2024-03-04, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Dom ska jobba för svenskar och nationalister. Dom på NMR verkar helt blinda och verkar samarbeta med araber. Skäms på er. Om ni i NMR vill ha med mig, då skall ni arbeta för den svenska rasen och respektera folk när dom deporteras. Och vita i landet Israel blev angripet och mördade av smutsaraber på en techno festival. Det fanns tyskar där. Det är vedervärdigt att dom bombar folket i Palestina men det är inte er uppgift att prata om. Ni skall skydda den germanska rasan liksom jag gör.

Jag är inte med i NMR, utan citerar bara en intressant artikel. Det du skriver i övrigt har ingenting med Swebbtv att göra.
Citera
2024-03-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Bara det faktum att man bjuder in honom försvagar ju inte direkt misstankarna om att Swebbtv är kontrollerad opposition. Varför annars medvetet skada sitt anseende på det flagranta sättet?

Slå upp styrelsen så ser du att Janousch sitter i styrelsen. Tillsammans med Willgert och hans son.

Varför de skulle släppa in Janousch i styrelsen och därmed ha en potentiell sionist som deltar i beslutsfattandet kan enbart betyda att Janousch har raggat kapital åt dem - som i sin tur ställt krav på att hon ska sitta i styrelsen.

Stenlund åkte ut omedelbart efter att han börjat tala öppet om judar - eller etnicitet B som han kallade dem.

Men som sagt märkligt att Willgert bjuder in Hedberg om och om igen. Enda orsaken måste vara att Willgert har bildningsluckor till följd av sina tekniska studier. Tycker att han ger ett något godtroget intryck när han intervjuar Hedberg. För han ger verkligen intryck av att ta dennes ständiga spekulationer på stort allvar. Willgert kräver exempelvis på eget initiativ att få se fotografier av den döde Palmes kropp.

Får se vad som händer med Arnstberg. Han kunde inte hålla sig från att komma in på palestinafrågan i sin senaste "ledare". Annars har han varit väldigt försiktig att närma sig JQ. Förmodligen för att han känner många judar. Men med det intellektet kan man bara inte gå förbi den frågan år efter år efter år. Tror han börjat studera apollos månfärder också om jag minns rätt. Därifrån är det inte långt till att skärskåda "Förintelsen". Något som Stenlund är i full färd med vid det här laget...
Citera
2024-03-05, 14:25
Medlem
” USA:s politik kommmer troligen inte förändras särskilt mycket även om Donald Trump skulle vinna höstens presidentval. Det säger Syriens president Bashar al-Assad i en intervju med ryska Soloviov Live, rapporterar nyhetsbyrån Tass.”

Hur denna nyhetsvärdering kan tilltala en svensk nationalist är en gåta.
Citera
2024-03-05, 14:32
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nafsetar
” USA:s politik kommmer troligen inte förändras särskilt mycket även om Donald Trump skulle vinna höstens presidentval. Det säger Syriens president Bashar al-Assad i en intervju med ryska Soloviov Live, rapporterar nyhetsbyrån Tass.”

Hur denna nyhetsvärdering kan tilltala en svensk nationalist är en gåta.

Lever man på bidrag från Ryssland publicerar man det man blir tillsagd av sin handler att publicera.
Magnus Stenlund bjöds in av Ryssland som valobservatör det är en 100% indikation på att man är en rysk asset.
Senast redigerad av Slackoff 2024-03-05 kl. 14:40.
Citera
2024-03-05, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Slå upp styrelsen så ser du att Janousch sitter i styrelsen. Tillsammans med Willgert och hans son.

Varför de skulle släppa in Janousch i styrelsen och därmed ha en potentiell sionist som deltar i beslutsfattandet kan enbart betyda att Janousch har raggat kapital åt dem - som i sin tur ställt krav på att hon ska sitta i styrelsen.

Stenlund åkte ut omedelbart efter att han börjat tala öppet om judar - eller etnicitet B som han kallade dem.

Men som sagt märkligt att Willgert bjuder in Hedberg om och om igen. Enda orsaken måste vara att Willgert har bildningsluckor till följd av sina tekniska studier. Tycker att han ger ett något godtroget intryck när han intervjuar Hedberg. För han ger verkligen intryck av att ta dennes ständiga spekulationer på stort allvar. Willgert kräver exempelvis på eget initiativ att få se fotografier av den döde Palmes kropp.

