Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Så lampan måste vi veta vad det är för någon? Den måste vi ha sett för at kunna uttala oss om huruvida han kan ha sett de stora blåmärkena på hennes höfter eller inte (som förmodligen inte ens var där vid den påstådda våldtäkten, utan hon fick dem förmodligen vid den påstådda våldtäkten)? Det kräver du.
Nej, vi behöver inte ha sett den. Räcker det inte med argumentationsfel från dig nu?
Men ja, det allra lägst ställda kravet är att man vet vilken ljusstyrka lampan gav och vad den belös. Givetvis.
Citat:
Men vi behöver, enligt dig, inte ha sett den där bilden som V påstår att målsägande skickade. Utan vi kan, enligt dig, ändå veta att det var en sexig invit till V.
Den har beskrivits, ingående. Det har inte lampan och vad den belös.
Citat:
V kan inte ens redogöra för vilken bild det är.
Det kan han visst.
Du är fortfarande inte införstådd med hur snapchat fungerar…?
Citat:
Emm*ie verkar inte se bilden som särskilt speciell.
Jo, det gjorde hon visst. Nu ljuger du igen.
Citat:
Och ingen av oss har sett den. Ändå ser du den som oerhört viktig i sammanhanget...
Men den har, till skillnad från lampan, beskrivits.
Och den är naturligtvis mycket, mycket viktigare än någon jävla lampa som är en del av ett patetiskt halmstrå ni desperat greppar efter i ert fall.
Citat:
Men lampan, nej, den måste vi ha sett.
Nej, inte sett. Argumentationsfel.
Citat:
Du ser hur vinklad du är i saker och ting va?
Jag ser hur lögnaktiga och ohederliga ni är, och hur okunniga ni är gällande vad som är juridiskt gångbart.
Citat:
Och aldrig ifrågasatte du Fiffiniffi och kompani när de var övertygade om att målsägandes nattlinne var en invit till sex. Trots att ingen av oss har sett nattlinnet.
Varför skulle jag ifrågasätta det?
Nattlinnet har också beskrivits, till skillnad från lampan. Särskilt av dig, som försökt få nattlinnet till någon sorts gödselstinkande jutesäck.
Citat:
Men lampan som sagt... Den måste vi ju se, enligt dig.
Nej. Du är en lögnare.
Ja, jag utgår ju från vad jag ser och drar en slutsats därifrån. Den pekar, tveklöst, på att V blivit orättfärdigt dömd i tingsrätten.
Skillnaden är att du patologiskt vägrar ta till dig upoenbar fakta.
Citat:
Blåmärken syns även i halvdunkel. I synnerhet stora sådana.
Nej, det behöver de alls inte göra.
Citat:
Och bilder som skickas/hur man är klädd, är inte inviter till sex.
Det kan de visst vara.
Citat:
Inviter till sex är snarare smekningar, kyssar,
Ah, som när hon gjorde det på honom i sängen och på bordet…?
Citat:
att man säger att man vill ligga.
Eller visar det med kroppsspråk och handlingar…?
Citat:
Du har en vinklad syn på saker och ting. Inte konstigt att du anser att det sitter oskyldigt dömda för våldtäkt i fängelserna.
Menar du att det inte gör det?
Citat:
Du har skygglapparna på och kan inte se att flertalet med stor sannolikhet har begått våldtäkt och sitter där de ska.
”Stor sannolikhet”…?
Skämtar du?
Skyldiga våldtäktsmän ska sitta i fängelse. Oskyldiga ska det inte, även om du tycker det.