Citat:
Här har du ett gäng frågor som angränsar till hennes lögner. Svara på dem så kan vi prata lögner sen.
1) Varför byter MÄ inte om när både hon själv och Z uttrycker hur olämpligt/genant/[valfritt ord] det är?
2) Varför förnekar MÄ kännedom om den urringade bilden i polisförhör?
3a) Varför undanhöll MÄ medvetet för Polisen att hon satt på V?
3b) Om du inte tror det var medvetet, vad är anledningen till att MÄ inte berättade för Polisen att hon satt på V?
4) Varför kan MÄ stå upp för sig själv utan problem dagen efter?
5) Kan du nämna en enda omständighet som MÄ tar ansvar för utan att skylla på andra eller typ förklara med att hon är en bra person?
6) Kan du nämna ett enda mänskligt beteende som är inkompatibelt med hur ett våldtäktsoffer rimligen kan förväntas sig bete sig efteråt?
7) Kan du nämna ett enda mänskligt beteende som särskiljer hur ett äkta våldtäktsoffer beter sig efteråt kontra hur ett oäkta våldtäktsoffer beter sig efteråt?
8) Kan du kortfattat sammanfatta min position åt mig i ett stycke? Skulle vara intressant att se vad du tror att jag tycker.
1) Varför byter MÄ inte om när både hon själv och Z uttrycker hur olämpligt/genant/[valfritt ord] det är?
2) Varför förnekar MÄ kännedom om den urringade bilden i polisförhör?
3a) Varför undanhöll MÄ medvetet för Polisen att hon satt på V?
3b) Om du inte tror det var medvetet, vad är anledningen till att MÄ inte berättade för Polisen att hon satt på V?
4) Varför kan MÄ stå upp för sig själv utan problem dagen efter?
5) Kan du nämna en enda omständighet som MÄ tar ansvar för utan att skylla på andra eller typ förklara med att hon är en bra person?
6) Kan du nämna ett enda mänskligt beteende som är inkompatibelt med hur ett våldtäktsoffer rimligen kan förväntas sig bete sig efteråt?
7) Kan du nämna ett enda mänskligt beteende som särskiljer hur ett äkta våldtäktsoffer beter sig efteråt kontra hur ett oäkta våldtäktsoffer beter sig efteråt?
8) Kan du kortfattat sammanfatta min position åt mig i ett stycke? Skulle vara intressant att se vad du tror att jag tycker.
1. Fråga målsägande. Hon vet bäst. Men jag gissar att hon inte hann.
2. Fråga målsägande. I övrigt inget brott att skicka en sådan bild/inget brott att förneka att man skickat en sådan bild. Men våldtäkt är ett brott. Och våldtäkt kan ske vare sig en sådan bild skickats eller inte. Bilden är såvida ovidkommande.
3. a. Fråga målsägande. Jag tror inte hon undanhöll det.
3. b. Fråga målsägande. Jag har själv blivit förhörd som vitten i några brottsmål. Man är rätt stressad i en sådan situation och minns inte allt. Lättare att få ledande frågor och svara på dessa. Och då har jag ändå bara varit vittne. Måste vara sjukt mycket svårare att vara målsägande eller misstänkt och sitta i förhör.
4. Fråga målsägande. Men som jag läser det så är hon under chock inledningsvis av våldtäkten och sedan rädd för Vi*king under natten. På morgonen hörsammar ju Vi*king hennes motvilja att ha sex med honom (vilket han inte gjorde under natten), vilket förmodligen gav henne mer mod att säga till honom att gå.
5. Hon förklarar inte att hon är en bra person. Hon skyller inte ifrån sig. Märkligt att du läser in sådant.
6. Jag vet det när jag ser det/läser om det. Svårt att säga så här på rak arm.
7. Läs mitt svar på fråga 6.
8. Du anser att målsägande är en falsk tillvitare, som lockat till sig Vi*king, som hon ändå ser ner på och skäms för att hon är kåt på. Hon lockar honom enligt dig, med urringad bild och med blått långt nattlinne och en sovplats på golvet. När han vill sova i hennes säng, så ligger hon med honom (enligt dig med glädje). Men ångrar sig dagen efter påstår våldtäkt för att slippa stå upp för skammen av att ha legat med Fuckboyen Vi*king. Och du ignorerar fullständigt all information som visar tydligt att hon aldrig ville ha Vi*king och att hon är traumatiserad efter våldtäkten. Korrekt uppfattat?