Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
De behöver ha olika kanaler om de släpper in fler aktörer på Swebbtube annars kommer det bara bli ett enormt flöde av allt möjligt.
Kan du förtydliga vad du menar. Vad för olika kanaler menar du att Swebbtube behöver?
Det säger sig självt att det är bra med en dynamik rörande vilka som har kanaler på Swebbtube - och att som det är nu är det inte bara enahanda med bara Öystein Rönne (i stort sett mest bara han hittills på Swebbtube) utan fattigt och tråkigt värre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
För egen del lyssnar jag ofta på Swebbtv, men tyvärr så är många medverkande outhärdliga för mig att lyssna på. Nu varierar ju tycke och smak, men för egen del anser jag att det är för många "tomtar" som ges utrymme, helt enkelt mycket ojämn kvalitet. Och släpper de på för fullt på swebbtube utan urskiljning, så kan det lätt bli en negativ kvalitetsstämpel att lägga upp sitt material där.
Jag har haft stor behållning av vissa medverkande på swebbtv och samtalsformatet tycker jag fungerar bäst. De medverkande under vinjetten "Ledaren", tycker jag blir alldeles för kantiga när de läser upp sina alster. Som texter betraktade är de säkert mycket läsvärda, men i uppläst form låter de nästan som galningar som skriker ut desperation.
Swebbtube hittills då (apropå urskiljning)? Vettigt att bygga upp i stort sett hela kanalen på att visa Rönnes alla likartade program? Program som alltså helt och hållet följer och är biased utifrån Berns narrativ, Bern som alltså är ordförande för Svensk Webbtelevision, Swebbtv.
Ledarna i Swebbtv är i stort sett okej, tycker jag. Framför allt K-O Arnstbergs ledare är bra.