Hellu!
Tänkte bara fråga jag tog senaste 6st för 43h sen och innan det så var det 50h paus och tog då 22st 2mg. Såklart hade lite problem med lyrica/alprazolam men nu ångest försvunnit efter 1-4 dar så kände man skillnad. Men undrar kan man ta lite tramadol som t.ex 50mg,100mg för hjälpa?<-Frågan-
Eller var de kanske lite dumt nu? Får ingen panik och ångest iaf längre som de 4 första dagarna var så jobbigt^^
För tänker om det jobbiaste är fysiska appsen och lite jobbigt med klibbga händer o svettiga fötter/armhållor men det rinner inte utan bara blir "fuktigt" nu så lyckades hålla mig borta från lyrica o alprazolam med små doser.
Tog nu ida 150mg tram fyllde på med 50gm, jobbade kort paus idag men kände de va lite mer överdrivet fysiskt och kunde tvinga mig psykiskt att böja mig ner och plocka upp saker, lyfta tunga saker och sånt BS. Men blev inte hög nu tror jag på tramen men känns som ryggen blev bättre och lite minre oro/rastlös men såklart tråkigt fortfarande typ hela tiden ahah
Såklart har en annan tråd jag gjorde och fick hjälp som verkligen hjälpte att hålla ut de 4 första dagarna och även jobba utan att ta något eller röka innan jobbet utan de blir som belöning efter ja jobbet. Blandat lite lyrica,alprazolam,oxy,tram och loperamid men tog också Eva som trodde skulle hjälpa när jag började förra helgen men SMÅ doser så det inte verkligen får mig må "bra". Så kan sova lite mer o fungera men känns så mycket mer outhärdligare nu. Förutom då och då med jefla "halisar"..

försöker då sakta ändra tempratuer eller något för se o om de hjälper eller bara "känns" bättre. Inte alltid så enkelt men men^^
MvH V
Edit : Lyrica "rävgift" har jag tagit sist ca 100mg för 4 dar sen så det tänker jag inte ta alls längre. Done^^
Och hashet jag röker är fint pollen så såklart bränner mig inte med stora dsoer men 0.2 här o där hjälper fint utan att jag "kraschar" sen för blev "hög". Men det har tagit längst så den kan jag va försiktig med medans pillsserna försvinner

känner mig så glad att jag även glömde bort de var fcking 4 dar sen Lyrica^^