Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Olivia var inte alls bara "ett vittne". Hon var bästis med Charlotta och Simone och försvarade vad det hade gjort. Hon hade noll sympati för Ci utan återberättade historien i synken som om allt bara var en rolig grej. När Anders kommer till stranden så säger hon att det "är svinkul, för jag vet ju vad som har hänt". Sen står Simone och Charlotta och blånekar all kännedom om saken och försöker t o m twista historien ytterligare vilket Olivia tycker är "komedi".
Hon var även i allra högsta grad delaktig i mobbningen av Ci och de andra äldre kvinnorna som pågick när tjejerna hade eget lag.
Utöver det så har Olivia hela tiden snackat skit om Ci, kallat henne "en finne i röven", att hon inte tål att höra hennes röst osv men varit för feg för att konfrontera henne och ta diskussionen.
Olivia är en ytlig tjej fylld med plast och fillers, helt i avsaknad av moral, stil och klass. Om hon vinner så hör hon till bottenskrapet av Robinson-vinnare någonsin.
Håller med 100%.
Fan vad jag retar mig på Olivia, hon gnäller ta mig fan jämt. Klagar på allt och alla - mitt i tävlingarna.
Tydligen är det jättesynd om henne eftersom hon fick en panikångestattack för 10 år sedan. Typ 99% av alla människor på jorden har haft det tuffare än dig, Olivia!
Hoppas verkligen inte att Gnällivia vinner.