Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-23, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
I Australian Survivor behöver det inte vara negativt att vara impopulär. Hade George (Heroes vs Villains) varit bland de två sista, så hade han vunnit omröstningen av de utröstade, trots att de flesta hade röstats ut pga just honom. De hade hyllat hans smarta spel. I Sverige röstar ingen på den man tycker illa om.
George var väl bland dom 2 sista i förra omgången? Har för mig det men ska kolla om det stämmer på play senare. Kan också vara så att han röstades ut i sluttampen? Annars var det året innan som han satt där och fick inte några röster? Jag tycker att fel person vinner varje gång i den australienska. Mycket bättre den här säsongen och intressanta deltagare.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-23 kl. 23:09.
2024-05-23, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nu ber jag till högre makter att ingen av mina hat-objekt vinner:

1. Psykopaten Marcus
2. Den onda kossan Simone
Jag bad till Gud och det funkade.
2024-05-23, 23:21
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag bad till Gud och det funkade.

Bad du till Gud att manipulativ-Jesus skulle krossas?! Jag firade med att äta favoriträtt och läsk, "Jag kommer jaga dig/er!".
2024-05-23, 23:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Bad du till Gud att manipulativ-Jesus skulle krossas?! Jag firade med att äta favoriträtt och läsk, "Jag kommer jaga dig/er!".
Ja. Samma minut Messias dök upp i mitt vardagsrum så kontaktade jag Herren.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-23 kl. 23:31.
2024-05-23, 23:41
Jaha, snart söndag och vi får se Maureen lyfta statyetten
2024-05-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Jaha, snart söndag och vi får se Maureen lyfta statyetten

Haha, över min döda kropp att Maureen vinner.
Förmodligen blir det nog O.
2024-05-24, 00:17
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Olivia var inte alls bara "ett vittne". Hon var bästis med Charlotta och Simone och försvarade vad det hade gjort. Hon hade noll sympati för Ci utan återberättade historien i synken som om allt bara var en rolig grej. När Anders kommer till stranden så säger hon att det "är svinkul, för jag vet ju vad som har hänt". Sen står Simone och Charlotta och blånekar all kännedom om saken och försöker t o m twista historien ytterligare vilket Olivia tycker är "komedi".

Hon var även i allra högsta grad delaktig i mobbningen av Ci och de andra äldre kvinnorna som pågick när tjejerna hade eget lag.
Utöver det så har Olivia hela tiden snackat skit om Ci, kallat henne "en finne i röven", att hon inte tål att höra hennes röst osv men varit för feg för att konfrontera henne och ta diskussionen.
Olivia är en ytlig tjej fylld med plast och fillers, helt i avsaknad av moral, stil och klass. Om hon vinner så hör hon till bottenskrapet av Robinson-vinnare någonsin.

Håller med 100%.

Fan vad jag retar mig på Olivia, hon gnäller ta mig fan jämt. Klagar på allt och alla - mitt i tävlingarna.

Tydligen är det jättesynd om henne eftersom hon fick en panikångestattack för 10 år sedan. Typ 99% av alla människor på jorden har haft det tuffare än dig, Olivia!

Hoppas verkligen inte att Gnällivia vinner.
2024-05-24, 00:26
Medlem
-Äntligen!
2024-05-24, 00:34
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starsinbelly
Kul läsning från flera av årets deltagare.

http://www.vakentimmar.com/2024/05/v...rrade.html?m=1

Citat:
Pål Schakonat, Malmö
- All the haters

- Hur otippat nice det var att trycka kokosnötter.

- Alla otroliga människor jag fick komma nära.

Streama Robinson på TV4 Play här!

Vad är detta? Hur trycker man en kokosnöt? Är det nåt sexuellt? Stoppa dikken i den?
2024-05-24, 05:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
I Australian Survivor behöver det inte vara negativt att vara impopulär. Hade George (Heroes vs Villains) varit bland de två sista, så hade han vunnit omröstningen av de utröstade, trots att de flesta hade röstats ut pga just honom. De hade hyllat hans smarta spel. I Sverige röstar ingen på den man tycker illa om.
Har kollat nu och säsong 8 stod det mellan George och Hayley där hon vann. Hade ett svagt minne av att det var så.
Båda dom 2 var riktiga rävar.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-24 kl. 05:45.
2024-05-24, 06:01
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll2024

Vem vinner då?
Och ingen är gladare än jag att jag hade fel, fel, fel!
2024-05-24, 06:13
Medlem
Bakarettans avatar
Trodde Jesus kunde gå på vatten. Hade fel. Varför visades det inte när Alex tappade balansen och föll? Ett surprise moment av Mastiff kanske?
Skrev ett giftigt inlägg om herr Strandbergs härskarteknik på Insta. Inlägget borttaget och självklart är jag blockad från herr Strandbergs sida.
Säger allt om honom tycker jag. Är oerhört tacksam över att jag i mitt spekulerande i början av tråden hade FEL om att allt var riggat till Strandbergs favör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in