Får se vad som händer med Arnstberg. Han kunde inte hålla sig från att komma in på palestinafrågan i sin senaste "ledare". Annars har han varit väldigt försiktig att närma sig JQ. Förmodligen för att han känner många judar. Men med det intellektet kan man bara inte gå förbi den frågan år efter år efter år. Tror han börjat studera apollos månfärder också om jag minns rätt. Därifrån är det inte långt till att skärskåda "Förintelsen". Något som Stenlund är i full färd med vid det här laget...

Janouch (efternamnet stavas just så) är en infiltratör och det har jag hävdat från dag ett. Eller infiltratör kanske är fel ord med tanke på att Swebbtv, som ju grundades av en kommunist, antagligen inte är i direkt behov av några sådana. Hon är i alla fall inte vad hon utger sig för att vara och så är det jämt med folk av hennes etnicitet.

Vad gäller Willgerts inställning till Hedbergs vildvuxna Palmeteorier så tycktes han ju under senaste intervjun inte kunna hålla sig från att hånflina:

https://swebbtv.se/w/d1cYSNABjaXnrfc4xHRyAS?start=7m18s

Så jag tvivlar på att han själv köper snacket.
Citera
2024-03-05, 22:21
Medlem
Citat:
Janouch (efternamnet stavas just så) är en infiltratör och det har jag hävdat från dag ett. Eller infiltratör kanske är fel ord med tanke på att Swebbtv, som ju grundades av en kommunist, antagligen inte är i direkt behov av några sådana. Hon är i alla fall inte vad hon utger sig för att vara och så är det jämt med folk av hennes etnicitet.

Vad gäller Willgerts inställning till Hedbergs vildvuxna Palmeteorier så tycktes han ju under senaste intervjun inte kunna hålla sig från att hånflina:

https://swebbtv.se/w/d1cYSNABjaXnrfc4xHRyAS?start=7m18s

Så jag tvivlar på att han själv köper snacket.

Jag har sett Willgert rätt många timmar med Hedberg. Det där är inte ett hånflin från Willgerts sida.

När det gäller Sjunneson så verkar han mest av allt vara mycket driven, kreativ och rastlös. Inte ideologiskt renlärig. Att dra slutsatsen att Swebbtv är någon slags dold trotskistisk verksamhet är att dra liiiite för långa slutsatser.

Jag skulle gissa på att Janouch är genuint orolig över den stora muslimska invandringen. Problemet är att hon som klassisk judinna (med sin verksamhet att agitera för pervers sexualitet) kommer att göra allt för att hindra JQ att komma upp på agendan. Att hon skulle ragga pengar bland judiska pengastinna bidragsgivare skulle hon ju potentiellt sett kunna göra utan ont uppsåt, dvs utan att medvetet ingå i en antisvensk judisk konspiration. Det har alltid funnit nationalistiska judar - men de är knappast SÅ nationalistiska att de vill ha all världens judiska skurkstreck avslöjade för svenska folket.
Citera
2024-03-06, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Jag har sett Willgert rätt många timmar med Hedberg. Det där är inte ett hånflin från Willgerts sida.

När det gäller Sjunneson så verkar han mest av allt vara mycket driven, kreativ och rastlös. Inte ideologiskt renlärig. Att dra slutsatsen att Swebbtv är någon slags dold trotskistisk verksamhet är att dra liiiite för långa slutsatser.

Jag skulle gissa på att Janouch är genuint orolig över den stora muslimska invandringen. Problemet är att hon som klassisk judinna (med sin verksamhet att agitera för pervers sexualitet) kommer att göra allt för att hindra JQ att komma upp på agendan. Att hon skulle ragga pengar bland judiska pengastinna bidragsgivare skulle hon ju potentiellt sett kunna göra utan ont uppsåt, dvs utan att medvetet ingå i en antisvensk judisk konspiration. Det har alltid funnit nationalistiska judar - men de är knappast SÅ nationalistiska att de vill ha all världens judiska skurkstreck avslöjade för svenska folket.

Så vad är det han ler åt då, tror du? Själv tyckte jag att det såg ganska märkligt ut.

Vad gäller Sjunnesson så säger jag bara en gång kommunist alltid kommunist och vad den över en natt plötsligt omvända Janouch anbelangar så kan man bara konstatera att jews gonna jew.

Det är helt uppenbart att Swebbtv nu slutligen släppt masken och kommit ut som kontrollerad, sioniststödd opposition. Pricken över i:t hade varit om Gert Fylking dykt upp som gubben i lådan och utropat ett "äntligen!".

