Citat:
Ursprungligen postat av
Snyggast.i.Speedo
Donald "unfit for office" Trump har en lång historik av att vara en bedragare och lögnare, precis som du, vilket inte har med era åsikter att göra.
Det fetade: Du verkar inte begripa dig på någonting, precis som i ukrainatråden. Hade jag varit amerikansk medborgare så skulle jag aldrig rösta på demokraterna då jag är konservativ. USA är i stort behov av en föredömlig konservativ ledare som Ronald Reagan. George Bush den äldre, Mitt Romney och John McCain är typen av konservativa ledare jag hade röstat på alla dagar i veckan. Bedragaren och lögnaren Donald "unfit for office" Trump är en skam för republikanska partiet och en katastrof för USA.
Där kom det, du som narcissist kan inget annat och samtidigt har du ingen aning om hur lik du är en personlighet som Trump. Du gillar att visa upp dig och din homosexualitet gör att du hett hatar Ryssland och Putin för det landet håller äcklet borta från gatan och hänvisar till sängkammaren.
Jag skrev "leker" dumskalle och jag pekade inte ut någon rikting för dig men vi förstår alla att du är en högerextremist. Du verkar på allvar mena att Ronald Reagan, George Bush, Mitt Romney och John McCain aldrig ljög eller bedrog. Tänk om demokraterna utnyttjat sin makt för att sätta justitiedepartementet på dom som man nu gjort mot Trump. Den enda i den listan jag har någon form av respekt för är Ronald Reagan.
Nu vann ju Harris eftersom hon hade moderatorerna med sig och Trump är som som han är, han kan spotta ur sig mycket dumheter men han är ärlig på det sättet, han gömmer inget utan säger vad han tycker och tänker även om det ibland är fel. Harris kom med en massa fagra löften som inte kommer att införlivas utan skattehöjningar. Hon sa att hon hade en plan men det var inte mycket precis som hennes tid som vicepresident. Andra tar över precis som för Biden då hon mest troligt hamnar på posten men hon gör i alla fall historia med att vara första kvinnliga president och för att starta tredje världskriget (hon har ju ingen aning om vad hon gör).