Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-11, 18:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Min intuition säger mig att Pelle åker ut.
Borde bli så med tanke på hur poppis Pål blev i gruppen. Alla hejade på honom vilket Pelle bistert kommenterade. Han kunde inte förstå hur någon ville ta från honom hans livs dröm. Pelle och Alex ser sig båda som Guds gåva till mänskligheten.
2024-05-11, 18:38
Medlem
Vinner Pål är blir han officiellt värdig.
2024-05-11, 18:52
Medlem
fonders avatar
Jag fick precis en skrämmande tanke med tanke på att vad som helst kan hända i Robinson, kan Alma ge bort sin immunitet till Pelle? Hon är ju totalt manipulerad av honom, samtidigt så är hon ju en jätteegoist så förhoppningsvis inte.
2024-05-11, 19:00
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Om Pelle åker ut vettja fan om man ska fortsätta titta. Får väl hejja på Alex i så fall. När är finalveckan? Alex har immunitet denna vecka och kommer han till finalvecka skulle han kunna tävla sig kvar.
Efter avsnittet imorgon då är det två veckor kvar av säsongen.

Alex kommer in i Robinson i måndagsavsnittet.
Teoretisk skulle Alex kunna ryka nästa vecka även när han har immunitet. Antingen i utslagskampen eller att någon sitter på immunitetsförgörare.

Vi vet ju inte om Ci har fått ge bort sin immunitetsförgörare.

Om jag varit med och haft en immunitetsförgörare. Då hade jag spelat den på Alex, hade inte varit svårt övertalat andra att rösta på honom.

När man glider in i Robinson på ett bananskal när det bara är två veckor kvar, då är man ingen värdig vinnare.

Om man sett förra säsongen Alex var med i, då förstår man att hans chanser att vinna är liten.
2024-05-11, 19:06
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag fick precis en skrämmande tanke med tanke på att vad som helst kan hända i Robinson, kan Alma ge bort sin immunitet till Pelle? Hon är ju totalt manipulerad av honom, samtidigt så är hon ju en jätteegoist så förhoppningsvis inte.
Almas hemliga immunitet är inte personlig, hon kan ge bort den om hon vill.

Ger hon bort den då är hon dum i huvudet på riktigt. Hon kommer självklart spela den på sig själv om ingen lyckas lura henne. Då frågan om hon använder den i kommande öråd eller vågar gambla och använda den nästa vecka. Finns ju en duell kvar i örådet, 50% chans att det blir en duell.
2024-05-11, 19:10
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

Ger hon bort den då är hon dum i huvudet på riktigt. Hon kommer självklart spela den på sig själv om ingen lyckas lura henne. Då frågan om hon använder den i kommande öråd eller vågar gambla och använda den nästa vecka. Finns ju en duell kvar i örådet, 50% chans att det blir en duell.

Jag upplever att Alma blir riktigt dum runt Pelle så ingenting skulle förvåna mig där. Just det, finns också risk att Pelle vinner duellen även om han blir utröstad. Nej, MARDRÖM.
2024-05-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

Övertygad om att Alma inte ger bort den, hon är inte Gustav. Finns en liten liten chans att hon har immunitetsförgöraren dock. Det hade varit kanon om hon använder den på tex Pelle (om det behövs) eller Marcus.
2024-05-11, 19:39
Medlem
Citat:
Jag upplever att Alma blir riktigt dum runt Pelle så ingenting skulle förvåna mig där. Just det, finns också risk att Pelle vinner duellen även om han blir utröstad. Nej, MARDRÖM.
Ja riktigt dum. Speciellt när hon snackade med lag syd om att rösta ut pål innan. Hon kan va vän med lag syd men de va väldigt korkat att hon ville va en pjäs i deras spel
2024-05-11, 19:46
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja riktigt dum. Speciellt när hon snackade med lag syd om att rösta ut pål innan. Hon kan va vän med lag syd men de va väldigt korkat att hon ville va en pjäs i deras spel

Om det åtminstone var ömsesidigt så hade man förstått. Marcus, Pelle och Gustav skulle aldrig riskera varandra för Almas skull likväl är idioteten Alma beredd att svika Nord för dessa skitstövlars skull.
2024-05-11, 19:48
Medlem
Citat:
Om det åtminstone var ömsesidigt så hade man förstått. Marcus, Pelle och Gustav skulle aldrig riskera varandra för Almas skull likväl är idioteten Alma beredd att svika Nord för dessa skitstövlars skull.
Och sedan detta att hon helst plötsligt börja störa sig på påls antics. Man ba du har ju bott med killen i stranden och varit i samma lag rätt länge innan. Fattar inte lol.
2024-05-11, 20:13
Synd att Pål, Alma, Zayera är kvar. Tycker det är deltagare som förtjänat att åka ut och så kunde TV4 gett Alexander chansen på något sätt. Är det någon deltagare som förtjänar att vara i final är det Alex.
2024-05-11, 20:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enotroligkille
Synd att Pål, Alma, Zayera är kvar. Tycker det är deltagare som förtjänat att åka ut och så kunde TV4 gett Alexander chansen på något sätt. Är det någon deltagare som förtjänar att vara i final är det Alex.

Vad har Alex gjort mer än att i stort sett bara fått brakmiddag efter brakmiddag på Gränslandet? Nej, efter Pelle bör det vara Alex: s tur att åka ut med huvudet före.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in