Ska vi gissa på att de snart bjuder in Robert Aschberg?

Jävla freak show-kanal.
Citera
2024-03-06, 08:58
Medlem
Arnstads avatar
Jag har tidigare emellanåt tittat in på Swebbtvs hemsida och ibland funnit intressanta intervjuer. Tyvärr verkar det vara glesare mellan sevärdheterna numer. Bern som jag tycker är intressant, verkar helt ha gått in på läkemedelsindustrin. Viktig fråga, säkert, men inget jag för egen del går på djupet med. Tycker detta ämne väldigt lätt blir en fråga om mobilstrålning, elallergier osv. Hälsan är viktig, men av någon anledning, drar dessa ämnen till sig folk som argumenterar utifrån sina upplevelser och känslor, vilket fort blir ointressant. Swebbtv har alltid haft knäppgökar på besök, men sedan Stenlund försvann tycker jag kvaliteten sett till helheten har blivit mycket sämre. Några knäppisar är bra för att visa på bredden, men inte bara knäppisar tack.
Citera
2024-03-06, 12:18
Medlem
Citat:
Så vad är det han ler åt då, tror du? Själv tyckte jag att det såg ganska märkligt ut.

Vad gäller Sjunnesson så säger jag bara en gång kommunist alltid kommunist och vad den över en natt plötsligt omvända Janouch anbelangar så kan man bara konstatera att jews gonna jew.

Det är helt uppenbart att Swebbtv nu slutligen släppt masken och kommit ut som kontrollerad, sioniststödd opposition. Pricken över i:t hade varit om Gert Fylking dykt upp som gubben i lådan och utropat ett "äntligen!".

Ska vi gissa på att de snart bjuder in Robert Aschberg?

Jävla freak show-kanal.

Du har absolut rätt i att Swebbtv har sina begränsningar, särskilt då med avseende på JQ.

Däremot tror jag inte att Willgert hånler - även om han kanske borde - och jag har sett på klippet.

Du går för långt i din kritik. Dessutom är det ytterst få som skulle kunna gå direkt från SVT till helt vaken sionist- och judekritisk media. Många boomers kommer aldrig att kunna ta det steget. Ur det perspektivet behöver man inte bara betrakta Swebbtv som "controlled opposition" utan som "halvvägs till verkligheten".

Inte för att det finns tid för något halvdant uppvaknande, tyvärr. Börjar bli djävligt bråttom. Men Swebbtv gör åtminstone ett bra jobb i att vända sig mot Nato. Hur länge det ens kommer att vara lagligt...
Citera
2024-03-09, 02:20
Medlem
Lars Bern anser att gängkriminella, knarklangande invandrarungdomar ska göra lumpen och att det skulle vara ett sätt att förbättra integrationen:

https://swebbtv.se/w/vFrZxuc6452dtgyQEa14x4?start=16m41s

Vad tycker ni? Har han rätt?
Citera
2024-03-09, 02:24
Bannlyst
Citat:
Lars Bern anser att gängkriminella, knarklangande invandrarungdomar ska göra lumpen och att det skulle vara ett sätt att förbättra integrationen:

https://swebbtv.se/w/vFrZxuc6452dtgyQEa14x4?start=16m41s

Vad tycker ni? Har han rätt?

Jag har sagt det förut. Han är svag och för främmande propaganda. Bara för att han rätt i vissa grejer så ska han inte gillas. Bern är tyvärr inte lojal till Svenska folket. Vek och gammal är han. Och klok, men inte när det gäller detta. Alldeles för hjärntvättad av gamla liberala anti-svenska idéer. När han snackar om "oligarker" snackar han om anglo-amerikaner, säger det inte var han står?
Senast redigerad av vackrahav100 2024-03-09 kl. 02:27.
Citera
2024-03-09, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Jag har sagt det förut. Han är svag och för främmande propaganda. Bara för att han rätt i vissa grejer så ska han inte gillas. Bern är tyvärr inte lojal till Svenska folket. Vek och gammal är han. Och klok, men inte när det gäller detta. Alldeles för hjärntvättad av gamla liberala anti-svenska idéer. När han snackar om "oligarker" snackar han om anglo-amerikaner, säger det inte var han står?

Och på vilket sätt menar du att ditt svar var en kommentar på vad jag skrev i mitt inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in