Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-22, 20:14
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Man kan tycka vad man vill om hatiska inlägg men ska man vara upprörd över det bör man själv vara en snäll person och inte skriva lika hatiska inlägg som man själv föraktar. Det var liksom det jag ville framföra.

#kasta inte sten i glashus

Har själv tänkt på det citatet när de elaka säger elaka saker om andra i programmet och de är likadana själva.

Jag ser inte Armstark som en elak person, men naturligtvis håller jag med dig om att man ska själv inte sjunka till samma låga nivå. Om det ska vara en bra nivå i tråden så pratar man om spelet.

Så bra input av dig!
2024-05-22, 20:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Folk tröttnar på att varje morgon se sida upp och sida ner med idiotiska inlägg av aspi-gänget som sitter uppe hela nätterna och spyr ut galla över andra människor, utan substans till hur Robinson-deltagarna spelar spelet. Så att Armstark reagerar på det varje morgon är helt normalt, det känner ju alla sunda avsmak för som går in på morronen.

Mängden skitinlägg har ju varit obeskrivligt stor i år. Och det fattar dom inte ens dom som gör skrivit dom, det säger ju allt om intelligenskvoten; det kan man ju se på reaktionerna när man protesterar. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääää!!!!!!

Ni har ju redan Facebook och Instagram för att läsa och skriva gulliga saker på, Flashback är till för oss som inget har emot att hata personer som förtjänar att hatas. Är det störande så kan ni alltid återvända till Facebook och Instagram där ni slickar deltagarnas svettiga rövar dagarna till ända, svårare än så är det inte.
2024-05-22, 20:17
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ni har ju redan Facebook och Instagram för att läsa och skriva gulliga saker på, Flashback är till för oss som inget har emot att hata personer som förtjänar att hatas. Är det störande så kan ni alltid återvända till Facebook och Instagram där ni slickar deltagarnas svettiga rövar dagarna till ända, svårare än så är det inte.

Jag visste att den kommentaren skulle komma som bara visar hur respektlös du är mot andra som vill ha nåt bra att läsa i tråden och inte ert jävla skit i inlägg efter inlägg, ändlösa upprepningar av samma sak.
2024-05-22, 20:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Jag visste att den kommentaren skulle komma som bara visar hur respektlös du är mot andra som vill ha nåt bra att läsa i tråden och inte ert jävla skit i inlägg efter inlägg, ändlösa upprepningar av samma sak.

Vi har förstått vad ni önskar och vi tänker inte be om ursäkt för att Flashback är olik Facebook och Instagram, fortsätt där ni och förvänta er inte att få förstöra ytterligare en sajt (Flashback).
2024-05-22, 20:21
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vi har förstått vad ni önskar och vi tänker inte be om ursäkt för att Flashback är olik Facebook och Instagram, fortsätt där ni och förvänta er inte att få förstöra ytterligare en sajt (Flashback).

Varför dessa upprepningar? Kan ni inte skapa en egen hattråd så vi andra får läsa lite som ger nåt?
Senast redigerad av sirsia0 2024-05-22 kl. 20:42.
2024-05-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag tycker att Alma var en frisk fläkt
Hon var alltid så positiv och glad. Hon borde fått komma längre.
Hon sa att hon var ",mellanmjölken". Det tycker inte jag. Hon var strong och målmedveten. Den som är mellanmjölken är Olivia och Simone.
De som inte åkte ut efter att ha stulit Ci:s immunitet
Bra jobbat där Mastiff!
Vet att vissa kallar Alma för olika tillmäle och dessutom kallar henne falsk i denna gruppen. Man undrar hur de själv ser ut eller om de överhuvudtaget vet vad falsk etc betyder.

Alma var skitkul att följa och jag antar hon var en av få som verkligen är sig själv hela tiden.

Härliga och roliga synkar, lojal och en riktigt bra vän, hennes pepp av Zayera är legendarisk, den ende av alla tjejer och killar som fattade hur man bygger ett läger. Klurig i alla tävlingar och ett jäkla gott humör, inte beige som Simone och Maureen och inte elak mobbare som Marcus som dessutom har fått lite för mycket luft på sistone.

Du är definitivt inte mellanmjölk Alma utan du kommer alltid vinna på din härliga personlighet.

Till hatarna kan jag bara säga:
Hoppas ni åtminstone får in en person med positiv energi i era liv.
Det verkar ni behöva
2024-05-22, 20:28
Medlem
fonders avatar
Tre av mina hatobjekt är fortfarande kvar:

1. Psykopaten Marcus
2. Narcissisten Alex
3. Kossan Simone

Hoppas att ingen av dem vinner.
2024-05-22, 20:28
Medlem
Inte en enda av tjejerna är värd en finalplats eller att vinna en halv miljon kronor. Pest eller kolera om det blir 3st tjejer i finalen.
2024-05-22, 20:36
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Inte en enda av tjejerna är värd en finalplats eller att vinna en halv miljon kronor. Pest eller kolera om det blir 3st tjejer i finalen.

Jag håller med dig, men nu verkar de ha tagit sig till slutstationen mot alla odds. Så hur ska man se på det? Det finns ju män som vunnit på samma premisser, legat lågt osv.

Problemet är att Simone borde ha diskats på grund av att hon var med och stal amuletten, och Olivia var ju också med på ett hörn utan att säga ifrån. Så då är det bara Maureen kvar att heja på.

Ja vi får se på söndag. Marcus har inte en chans på det slutliga ö-rådet om det inte blir så att han halkar in på grund av att det är två tjejer och han kvar till slutstriden. För visst är det tre stycken som gör upp om vinsten i finaltävlingen?
2024-05-22, 20:51
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Han ville att Alex skulle komma sist. Då slipper han möta honom i framtida tävlingar.

Han sa att "eftersom Alex säger att han är dålig på balans, så får han starta 10 sekunder efter".

Vad är logiken i det uttalandet? Sedan pratar han om laget före jaget. Att han inte ville möta Alex i en final, var inte det han sa.
2024-05-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Han sa att "eftersom Alex säger att han är dålig på balans, så får han starta 10 sekunder efter".

Vad är logiken i det uttalandet? Sedan pratar han om laget före jaget. Att han inte ville möta Alex i en final, var inte det han sa.

Jo för att han verkligen skulle komma sist. Då hade alex skickats ut. Vakna!
2024-05-22, 20:58
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Jag håller med dig, men nu verkar de ha tagit sig till slutstationen mot alla odds. Så hur ska man se på det? Det finns ju män som vunnit på samma premisser, legat lågt osv.

Problemet är att Simone borde ha diskats på grund av att hon var med och stal amuletten, och Olivia var ju också med på ett hörn utan att säga ifrån. Så då är det bara Maureen kvar att heja på.

Ja vi får se på söndag. Marcus har inte en chans på det slutliga ö-rådet om det inte blir så att han halkar in på grund av att det är två tjejer och han kvar till slutstriden. För visst är det tre stycken som gör upp om vinsten i finaltävlingen?
Ja, 3 stycken. En vinnare från plankan, och två vidare från öråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in