Citat:
Nej, det fallet som åsyftas gäller en kvinna som stoppade upp ett finger analt på sin sovande pojkvän. Hon är med all rätta dömd för våldtäkten:
https://www.dagensjuridik.se/nyheter...a-sin-pojkvan/
Straffet skärptes även av Hovrätten.
Finns kanske även något annat fall där en kvinna våldtagit en man med dildo och blivit dömd. Inget jag har hört talas om iaf. Men inte osannolikt.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter...a-sin-pojkvan/
Straffet skärptes även av Hovrätten.
Finns kanske även något annat fall där en kvinna våldtagit en man med dildo och blivit dömd. Inget jag har hört talas om iaf. Men inte osannolikt.
Nu var det ju jag som drog upp fallet.
Citat:
Ville hon inte ha honom i sängen hade hon tagit fram madrassen, så jävla enkelt är det ju.
Mina egna tolkningar? Vad händer i små sängar? Vad händer när någon kommer hem till någon mitt på natten? Jag skall inte varje gång behöva förklara att ni aspies är unikum här som inte vet hur sex faktiskt går till.
Citat:
99% av dom som döms av samtyckeslagen är män. Du kan sluta ljuga och förvilla nu.
Citat:
Nope. Hon har inte gjort något samtycke alls. Hon har rentav visat och sagt att hon misstycker. Med din inställning till vad samtycke till sex är, så du får nog börja rannsaka dig själv lite och inse att du haft en jävla tur som inte åkt dit för våldtäkt, med den syn du har på samtycke (när inget samtycke finns).
Hon har givit 100 samtycken under kvällen och det är hon som tar dit honom och inte tvärtom. Suga kuk och rida är mer än samtycke du förstår det va? Att suga kuk och rida någon utan samtycke de facto är våldtäkt? Du ljuger ju bara för dig själv.
Som vi alla vet så är det inte män som jag som döms för våldtäkt utan kapten klänningar typer som ni i tråden. Jag kan väl säga igen att min ångest för att dömas för våldtäkt är 0%. Jag är som sagt ingen naiv ung pojke så jag skulle inte sitta där och tro att polis och åklagare är mina vänner när vi har sinnessjuka rättsvidriga lagar som samtyckeslagen. Jag kan mycket enkelt få henne till att vara aggressorn i varje situation för jag vet ju exakt hur lagen nu tillämpas. Lagen är komplett tandlös mot sådana som mig så det är därför vi har dessa diskussioner för det som offras på nazifeministiska altaret är unga män. Din nazifeministiska våta dröm att alla män sitter och darrar kan du bara släppa direkt.
Citat:
Så ljuger hon om tiden eller inte? Är det 30 minuter eller +2 timmar? Din fultolkning här är extrem tom för dig.