2024-01-09, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det hjälper framförallt diarren vid avtändning och kan lätta lite, det som funkar bäst vi opioid-AT är muskelavslappnande som cannabis, diazepam och klonazepam. Men visst om du vill skada dig själv seriöst med läkemedel, släng i dig 2 kartor och du får ett milt och tråkigt opioid-rus som slår på sakta, knappt märks men kostar dig förstoppning i flera dagar och alla möjliga skador på din kropp jag inte ens känner till men du kan säkert dö inte vet jag.

Varning för cannabis vid opi avtändning - extremt lätt att få panikångest om man har den läggningen, och psykoser etc...
Citera
2024-01-09, 23:15
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilatus70
Tänkte lindra atn efter oxy 80m*10 på 4 veckor. Men jäklar vilken kick, 100 tbl a 2mg. Hög i 16 timmar, utan att komma ned och bli sömnig.. Spelade spel i 12 timmar. Motsvarar 80mg oxy utan att bli moffad. Piggare och mår som en prins. Men inte motivet. Nu blir atn bara uppskjuten, men nu vet jag det iaf. Och mera blir det inte. Vet iofs inte vad som är farligast- ta 80-120 mg oxy eller 80-200 mg lor9?
Vem fan sa åt dig att ta 100 iktos om jag förstod dig rätt? Vet inte hur ATn blev uppskjuten om du inte tog mer opiater men ja om du verkligen tog 100 ikto eller nära så har du kanske något av en benzo at på g nu.
Citera
2024-01-09, 23:16
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilatus70
Varning för cannabis vid opi avtändning - extremt lätt att få panikångest om man har den läggningen, och psykoser etc...
Jo det är förutsatt att man är van och är även ofta tillsammans med benzo anyway.
Citera
2024-01-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Vem fan sa åt dig att ta 100 iktos om jag förstod dig rätt? Vet inte hur ATn blev uppskjuten om du inte tog mer opiater men ja om du verkligen tog 100 ikto eller nära så har du kanske något av en benzo at på g nu.

Iktos?
Jag pratar loperamid. Inte benzo.
Citera
2024-03-15, 11:46
Medlem
Hellu!

Tänkte bara fråga jag tog senaste 6st för 43h sen och innan det så var det 50h paus och tog då 22st 2mg. Såklart hade lite problem med lyrica/alprazolam men nu ångest försvunnit efter 1-4 dar så kände man skillnad. Men undrar kan man ta lite tramadol som t.ex 50mg,100mg för hjälpa?<-Frågan-
Eller var de kanske lite dumt nu? Får ingen panik och ångest iaf längre som de 4 första dagarna var så jobbigt^^

För tänker om det jobbiaste är fysiska appsen och lite jobbigt med klibbga händer o svettiga fötter/armhållor men det rinner inte utan bara blir "fuktigt" nu så lyckades hålla mig borta från lyrica o alprazolam med små doser.

Tog nu ida 150mg tram fyllde på med 50gm, jobbade kort paus idag men kände de va lite mer överdrivet fysiskt och kunde tvinga mig psykiskt att böja mig ner och plocka upp saker, lyfta tunga saker och sånt BS. Men blev inte hög nu tror jag på tramen men känns som ryggen blev bättre och lite minre oro/rastlös men såklart tråkigt fortfarande typ hela tiden ahah

Såklart har en annan tråd jag gjorde och fick hjälp som verkligen hjälpte att hålla ut de 4 första dagarna och även jobba utan att ta något eller röka innan jobbet utan de blir som belöning efter ja jobbet. Blandat lite lyrica,alprazolam,oxy,tram och loperamid men tog också Eva som trodde skulle hjälpa när jag började förra helgen men SMÅ doser så det inte verkligen får mig må "bra". Så kan sova lite mer o fungera men känns så mycket mer outhärdligare nu. Förutom då och då med jefla "halisar".. försöker då sakta ändra tempratuer eller något för se o om de hjälper eller bara "känns" bättre. Inte alltid så enkelt men men^^

MvH V

Edit : Lyrica "rävgift" har jag tagit sist ca 100mg för 4 dar sen så det tänker jag inte ta alls längre. Done^^
Och hashet jag röker är fint pollen så såklart bränner mig inte med stora dsoer men 0.2 här o där hjälper fint utan att jag "kraschar" sen för blev "hög". Men det har tagit längst så den kan jag va försiktig med medans pillsserna försvinner känner mig så glad att jag även glömde bort de var fcking 4 dar sen Lyrica^^
Senast redigerad av Vengelz 2024-03-15 kl. 11:54.
Citera
2024-03-15, 11:49
Medlem
2rs2pures avatar
Kan man boosta citodon med loperamid?
Tänkte om man tar citodon och så lite loperamid på det att de skulle förlänga känslan?
Kodein sitter i så kortvarigt och går ej att fylla på medans loperamid är väldigt långvarigt.
Citera
2024-03-15, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Kan man boosta citodon med loperamid?
Tänkte om man tar citodon och så lite loperamid på det att de skulle förlänga känslan?
Kodein sitter i så kortvarigt och går ej att fylla på medans loperamid är väldigt långvarigt.

tror inte på det alls igentligen kanske lite men loperamid är enligt mig bäst för att lindra avtändningar och ger inget direkt rus men andra biverkningar som du säkert inte vill ha men om du tar citodon, var försiktig det e mycke paracetamol sist jag tog det gjorde jag alltid sån där cold water extraction eller va de heter för att tvätta bort så mycke paracetamol som möjligt som kan va farligt för levern ganska snabbt. ska du bosta tror jag i så fall mer på typ grape fruit juice?
Citera
2024-03-20, 10:29
Medlem
Nu har jag varit utan Oxy sedan i fredags! Bara tagit 3-4 Dimor morgon och kväll. I går morse (tisdag) kl 0400 tog jag mina sista Dimor och jag mår toppen.
Enda At,n jag känt av är kalla fingrar och nysningar inget mer.Har alltid druckit alkohol under tidigare avtändningwr men inte denna gången bara Dimor och då endast 3-4 per gång 2 ggr per dag så det fungerar perfekt.

Nu ska jag snart gå på Oxyn
Citera
2024-05-17, 12:15
Medlem
Har varit ren från allt i princip 20 månader efter långt blandmissbruk i 6 år, hade någon grov jävla ångest jag fick igår och som vanligt att bara lida ut det med träning gick inte och fick inte atarax som jag bad läkaren av på recpetförnying av sjukt...så köpte 1 paket dimor och fick fan ett svagt rus som var rätt mysigt, tog bort all ångest till 100%. Så visst funkar det kommer ta det i absoluta nödfall för kändes giftigt och äckligt på något sätt.
Senast redigerad av cotiexzz 2024-05-17 kl. 13:11.
Citera
2024-06-12, 21:01
Medlem
SmokeFrees avatar
Kan man använda Lop mot Kratom abstinens??
Citera
2024-06-23, 14:19
Medlem
ricardo22s avatar
Ger 10 mg någon lindring mot en lätt Tramadol at? Ger det ett rus?
Citera
2024-06-23, 16:25
Medlem
FortuneTellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Ger 10 mg någon lindring mot en lätt Tramadol at? Ger det ett rus?

Om du har tur kanske det tar bort lite av din AT, men du kommer absolut inte få ett rus. Du behöver käka 1-2 askar för att känna något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in