2024-01-22, 17:47
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jaha där ser man. Har alltid uppfattat henne som en person som är fräsch och doftar gott. Hon har det utseendet i alla fall att allt är perfekt, hår, kläder och smink.

Hon kanske lider av urininkontinens..
Eller så är det inte sant
Citera
2024-01-22, 18:03
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capryllic
Eller så är det inte sant
Säkert så. Antagligen kvinnlig avundsjuka som blev fult skvaller.

Jag har alltid tyckt att hon är så otroligt söt, som en docka. Måste lägga in en bild bara för det.

https://th.bing.com/th/id/OIF.XUY0TZ...pid=ImgDetMain
Citera
2024-01-23, 05:45
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Säkert så. Antagligen kvinnlig avundsjuka som blev fult skvaller.

Jag har alltid tyckt att hon är så otroligt söt, som en docka. Måste lägga in en bild bara för det.

https://th.bing.com/th/id/OIF.XUY0TZ...pid=ImgDetMain

+1

Tycker också att hon är otroligt sockersöt
Citera
2024-02-18, 19:34
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Usel skådespelare var han också! Han och Lena Nyman tävlar om priset för sveriges mest överskattade skådespelare.

Det gamla klassiska ”bra för att vara svenskt” passar absolut in
Citera
2024-04-13, 18:35
Medlem
Ringhals3s avatar
John Lennon verkar ha varit en jobbig och allmänt oskön typ, antagligen bottnar det i osäkerhet och att hans mor dog när han var barn, påkörd av en bil.
Citera
2024-04-13, 21:37
Medlem
Deimos01s avatar
Vlad ger mig obehagliga vibbar
Citera
2024-04-30, 11:58
Medlem
3N37s avatar
En som jag från flera håll har fått höra är en "slemmig typ" är fd ministern Eskil Erlandsson.
Han är väldigt stolt över att han enligt egen uppgift är "välutrustad. Den uppgiften gillade han att delge kvinnor i sin omgivning.
Citera
2024-04-30, 15:41
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
John Lennon verkar ha varit en jobbig och allmänt oskön typ, antagligen bottnar det i osäkerhet och att hans mor dog när han var barn, påkörd av en bil.

John Lennon var väldigt godtrogen och tillmötesgående gentemot sina fans. Vilket indirekt ledde till hans förtida död.

John förstod nog inte hur kontroversiell han var när han öppet kritiserade Vietnamkriget när han bodde i USA. Han var väldigt vänstervriden och feministisk. . Det retade upp många, så Lennon fick vänta länge på sitt green card. . Elvis Presley gillade inte John Lennon.

I övrigt levde han och Yoko Ono i ett öppet förhållande. De hade nog separerat om John fått fortsätta leva. Det sägs att John emellanåt var utåtagerande mot Yoko som var kontrollerade. Det var ett destruktivt förhållande.
Citera
2024-04-30, 20:51
Medlem
atts avatar
Citat:

En bilist rättare sagt.
Citera
2024-08-09, 17:48
Medlem
snooper123s avatar
Okej Robert Gustafsson är otrevlig mot främlingar.
Hur är han att jobba med då?
Citera
2024-08-09, 18:41
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Okej Robert Gustafsson är otrevlig mot främlingar.
Hur är han att jobba med då?

Jag tror han ät både trevlig och otrevlig mot främlingar, likadan att jobba med. Allt beror på dagsform.
Citera
2024-08-22, 12:17
Medlem
Lyssnade nyss på Titti Schultz sommarprat. Hon nämnde att den otrevligaste kändisen hon känner till är en svensk man som hon "har träffat, och kommer att träffa igen... Och troligtvis igen."

Undrar vem det kan vara? Jag gissar på Jonas G... ?
Senast redigerad av MarioRunner888 2024-08-22 kl. 12:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in