Du har fått källor från andra om husdjur, det är inte mina källor. Du har också fått källor av mig på att hon vill beslagt vapen. Men du bara förnekar och förnekar.
Så ge mig en valfri källa som nämnts i tråden och vad du menar att källan styrker. Så går vi igenom källan tillsammans och ser om det stämmer. Blir det bra?
Kom igen nu, om du har rätt har du precis fått världens chans att sätta dit mig!
Trump vill alltså inte att Ukraina ska vinna. "Jag vill avsluta kriget" = Ukraina ska förlora.
Han fick frågan flera gånger men svarade inte.
Stödjer sverigedemokrater Trump?
Nej det tror jag knappast. De tycker nog att han är en svamlande dåre precis som många andra.
Bilmekaniker i Springfield har sett migranterna luncha gäss i parken.
Gås äter folk överallt. Trump sa att de äter hundar, katter och andra husdjur.
Jag hatar massinvandring och islam men jag hatar också Trump & Orban. De är förrädare och stödjer Putin.
Trump vill alltså inte att Ukraina ska vinna. "Jag vill avsluta kriget" = Ukraina ska förlora.
Ukraina kan inte vinna utan ett tredje världskrig. Vill du offra ditt liv för Ukraina så varsågod.
Japp, många av oss gör!
invandring handlar inte bara om monetär kostnad. det handlar också om kriminalitet och oönskad demografisk förändring som äter upp socialt kapital och tilltro.
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
invandring handlar inte bara om monetär kostnad. det handlar också om kriminalitet och oönskad demografisk förändring som äter upp socialt kapital och tilltro.
Vi pratar om olika saker. Jag pratade om när blå som röd politiker tog beslut som inte var förankrade i någon riktig välvilja helt plötsligt utan mer något som påminner om avtal vi och andra EU länder ej kunde dra oss ur av olika skäl. Tex handelsavtal med Turkiet och saudi arabien som var huvudspelare i att krossa Syrien och Assad.
Tråden handlar om vem som vann i debatten. Du verkar desperat när du försöker faktachecka faktacheckarna. Erkänn bara att Trump gjorde bort sig och gå vidare, människa. Loppet är inte kört för er MAGAiter ännu, oavsett denna fadäs.
det är bra att trump vill avsluta detta meningslösa krig...ja.
han kommer inte kunna göra det dock då han inte har något stöd för det så varför ens hänga upp sig på det???