2024-02-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Trams. Jan Sjunneson lämnade alt. uteslöts ur vänsterpartiet i början av 2000-talet.

https://sjunne.com/2016/03/27/intervjuad-om-vansterpartiet-ar-2000/

Vad spelar det för roll. Ränderna går aldrig ur.

Citat:
Jag har aldrig tagit del av Lars Berns funderingar på ngn podd, eftersom Bern har framstått som en svårt rubbad konspirationsteoretiker.

Om jag förstår Lars Bern rätt (baserat på det han formulerat i skrift), så är samtliga (!) sjukdomar, som människan drabbas av, ett resultat av fel kost. Den sedvanliga sjukvården är blott ett avancerat försök av illistig personal att dölja denna komplott mot mänskligheten.

......

Man får göra ett mycket sparsmakat urval från Swebbtv. Den vettigaste rösten har varit intervjuer med Jan Tullberg, men det var nu länge sedan det var ngt inslag med honom.

Vanliga läkare och övrig vårdpersonal förstår i allmänhet väldigt lite om vad som faktiskt är bra och hälsosamt för människor.
Citera
2024-02-28, 22:20
Avslutad
[quote=Meiji|87514022]Trams. Jan Sjunneson lämnade alt. uteslöts ur vänsterpartiet i början av 2000-talet.

https://sjunne.com/2016/03/27/intervjuad-om-vansterpartiet-ar-2000/

Det där inlägget av Sjunnesson motsäger inte att han är kommunist i själ och hjärta. Tvärtom. Han stod inte beredd att lämna kommunistpartiet till följd av att han kommit till insikt politiskt, utan för att han förutspådde att partiet skulle splittras, vilket inte skedde. Han var aktiv kommunist i 25 år, mellan 1977 till sitt avhopp i början av 2000-talet. Under den här perioden arbetade han även med flyktingar. Han är knallröd. Och från kommunisterna hoppade han sedan vidare till FP, MS och SD, vilka, likt, V, alla är sionistnästen. Mitt i detta partihoppande slog han sig ihop med Wilgert och grundade Swebbtv. Idag skriver Sjunnesson för Bulletin, en tidning som Hedlund i sitt nya Svea kanal kallar för "kontrollerad opposition".
Citera
2024-02-28, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Vad spelar det för roll. Ränderna går aldrig ur.

Exakt.
Citera
2024-03-02, 14:44
Medlem
Nu har de bjudit in Claes Hedberg igen för att hålla låda om det så kallade teatermordet på Olof Palme. Jag tycker att Willgerts kroppsspråk är ganska intressant här.

https://swebbtv.se/w/d1cYSNABjaXnrfc4xHRyAS?start=7m18s

Mellan 07:18 och 07:34 ser det närmast ut som att han sitter och hånler, för att sedan ta på sig en allvarlig min igen. Han kan väl knappast tro på Hedbergs märkliga teorier om mordet, så vem är hånflinet riktat mot? Tittarna eller den intervjuade gästen?
Citera
2024-03-02, 15:10
Medlem
det var en jädrans brakförlust som swebbtv gjorde räkenskapsåret 2023
finns det någon insiderinfo om detta och vad det kan bero på?
Citera
2024-03-02, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Nu har de bjudit in Claes Hedberg igen för att hålla låda om det så kallade teatermordet på Olof Palme. Jag tycker att Willgerts kroppsspråk är ganska intressant här.

https://swebbtv.se/w/d1cYSNABjaXnrfc4xHRyAS?start=7m18s

Mellan 07:18 och 07:34 ser det närmast ut som att han sitter och hånler, för att sedan ta på sig en allvarlig min igen. Han kan väl knappast tro på Hedbergs märkliga teorier om mordet, så vem är hånflinet riktat mot? Tittarna eller den intervjuade gästen?

Den där killen är lite av en favorit, men känns på gränsen till att elakt att skratta åt honom. Sättet han droppar detaljer om yrke och hemstad på alla uppgiftslämnare han nämner, utan att det har minsta relevans för hans poänger, skriker autism.

Trist att man inte fick ta del av Lars Bern i går. Mycket ska hända innan jag lyssnar på honom prata om naturläkemedel i två timmar. The boots on the ground are in tatters!!!
Citera
2024-03-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nafsetar
Den där killen är lite av en favorit, men känns på gränsen till att elakt att skratta åt honom. Sättet han droppar detaljer om yrke och hemstad på alla uppgiftslämnare han nämner, utan att det har minsta relevans för hans poänger, skriker autism.

