Jag förutsätter att all trump-kritik är lögn som vanligt tills motsatsen är visad.
Gissningsvis produceras fortfarande hundratals lögner om dagen. Som tur är ligger bevisbördan hos den som ljuger.
Ok. Då hoppas vi alla att Trump besegrar denna institutionella ondska och låter sin osjälviska godhet skölja över världen.
Bara att hålla tummarna och be till gudarna. Vår frälsning är snart kommen.
Jävligt tveksam till att hon sagt detta. Låter som en lögn från republikanerna som att demokraterna vill mörda nyfödda barn eller att invandrare käkar upp folks husdjur.
Hon uttalade tydligt i debatten att hon inte skulle ta ifrån folk deras vapen.
Var han hon sagt det i nutid? Hon vill införa starkare bakgrundskontroller, men det är ju något helt annat än att vilja avskaffa rätten att äga vapen.
Ja hon sa det nyligen, hon är inte klok kärringen.
Jag såg henne också i en diskussion med en svart man som krävde speciallagstiftning för svarta och hon svarade att det var en bra idé. Hon saknar all vett, hon vill ha apartheid.
Kanske bland folk födda på 80-talet och tidigare. Men för folk födda sent 90 och 2000-tal är hon otroligt stor, speciellt efter sin senaste turné, vilket är den mest inkomstbringande någonsin.
Även vi från 80-talet, som kanske inte lyssnar på Swift, men har lite förstånd, fattar att hon är gigantisk.
Ok. Hittade denna också. Haitier som pratar om att de gillar att äta katt. "Det är godare än kyckling".
Och en politiker i Dominikanska Republiken som klagar på att invandrare från Haiti äter katter där.
Frågan om kattätande har nog fått för stort utrymme redan. Men det är lögn av Trumphatarna när de framställer tanken på att någon skulle vilja äta en katt som helt absurd.
Ok. Då hoppas vi alla att Trump besegrar denna institutionella ondska och låter sin osjälviska godhet skölja över världen.
Bara att hålla tummarna och be till gudarna. Vår frälsning är snart kommen.
Inte sjutton är Trump guds gåva till folket, men att välja bort fascism gör man alla dagar i veckan om man inte är helt historielös.
Harris vann klart. Trump-degeneraten skämde ut sig fullständigt med "migranter som äter upp husdjur".
Skratterande. Anhängare till denna cirkusfigur måste vara inavlade eller efterblivna på annat sätt!
Inte sjutton är Trump guds gåva till folket, men att välja bort fascism gör man alla dagar i veckan om man inte är helt historielös.
Ja Kamalas Marxism måste stoppas, annars är det slut med demokratin i USA och sedan även i Europa där den resan redan har börjat. UK går i första ledet i Europa.
Abortfrågan är riktigt stor i USA, visste du inte det? Det Trump sa om New York tror jag stämmer.
Jo, jag vet att abortfrågan är jättestor. Så var det i förra valet också.
Att det inte finns någon tidsgräns i vissa delstater är ju en stor brist, men att man skulle "abortera" fullgångna alternativt döda dem efter födseln det tror jag inte på.
Nej jag syftade på att hon har sagt att hon vill avskaffa rätten att äga vapen.
Klart det är något hon måste göra för att kunna införa kommunism, annars kan folk göra motstånd.
Jaså. Sade hon någon om detta i debatten, jag såg inte hela?