2024-01-04, 23:46
Medlem
Hej!
Jag är helt nybörjare på Thor och fattar nada. Jag kommer inte en fram till ngn form av sida förmedla jag kan beställa trevliga partyröka Vad fan gör jag för fel börja ledda ur rejält detta fucking krångel.
Hjälp, hur gör jag!
Citera
2024-01-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Augustzander
Hej!
Jag är helt nybörjare på Thor och fattar nada. Jag kommer inte en fram till ngn form av sida förmedla jag kan beställa trevliga partyröka Vad fan gör jag för fel börja ledda ur rejält detta fucking krångel.
Hjälp, hur gör jag!

Flugsvamp.wtf
Citera
2024-01-05, 00:18
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Tredje utdelningsdagen och inget ännu. Säljaren skrev som alla andra gör, att det är postnord som segar och speciellt nu vid jul och nyår. Men inte fan litar man på det när alla säger samma sak och postnord segar aldrig med alla vanliga och lagliga beställningar man gör.

Vad tror ni? Jag har köpt av denna säljaren ett tiotal gånger förut så jag litar egentligen på hon/han. Blev jag blåst eller kan det vara polisen? Eller har dom till och med kanske glömt att skicka brevet eller segar med det? Eller är det som dom säger, att postnord faktiskt är lite seg just nu? Har någon annan upplevt att postnord är sega?

Hur lång tid tar det innan polisen hör av sig om så vore fallet? Vissa säger några dagar i tråden, andra säger månader eller år????
Jag har varnat er ni gör som ni vill, det är inte enbart du som blivit av med grejer, flertalet har det.
Läs is tråden här på flashback, "Den nya postlagen"....Många som inte fått sin leverans och många som blivit av med pengarna på sina konton...Samt förlorat dispyter mm...Men visst handla ni jag ville bara bespara er pengarna.
Citera
2024-01-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smogaffet
Jag är ledsen med din kompis argumentation om att
Säljarna själva avgör dispyter är ganska löjligt.
Dem flesta kunder förlorar dispyterna om säljarens betyg är relativt högt. Det går helt enkelt inte att driva en sådan sida på nåt annat sätt än att säljarna känner sig bekväma nog med att skicka iväg knark innan dem fått sina pengar.

Sen kanske dem som driver fs4 ändå någon dag kommer göra en exit, det kanske är på g. Man brukar göra det när det är som mest pengar på sidan . Så mitt tips är att inte handla vid löning. ..
Du gör som du vill, jag litar på denna vendor som varnade mig han har inget att förlora på det har handlat av honom i ca 1 år aldrig haft problem.

Han förklarade att nåt håller på att hända på FS4.....Men åter igen handla du jag ville bara varna gör som du vill...Lycka till!
Citera
2024-01-05, 00:34
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Jag har varnat er ni gör som ni vill, det är inte enbart du som blivit av med grejer, flertalet har det.
Läs is tråden här på flashback, "Den nya postlagen"....Många som inte fått sin leverans och många som blivit av med pengarna på sina konton...Samt förlorat dispyter mm...Men visst handla ni jag ville bara bespara er pengarna.

Jag vet det, men jag har nästan alltid fått igenom brev. Åkte dit en gång för ganska länge sedan men inte varit problem efter det. Denna gången är det garanterat säljarens fel, alternativt en kleptomanhora till brevbärare för jag fick ett annat brev från en annan vendor idag, medans jag väntat 9 dagar på det andra
Citera
2024-01-05, 03:14
Medlem
Tjena, vad rekommenderar ni för app för att överföra till FS för att kunna handla? Brukade köra coinbase bland annat men de tar ju fan 75% av det du överför till FS adressen och det tänker jag inte betala. Tacksam för svar.
Citera
2024-01-05, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajjram
Tjena, vad rekommenderar ni för app för att överföra till FS för att kunna handla? Brukade köra coinbase bland annat men de tar ju fan 75% av det du överför till FS adressen och det tänker jag inte betala. Tacksam för svar.

Jag kör Electrum och tycker det funkar bra
Citera
2024-01-05, 08:55
Medlem
GonerStoners avatar
Har den nya postlagen visat sig vara effektiv?
Inte beställt på månader, tänkte om det ens är värt att riskera något för en fjuttig beställning.
Citera
2024-01-05, 09:11
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucemus
Var köper man enkelt XMR nuförtiden? Finns det något internationellt alternativ till flugsvamp eller är det archetype som gäller (klickar aldrig mer på luffarns pisslänkar då jag blev phisad på 1000 spänn)

Kanske för att du inte kan stava, ARCHETYP ska det vara .

När man läser den här tråden så förstår man varför knark är förbjudet. Väldigt underhållande.
Hälften av alla som skriver undrar varför deras cash inte kom fram till Archetype.

De skramlar pengar utanför Ica och sen blir dom av med cashen till nå Rumänska incels, bara för att man inte kan skriva och läsa.
Citera
2024-01-05, 10:24
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Kanske för att du inte kan stava, ARCHETYP ska det vara .

När man läser den här tråden så förstår man varför knark är förbjudet. Väldigt underhållande.
Hälften av alla som skriver undrar varför deras cash inte kom fram till Archetype.

De skramlar pengar utanför Ica och sen blir dom av med cashen till nå Rumänska incels, bara för att man inte kan skriva och läsa.

Det är lite som på tivoli, såhär hög för att åka fast i det här fallet så måste man vara såhär smart för att bli hög.
Citera
2024-01-05, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajjram
Localcoinswap, betala med swish sedan överför du från din wallet på Localcoinswap till FS4. Hur enkelt som helst. Ingen krångel. Bara gå till wallet när du handlat dina bitcoins och sedan skriv in din adress från FS4 och skicka iväg sina bitcoins, rekommenderar Energian som säljer bitcoin per swish.
Citera
2024-01-05, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Har den nya postlagen visat sig vara effektiv?
Inte beställt på månader, tänkte om det ens är värt att riskera något för en fjuttig beställning.
Läs här på flashback sök på "Nya postlagen" och du kommer få feedback av både säljare samt köpare. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in