Citat:
Ursprungligen postat av
Hildur1980
Jag vet ju att detta inte är min huvudvärk men jag kan inte låta bli att tänka på hur dom löser det ekonomiskt och sen med ett barn på det. Linux arbetslös och Fanni likaså arbetslös, och nej influencer (Fanni har aldrig varit de och kommer inte bli heller) är inget yrke. Hur ska de ha råd att bo kvar i deras hus? Inte min huvudvärk som jag skrev, men har så mycket frågor.
Jag tänker detsamma. Men som sagt inte min huvudvärk heller…. Funderar också på F’s SGI. Men hon kanske tänker att hon ska få in massor av samarbeten som mamma. Vilket väl hon iofs skulle kunna och steppa upp lite och därmed få en ok inkomst. Men då tror jag vi måste se något annat än sovrummet från F.
Tänker på hur både F och L samt H och K får ihop det.
Nu verkar väl K iofs ha ett fabriksgolv och det är väl ändå helt ok betalt. Men väl ingen lön att dra runt om sparande av handpenning samt H, Lars och befintligt boende. Ja och inte shoppandet som pågår.
Blev lite förvånad i senaste samarbetet som H gjorde där hon sa att hon hade operationen på avbetalning.
Det borde hon väl klarat av att betala av vid det här laget om hon nu menar att de har kapacitet att spara ihop till insats till hus.
Jag tror inte det blir något hus för de kan man inte ta på avbetalning med en enkel BankID signering så som konsumtions lån.