2023-12-19, 03:17
Medlem
Black.Panthers avatar
Bara jag som får intrycket av att Carola ” spelar bebis” o talar med söt röst men att det kanske finns något kyligare där bakom? Verkar ha svårt att tala om annat än dig själv åtminstone.
Citera
2023-12-23, 17:58
Medlem
JoakimFenixs avatar
Har aldrig någonsin träffat en kändis, vilket antagligen också har att göra med min relativt unga ålder. Såg dock Kjell Bergqvist glida runt i en sportbil i somras med solglasögon runt klockan 23, såg ungefär lika skön och avslappnad ut som man kan tänka sig

Gjorde ögonkontakt med Timbuktu för säkert minst tre år sedan när han snackade i mobil, verkade ha extremt stora planer, lät väldigt engagerad och energisk

Såg Adam Pålsson gå runt slussen för två år sedan, såg extremt sorgsen och ilsken ut. Stirrade mot golvet, såg gråtfärdig ut, och vägrade kolla upp

Måns Nathanaelson såg jag joggandes runt för ett år sedan. Var helt i sin egna värld

Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Lennie Norman är inte bara makalöst tråkig, han är divig, otrevlig och bufflig dessutom.

Äntligen någon som tar upp att Lennie Norman är fruktansvärt tråkig. Det känns som att hans humor bara når ut till högljudda singelkvinnor i 50-60-årsåldern som peakade i gymnasiet
Citera
2023-12-23, 23:09
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Har aldrig någonsin träffat en kändis, vilket antagligen också har att göra med min relativt unga ålder. Såg dock Kjell Bergqvist glida runt i en sportbil i somras med solglasögon runt klockan 23, såg ungefär lika skön och avslappnad ut som man kan tänka sig

Gjorde ögonkontakt med Timbuktu för säkert minst tre år sedan när han snackade i mobil, verkade ha extremt stora planer, lät väldigt engagerad och energisk

Såg Adam Pålsson gå runt slussen för två år sedan, såg extremt sorgsen och ilsken ut. Stirrade mot golvet, såg gråtfärdig ut, och vägrade kolla upp

Måns Nathanaelson såg jag joggandes runt för ett år sedan. Var helt i sin egna värld

Äntligen någon som tar upp att Lennie Norman är fruktansvärt tråkig. Det känns som att hans humor bara når ut till högljudda singelkvinnor i 50-60-årsåldern som peakade i gymnasiet

Ja, Lennie Norman är varken rolig eller särskilt trevlig.
En bufflig gris.
Citera
2023-12-24, 10:30
Medlem
LojtnantWerners avatar
Druckit öl med Johan Wahlström han är som i parlamentet, skittrevlig och öppen, absolut en hedersknyffel
Citera
2023-12-25, 23:37
Medlem
Janne Josefsson, alla som bor i Göteborg har väl sprungit på honom minst tre gånger. Framstår som trevlig och tillmötesgående. Gick b.la förbi honom vid kyldisken på Willys för x antal år sen och utbrast spontant: Du köper väl ekologiskt nu Janne?! , varpå han log och svarade Det är ju bara fejk ändå. haha, en arbetsskada kanske. Men jag tror han gärna pratar med vanligt fölk om humöret är rätt.
Citera
2024-01-13, 17:13
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
En riktigt otrevlig person är Gösta Ekman. Dryg och uppblåst ständigt på gränsen till ett nervöst sammanbrott. Def musen i sitt förhållande.
Skulle jag se Marie-Louise leda honom i koppel skulle jag inte höja på ögonbrynen om man säger så.

Usel skådespelare var han också! Han och Lena Nyman tävlar om priset för sveriges mest överskattade skådespelare.
Citera
2024-01-13, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khonnor
Jag vet inte om de kan räknas som stora kändisar men killarna i Opeth är jävligt trevliga. En dum och otrevlig kändis är däremot E-type.
Satt bredvid E-type på ett flyg till London för ett antal år sedan. Han var hur trevlig som helst och bjöd hela sitt sällskap på champagne.
Citera
2024-01-13, 17:58
Medlem
Alla killarna i Asta Kask. De trevligaste människor man kan träffa.
Citera
2024-01-13, 21:46
Medlem
Henrik Dorsin, blyg men extremt trevlig och tar sig tid att prata med en. Nästan lite underdånig mot andra.
Citera
2024-01-20, 21:00
Medlem
3N37s avatar
Nu är det visserligen många år sedan men den absolut värsta jag har träffat på är Bertil Perrolf. En på sin tid väldigt välkänd radioröst. En annan som alltid var arg var Hans "Hatte" Furuhagen. Margareta Krook såg jag en gång på 44:ans buss. Hon klev på vid Karlaplan och skulle åka till Strandvägen. Hon var helt övertygad om att hon inte behövde betala för sig. En som däremot är väldigt trevlig är Lasse Holm. En annan är Tone Bekkestad. En granne till mig jobbar på Arlanda. Den värsta hon hade råkat ut för var Alf Svensson. Tätt följd av Ian Wachtmeister och Miljöpartiets Peter Eriksson. De trevligaste är "var" Lill Babs och Dolph Lundgren samt Carl Bildt.
Senast redigerad av 3N37 2024-01-20 kl. 21:43.
Citera
2024-01-20, 21:05
Avstängd
bajsfittahoras avatar
Benjamin Ingrosso är en riktig diva som felaktigt tror han är en superstar.
Citera
2024-01-20, 21:06
Avstängd
bajsfittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Bara jag som får intrycket av att Carola ” spelar bebis” o talar med söt röst men att det kanske finns något kyligare där bakom? Verkar ha svårt att tala om annat än dig själv åtminstone.

Carola är kall som is. Ju mer hon pratar ju mer förstår man hur dum i huvudet hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in