2024-05-28, 11:19
Medlem
irriducibiliis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Låter konstigt, vad står det i saldo på sidan? Är det exakt samma belopp som du försöker handla tjack/benso för?

Står att jag har 3050kr, tjack för 1500 tkr går köpa men benzo för en enda krona står det saldo inte tillräckligt
Citera
2024-05-28, 15:59
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa bitcoins säkert? Körde på agoradesk förut men de håller på att stänga ner så behöver hitta ett nytt ställe.
Citera
2024-05-28, 17:21
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKhan
Någon som vet vart man kan köpa bitcoins säkert? Körde på agoradesk förut men de håller på att stänga ner så behöver hitta ett nytt ställe.

Localcoinswap flytta jag mig direkt efter Agoradesk och samtliga säljare som fanns på Agoradesk har gått över dit. Är precis som Agoradesk finns möjligheter till Swish med & snabba betalningar & överföringar fungerar utmärkt, så det är att rekommendera.
Citera
2024-05-29, 15:28
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Localcoinswap flytta jag mig direkt efter Agoradesk och samtliga säljare som fanns på Agoradesk har gått över dit. Är precis som Agoradesk finns möjligheter till Swish med & snabba betalningar & överföringar fungerar utmärkt, så det är att rekommendera.
Trevlig med en sån sida. Alla "exchanges" tar ju feta avgifter vid snabba kort-köp. Hoppas att Localcoinswap kan vara billigare.
Senast redigerad av Doktor.D 2024-05-29 kl. 15:34.
Citera
2024-05-30, 02:23
Medlem
Jag tror att ni ska ta det försiktigt med fs4 nu, det är något som inte stämmer med den. Jag skulle kolla om jag kunde komma in på den populäraste länken, på första sidan blev det mindre och mindre text för varje gång jag försökte komma åt fältet där man skriver den, så jag var tvungen att zooma in för att få tag på det. Vid andra steget gick det bra, sen kom jag till sista sidan så såg det konstigt tomt ut, så jag försökte inte ens logga in.

När jag provade med den under här så ser allt bra ut, men när jag ska trycka på allra sista cirkeln så är det stopp, det händer absolut ingenting, så jävla tråkigt. Kommer ni andra in?

Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Jag tog den andra av dom två länkarna som fungerar och då kom jag in. Tyvärr såg det dystert ut på den sidan som jag har intresse av att använda. Ingen av dom jag brukar ta ifrån finns inte just nu. Men jag kanske får prova någon annan, det är sån jävla chansning, dessutom när man behöver göra en större. Hmm... Kanske kan man ta lite av varje av dom 3 som verkar lovande. Iofs blir det dyrare, men det är iofs inte något problem. Har någon av er provat det?
Citera
2024-05-30, 23:35
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKhan

Vad ska du med BTC till? De flesta tar och vill ha Monero (XMR)
Citera
2024-05-31, 09:25
Medlem
Hej! Är det någon som vet om en liknande sida som denna: https://pgptool.org ?

Den sidan ligger nere därför jag undrar!

Tack på förhand!
Citera
2024-05-31, 12:45
Medlem
Hur funkar den ”nya” postlagen ? Är det någon som vet ”uppskattningsvis” hur många paket / brev som blir tagna är det postpersonal som alarmerar om de misstänker att brev innehåller narkotika för snuten sen öppnar upp paket eller ? Någon som vet ?
Citera
2024-05-31, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej1234
Hej! Är det någon som vet om en liknande sida som denna: https://pgptool.org ?

Den sidan ligger nere därför jag undrar!

Tack på förhand!

?
Citera
2024-05-31, 20:53
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Står att jag har 3050kr, tjack för 1500 tkr går köpa men benzo för en enda krona står det saldo inte tillräckligt
En del säljare kanske bara vill ha Monero? Har inte vågat handla på ett tag visserligen så inte provat
Citera
2024-06-01, 09:45
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Hur funkar den ”nya” postlagen ? Är det någon som vet ”uppskattningsvis” hur många paket / brev som blir tagna är det postpersonal som alarmerar om de misstänker att brev innehåller narkotika för snuten sen öppnar upp paket eller ? Någon som vet ?

Hur många är väl inte så lätt att svara på men med vettig stealth så är det lugnt.

Dom samlar alla misstänkta brev och sen kollar polisen på dom.
Citera
2024-06-01, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Vad ska du med BTC till? De flesta tar och vill ha Monero (XMR)
Localcoinswaps säljare tar låga priser typ 5% dom judar inte folk men monero finns inte där. Fuck monero. Jag svär archetyp förlorar genom att inte acceptera btc som valuta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in