Bara det faktum att man bjuder in honom försvagar ju inte direkt misstankarna om att Swebbtv är kontrollerad opposition. Varför annars medvetet skada sitt anseende på det flagranta sättet?
Citera
2024-03-02, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaskhdjkahdjadh
Det är säkert felsatsning på vinet. Har säkert kostat en del att ta fram allt kring det och ger säkert inte så mycket tillbaka per satsad krona. Eller så har "någon" fifflat undan pengar åt sig själv.
Citera
2024-03-02, 21:37
Avslutad
Prästen Enarsson, som varit återkommande gäst hos Wilgert, är ju verksam och bor i Israel. 2019 välkomnade han Ingrid Carlquist på besök och Nordfront tydliggör att de båda är övertygade sionister:

https://nordfront.se/ingrid-carlqvist-kommer-ut-som-tokgalen-knappskallekristen-sionist.smr

Carlquist har tidigare varit verksam på Dispatch International, där även Swebbtv-gästen Frick arbetat. Frick är sionistisk jude. Han grundade Nyheter Idag, där hans likar Ekeroth och Katerina J varit verksamma, liksom Ilan Sade', även han jude och Swebbtv-gäst. Frick har vänner inom Kommunistiska partiet, vars fd partiledare nu är krönikör på NI. Via tidigare medarbetaren Allards kollega Kyeyune, finns en koppling till Revolutionära Fronten:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nyheter_Idag

Här ser vi ett nätverk som omfattar judendom, kommunism, sionism, vilket förenar illusoriskt olika partier som SD, MS och Kommunistiska partiet. Det här nätverket är oskiljaktigt från Swebbtv. Jag tror allt som det här nätverket har skapat i partipolitisk och journalistväg handlar om skenbar opposition. Man vallar den fårskock som förgäves söker en alternativ ledare och alternativ information, men det man erbjuder är bedrägligt.
Citera
2024-03-02, 22:01
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaskhdjkahdjadh

Willgerts koncernmoderbolag "Mighty Systems Sweden AB", gjorde däremot ett bättre resultat 2023.
Citera
2024-03-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Willgerts koncernmoderbolag "Mighty Systems Sweden AB", gjorde däremot ett bättre resultat 2023.

endast måttligt

något mkt stort måste hänt för en sådan -120% vinstmarginal, kanske svindel?
Citera
2024-03-03, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friindivid
Prästen Enarsson, som varit återkommande gäst hos Wilgert, är ju verksam och bor i Israel. 2019 välkomnade han Ingrid Carlquist på besök och Nordfront tydliggör att de båda är övertygade sionister:

https://nordfront.se/ingrid-carlqvist-kommer-ut-som-tokgalen-knappskallekristen-sionist.smr

Carlquist har tidigare varit verksam på Dispatch International, där även Swebbtv-gästen Frick arbetat. Frick är sionistisk jude. Han grundade Nyheter Idag, där hans likar Ekeroth och Katerina J varit verksamma, liksom Ilan Sade', även han jude och Swebbtv-gäst. Frick har vänner inom Kommunistiska partiet, vars fd partiledare nu är krönikör på NI. Via tidigare medarbetaren Allards kollega Kyeyune, finns en koppling till Revolutionära Fronten:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nyheter_Idag

Här ser vi ett nätverk som omfattar judendom, kommunism, sionism, vilket förenar illusoriskt olika partier som SD, MS och Kommunistiska partiet. Det här nätverket är oskiljaktigt från Swebbtv. Jag tror allt som det här nätverket har skapat i partipolitisk och journalistväg handlar om skenbar opposition. Man vallar den fårskock som förgäves söker en alternativ ledare och alternativ information, men det man erbjuder är bedrägligt.

Dom ska jobba för svenskar och nationalister. Dom på NMR verkar helt blinda och verkar samarbeta med araber. Skäms på er. Om ni i NMR vill ha med mig, då skall ni arbeta för den svenska rasen och respektera folk när dom deporteras. Och vita i landet Israel blev angripet och mördade av smutsaraber på en techno festival. Det fanns tyskar där. Det är vedervärdigt att dom bombar folket i Palestina men det är inte er uppgift att prata om. Ni skall skydda den germanska rasan liksom jag gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in