2023-09-24, 17:21
Medlem
Black-butts-matters avatar
Alf Svensson. Underbar snubbe. Tillbringade en dag i jobbet med honom. Vad jag skrattade.

Hans Wiklund. Störtskön. Satt en kväll på krogen och diskuterade Ingmar Bergman vs Åsa-Nisse.
Det roliga är att Wiklund till skillnad från mig var hyfsat nykter.

Richard Sjöberg är väldigt blyg och low-key privat.

Dileva.. vad ska man säga. Mer hockeykille än new age-profet när kameran är av. Värsta f_ttmagnet jag mött. En häradsbetäckare.
En glad gamäng som gärna skrålar ”efterfest!”

Bo Strömstedt var fruktansvärt tråkig.

Men ännu tråkigare var Ylva-Maria Thompson.

Min bukis Paolo Roberto har enligt uppgift en minimal penis. Vilket skulle kunna förklara hans oförtröttliga behov av att hävda sig.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2023-09-24 kl. 17:28.
Citera
2023-09-24, 21:55
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Lena pH riktigt dryg och tror hon är jätte än alla andra

Kan bekräfta det. Blåst bimbo som passerat bäst-före-datum med råge. Något så fruktansvärt tråkig och negativ.
Citera
2023-09-25, 15:24
Medlem
R Hellström och A Simonsson, två mycket äkta och sympatiska elitens elit i svensk fotboll jag en gång slumpmässigt hade äran att få prata med i ett projekt i mitt jobb.

Deras motpol var T Nordahl som i detta samma projekt uppenbarade sig. Kontrasten mellan uppblåst och nedlåtande byfåne i kostym i förhållande till de två nämnda fotbollsproffsen var avslöjande.
Citera
2023-09-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Kan bekräfta det. Blåst bimbo som passerat bäst-före-datum med råge. Något så fruktansvärt tråkig och negativ.

Riktig bitterfitta tjurig som fan… inte fått stock på länge
Citera
2023-11-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Kjelle Bergqvist är en hyvens snubbe, har träffat honom ett antal gånger.
Inte den gången han läste lusen av en stackars snubbe som råkat köra fel in på kjelles privata väg till sommarstället.
Citera
2023-12-04, 21:42
Medlem
baron-brazils avatar
Lennie Norman är inte bara makalöst tråkig, han är divig, otrevlig och bufflig dessutom.
Citera
2023-12-04, 21:53
Avstängd
Storanglarens avatar
Var på Alla mot Alla-inspelning och måste säga att jag blev förvånad över hur trevlig Magnus Betnér är. Framstår ju ofta som dryg med mobbar-aura i alla sammanhang är med i men det är helt uppenbart bara en "roll" han spelar. Riktigt trevlig och tog sig tid och prata med oss i publiken i 20 minuter innan allt blev klart inne i studion.

Hans medtävlare Bea Uusma var lite halvknepig av sig. Rejält reserverad och inte alls lika snacksalig som Betnér.
Citera
2023-12-04, 22:00
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Alice Teodorescu: Antingen distanserad och lite försiktig inledningsvis men absolut inte kylig eller tillbakadragen. Hon tar naturligt plats i ett samtal och bidrar med substans utan att dominera men där finns självförtroende. En kvinna med utstrålning dessutom.

Har hört annat om henne. Bland annat att hon har problem med sin personliga hygien och luktar ständigt kiss. Åtminstone enligt en tidigare medarbetare till henne på Bulletin eller vad tidningen hette.
Citera
2023-12-05, 20:09
Medlem
Loreias avatar
Magnus Uggla fick jag intrycket av att han har ett stort behov av att bli igenkänd och sedd. Jobbade i kassan i en butik och han skulle betala och jag upplevde att han väntade på att jag skulle känna igen honom och reagera. Jag låtsades självklart som jag inte gjorde det och behandlade honom trevligt som vilken kund som helst vilket verkade förvåna honom.
Citera
2023-12-18, 07:30
Medlem
mentalmindfucks avatar
Sator: Kent Norberg och Chips Kiesbye när jag var ca 12: väldigt sympatiska killar som verkade bli uppriktigt glada av att en liten bebis-punkare skuttade fram och sa att dom var bra. Gav mig stora leenden och tackade glatt.
Senast redigerad av mentalmindfuck 2023-12-18 kl. 07:33.
Citera
2023-12-18, 11:36
Medlem
MKGs avatar
Jag har delat loge med en del b-kändisar när vi spelat ute, eller varit nere på nån av stans rockklubbar. De flesta är faktiskt rätt trevliga, undantagen är få, men Johan Kinde och Jerry Prytz är faktiskt riktigt otrevliga. Kinde kan ha haft en dålig dag, men den sistnämnde är ingen engångsföreteelse och det är många som inte gillar honom. Trevliga men lite blyga - Clabbe af Geijerstam, Göran Lagerberg, Kenny Håkansson. Clabbe har jag åkt och hämtat pizza med till alla i logen. Claes Göran Hederström, en alldeles normal och trevlig man men lite småjobbig på fyllan, dock inte otrevlig. Tina Lejonberg var fruktansvärt pratglad, satt bredvid henne på tåget och hon snackade hela vägen från Stockholm till Norrköping. Delat tågkupé med Peps men han höll på att läsa en bok så jag kan inte säga nåt om hur han var som person. Delat tågkupé med hela Craft (black metalband), de var skittrevliga och bjöd på cider. Vi fastnade på ett strömlöst tåg i Skåne, de skulle till Malmö och gigga så de var lite stressade.Claes Yngström i Sky High, trevlig loge-kamrat. Fito de la Parra i Canned Heat, rökte en gigantisk puka innan de gick på, han var inte den enda i bandet som inte drog en holk innan så logen var som slaget vid Lützen 1632. Snälla snubbar annars. Nån svensk magdansös som tydligen är lite känd inom sin genre, som tyckte vi skulle skulle gå ut ur logen när hon bytte om, vilket vi sket i, så hon bytte om ändå. Hon blev ändå surare när vår gitarrist kläcker ur sig att "det där var väl för fan inget att titta på" ... Ulf Lundell, lite allmänt fyllejobbig, men inte direkt otrevlig, han ville prata fotboll.
Citera
2023-12-18, 22:01
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har hört annat om henne. Bland annat att hon har problem med sin personliga hygien och luktar ständigt kiss. Åtminstone enligt en tidigare medarbetare till henne på Bulletin eller vad tidningen hette.
Jaha där ser man. Har alltid uppfattat henne som en person som är fräsch och doftar gott. Hon har det utseendet i alla fall att allt är perfekt, hår, kläder och smink.

Hon kanske lider av urininkontinens..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in