Citat:
Ursprungligen postat av
Johan A
Nu är jag visserligen för det fria ordet men jösses vad less jag är på Swebbtv. Den där sabbatsgojen Lars Enarson får breda ut sig alltför ofta. Inget israelerna gör är fel i hans huvud. Är det någon som verkligen tror på och håller med om hans tokerier?
Jag lyssnade på Enarson ett halvt avsnitt för några år sedan. Aldrig mer. Man kan välja att lyssna på vem man vill. Själv uppskattar jag Stig Berglund, Chris Forsne för det mesta Lars Bern och Sture Blomberg när han väl dyker upp. Lyssnar precis på Qviberg och gillar honom inte. Han är antingen hjärntvättad eller djupt PK. Kan tycka att det till viss del är en styrka med Swebbtv, de bjuder in folk som man normalt sett inte lyssnar på annars.
Citat:
Ursprungligen postat av
MjShamona
SWEBBTV får pengar av Kreml, sluta kolla på skiten.
Jaha och vilka bevis att de får pengar av Kreml kan du presentera? Gissar snarare att Swebbtv säger saker du finner obekväma, så använder du ryssvänlig eftersom det är invektivet som gäller för stunden. Hade du kommenterat 2018 skulle du kallat dem rasist-nazist-fascist. Pajas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Swebbtv fick nog en rejäl känga och tvingades sparka Stenlund då kanalen var väl frispråkig om vad som försiggick i Israel. Swebbtv blev samtidigt av med stora bidrag av samma skäl vad det verkade. Det är väl därför de släpper in den här Enarson. Allvarligt talat. Hur tusan kan man ta Israel i försvar i denna stund. Visst, man kan ha skäl att hålla Israel vid sitt hjärta, men just i denna tid bör man ligga lågt.
Dels Israel men framför allt zionisterna/khazarerna. Swebbtvs iomsättning ökade från 3-5 miljoner till över 17 på ett bräde i samband med att Stenlund sparkades. Lägre året efter och sedan över 15 igen. Stenlund var kanalens stora behållning. Jag följer honom på SveaKanal på rumble.com/youtube. Stenlund är en hedersman. Personligen tror jag att Willgert hade dels PK-bekanta som inte kunde hantera att någon öppet sa det Stenlund berättade och dels bekanta som kanske kände sig träffade av Stenlunds avslöjanden. "Sparka honom så får du 10-12 miljoner".
Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Konspirationerna haglar som vanligt när det gäller Swebb-TV. Det var inte Palmes kropp som låg där i rummet på sjukhuset

Man behöver ju inte köpa allt med hull och hår men nog är det intressanta detaljer och information som Hedberg kommer med.