Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Fast rätt säkert på att det var en dildo i det fallet jag tänker på för det fallet du tar upp med fingret känner jag inte igen så det vetefan om jag läst om.
Nej, det fallet som åsyftas gäller en kvinna som stoppade upp ett finger analt på sin sovande pojkvän. Hon är med all rätta dömd för våldtäkten:
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/ung-kvinna-doms-for-valdtakt-pa-sin-pojkvan/
Straffet skärptes även av Hovrätten.
Finns kanske även något annat fall där en kvinna våldtagit en man med dildo och blivit dömd. Inget jag har hört talas om iaf. Men inte osannolikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Ja hon sa ju att hon skulle ta fram madrass/filt men gjorde aldrig så eftersom hon var sugen på lite mys. Hon vill att han skall bestämma över sovandet.
Varför gör du dina egna tolkningar? Den dömde trodde att hon tyckte det var besvärligt att ta fram madrass. Målsägande säger att han ville sova i sängen.
Ingen av dem säger att hon "ville mysa lite". Så, lägg ner din egen tolkning.
Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
99% män som fälls så vill du ljuga för dig själv och låtsas så kan du göra det men det är ju någon form av hjärnskada. Samtyckeslagen är antidemokratiskt och rättsvidrig och det sa lagrådet med så den är till 100% politiskt motiverad.
Nope. Det är endast cirka 5% av alla våldtäktsanmälningar som går till fällande dom. Så du har helt fel i dina "99%".
Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Jo hon gör massa mikrosamtyckande precis hela tiden. Hon kunde bara sagt nej. Vad fan har incest med något att göra din jävla galning?

Vi pratar om 2 heterosexuella och kåta 19 åringar.
Nope. Hon har inte gjort något samtycke alls. Hon har rentav visat och sagt att hon misstycker. Med din inställning till vad samtycke till sex är, så du får nog börja rannsaka dig själv lite och inse att du haft en jävla tur som inte åkt dit för våldtäkt, med den syn du har på samtycke (när inget samtycke finns).
Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
så nu tror vi inte på målsägande? Hon ljuger om tiden? Ni är ju fan ett skämt.

Du läser mina inlägg som fan läser bibeln...
Vad jag skrev är att vi inte kan vara säkra på hennes tids
uppfattning. Det kan säkert kännas som "flera timmar" när man blir våldtagen. Även fast det bara går några minuter.