Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Jag håller med dig, men nu verkar de ha tagit sig till slutstationen mot alla odds. Så hur ska man se på det? Det finns ju män som vunnit på samma premisser, legat lågt osv.
Problemet är att Simone borde ha diskats på grund av att hon var med och stal amuletten, och Olivia var ju också med på ett hörn utan att säga ifrån. Så då är det bara Maureen kvar att heja på.
Ja vi får se på söndag. Marcus har inte en chans på det slutliga ö-rådet om det inte blir så att han halkar in på grund av att det är två tjejer och han kvar till slutstriden. För visst är det tre stycken som gör upp om vinsten i finaltävlingen?
Ja, det är tre stycken som ska göra upp om vinsten och det blir väl i den sedvanliga hinderbanan.
Vilka man hejar/har hejat på ändrar sig ju efter hand, allteftersom tiden går och vilka som blir kvar.
Just nu hejar jag på dem som inte blivit utröstade, förlorat utslagstävlingar och varit i Gränslandet och vänt för då har man gjort hyggligt bra ifrån sig. Med andra ord, Olivia och Maureen i nu nämnd ordning.
Av de övriga som är kvar vill jag även se Marcus i sista tävlingen. Han har varit bra i tävlingar och är verbal på ett ganska underhållande sätt.
Vem av dessa tre jag vill se vinna?
Det är ganska likgiltigt, den jag helst hade sett som vinnare blev utmanövrerad för några veckor sen.
Men måste jag välja en vinnare tar jag den jag la min röst på i den här trådens omröstning. Olivia. Kanske inte nån "värdig vinnare" men det är det ju ingen av de kvarvarande som är. Men hon har störst bröst och det är ju alltid trevligt.