Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
På vilket vis är "herrn" ett nedsättande epitet?
Du är ju helt sanslös…
”Det behagar inte herrn” är givetvis nedsättande. Förnekar du det så är du fan dummare än tåget.
Citat:
Jag har inte skrivit att ni kallar målsägande nedsättande epitet. Jag har skrivit att vissa av er förtalar henne när ni kallar henne falsk tillvitare, vilket ni gör utan några som helst belägg dessutom.
Det har du visst det.
Har jag kallat henne ”falsk tillvitare”?
Mig veteligen är det en fantasiord som du har hittat på. Ingen använder den termen förutom du och när du citeras.
Citat:
Och det är absolut inget förtal att skriva "det behagade inte herrn", ska man få det till förtal, så måste man vara en extra extremt känslig liten snöflinga.
”Förtal”? Varför börjar du jollra om förtal?
Citat:
Jag måste inte svara på frågor.
Det här är en diskussion. I diskussioner svarar man på motpartens frågor.
Du undviker vanemässigt att höra det när du inte kan svara på dem utan att framstå som en ännu större idiot än du redan gör.
Citat:
Och ignorerar en del. Varför? För att jag inte ids lägga en massa energi på vissa av er, då ni dels för en ohederlig debatt.
För att du inte kan svara utan att framstå som en ännu större idiot än du redan gör.
Citat:
Och dels för att ni redan har bestämt er för att se målsägande som en falsk tillvitare (trots att hon inte ens står åtalad för detta brott och trots att Vi*king är dömd för våldtäkt) och mig och andra som "lögnare".
Du är ju dock en lögnare. Bevisligen.
Och du menar som du har bestämt dig för att se den tilltalade som våldtäktsman, trots att du inte vet att han är det?
Citat:
Ni har bestämt er för detta. Så jag svarar på det som kanske kan ge mer klarhet för de som läser tråden.
Precis som du har bestämt dig, i motsatt riktning dit fakta och logik pekar.
Du ger ingen som helst klarhet till tråden. Du smutsar ner och perverterar den med dina lögner, fabuleringar och djupa okunskap.