Jag tror att ni ska ta det försiktigt med fs4 nu, det är något som inte stämmer med den. Jag skulle kolla om jag kunde komma in på den populäraste länken, på första sidan blev det mindre och mindre text för varje gång jag försökte komma åt fältet där man skriver den, så jag var tvungen att zooma in för att få tag på det. Vid andra steget gick det bra, sen kom jag till sista sidan så såg det konstigt tomt ut, så jag försökte inte ens logga in.
När jag provade med den under här så ser allt bra ut, men när jag ska trycka på allra sista cirkeln så är det stopp, det händer absolut ingenting, så jävla tråkigt. Kommer ni andra in?
Citat:
Ursprungligen postat av
Skejthora
Jag tog den andra av dom två länkarna som fungerar och då kom jag in. Tyvärr såg det dystert ut på den sidan som jag har intresse av att använda. Ingen av dom jag brukar ta ifrån finns inte just nu. Men jag kanske får prova någon annan, det är sån jävla chansning, dessutom när man behöver göra en större. Hmm... Kanske kan man ta lite av varje av dom 3 som verkar lovande. Iofs blir det dyrare, men det är iofs inte något problem. Har någon av er provat det?