Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Varför delar du upp mitt inlägg? Det ska läsas som en helhet och svaras på i dess helhet.
För atg ditt dravel blir ännu mer obegripligt om man inte delar upp det och du envisas med att ljuga, fabulera och säga emot dug själv.
Citat:
Inte konstigt att du knappt begriper vad jag menar och kallar mig för "lögnare" etc., när du på ett ohederligt sätt delar upp mitt inlägg sådär.
Dina lögner är fortfarande lögner oavsett om man delar upp texten.
Citat:
Ja, kvinnor är individer, fint att du förstår detta.
Fast det tycker ju inte du.
Citat:
Och just denna individen: målsägande i detta fallet har av allt att döma inte falskt tillvitat Vi*king, även om det finns andra kvinnor/individer som är benägna att göra just detta.
Av vad att döma?
Du har ju inga som helst bevis för att det du hela tiden påstår är sant.
Citat:
Av allt att döma har denna individ/målsägande faktiskt blivit våldtagen.
Nej. Ytterligare en lögn.
Citat:
Hon hade inget intresse för Vi*king innan våldtäkten, hon ville inte ligga med honom när han var där.
Lögn. Det vet du inte.
Citat:
Hon blir traumatiserad när han våldtar henne och hon anmäler våldtäkten.
Lögn. Det vet du inte.
Citat:
Hade hon varit intresserad av honom och velat ha honom, så inte fan hade hon anmält honom för våldtäkt inte! Då hade hon ju satsat på honom...
Lögn. Hon har, som du själv envisas med, rätt att ändra sig.
Citat:
Det är så befängt att ni både tror att målsägande är intresserad av Vi*king och av att liga med Vi*king men trots detta ändå anmäler honom för våldtäkt... Hur tänker ni egentligen? Helt ologiskt.
Det som är befängt är att du vägrar tro att det kan hända, när det bevisligen händer.
Citat:
Brukar ni själva falskt anmäla kvinnor för som ni är intresserade av för något random brott?
Man kan verkligen börja undra...
Botten på ditt dravel var visst inte nådd.
Citat:
Det är givetvis absolut mest rimligt att målsägande har blivit våldtagen.
Lögn. Motsatsen råder.
Citat:
Och att hon inte ville ha sex med Vi*king och att han tvingade henne. Och därav anmäler hon brottet.
Nej. Det här vet du inte, utan ljuger ihop.