2023-06-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamabunny
Jag kommer inte in idag, någon med samma problem? Mitt konto la ner så försöker skapa ett nytt. Löst alla de där nya grejerna i början man ska fylla i. Men när jag ska logga in hamnar jag bara på olika anti phishing sidor som aldrig tar slut. Någon med samma problem?

Testade nyss: Kommer inte ens fram till något, utan bara en error code dyker upp, en helt vit sida som laddar, sen error code. Vad händer?
Citera
2023-06-01, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Har du fortfarande inte kommit in? Den första sidan på archetyp.cc när du skriver i dom bokstäverna/siffrorna kan strula lite så man får ladda en ny captcha sen kommer du vidare till den andra captcha'n och den fungerar klockrent tycker jag, men sen sparar du länken när du kommit in så slipper du gå igenom den första captcha som finns på archetyp.cc (som sagt den kan strula lite så det är bara att ladda en ny tills det fungerar).

Fick tiłl det. Kom vidare där jag skulle fylla i fyra letters och trycka på Confirm. Det gick smärtfriťt.

Sparade överdrivet med länkar och hit och dit i ett dokument.

Sen efter quiz, rebusar m.m. så kom jag i mål. Det är verkligen inte som Nattport i nivå, klart mer CIA, vilket egentligen känns king för det gör väl inte jobbet lättare för Kling och Klang.

Nu blir det kaffe, en doning och sen ska jag kötta in mig i Monero och PGP. Borde vara en barnlek jämfört med helvetet med Archeyp.cc.

Tack för svar Mané!
Citera
2023-06-01, 14:20
Medlem
Via archetyp.cc blir det bara error just nu.

Via archetyp.darkweb.wtf kommer jag in på, men är den legit?
Citera
2023-06-01, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow

Nej inte legit! Archetyp.cc och inget annat.
Citera
2023-06-01, 14:45
Medlem
Citat:
Nej inte legit! Archetyp.cc och inget annat.

Kommer nån in där nu?
Citera
2023-06-01, 15:03
Medlem
Citat:
Kommer nån in där nu?

Kommer alltid in förutom när det är systemuppdatering så förstår inte varför ni har sådana problem, ladda om sidan om captcha inte fungerar så det kommer nya bokstäver att fylla i.
Citera
2023-06-01, 17:03
Medlem
Citat:
Kommer alltid in förutom när det är systemuppdatering så förstår inte varför ni har sådana problem, ladda om sidan om captcha inte fungerar så det kommer nya bokstäver att fylla i.

Har du testat nu? Kommer ej ens in på archetyp.cc
Citera
2023-06-01, 19:49
Medlem
Citat:

Precis efter jag skrev här så prova jag igen & lyckades ta mig in!

En annan grej gott folk - Hur ofta får ni post även fast det inte är utdelningsdag hos er? Fick det för ett tag sen, om det inte är så att det var expressklassat, som delas ut varje vardag, oavsett utdelningsdag!
Citera
2023-06-02, 16:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Div. OT raderat./mod
Citera
2023-06-02, 19:30
Medlem
Citat:

Jag har alltid kört via wtf. Vad är det som inte är legit med den? 😬
Citera
2023-06-04, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Jag har alltid kört via wtf. Vad är det som inte är legit med den? 😬

Har också använt den, dock vädligt länge sen, så den är säkert säker än idag. Dock så verkar den komma från luffarn. Där länkarna kan ändras hur som helst om man har otur, hipps vipps blir du blåst!

Håll dig till archetyp.cc för att vara på den säkra sidan!
Citera
2023-06-04, 09:37
Medlem
Citat:
Precis efter jag skrev här så prova jag igen & lyckades ta mig in!

En annan grej gott folk - Hur ofta får ni post även fast det inte är utdelningsdag hos er? Fick det för ett tag sen, om det inte är så att det var expressklassat, som delas ut varje vardag, oavsett utdelningsdag!

Det händer bara om det kommer något som är skickat som paket (det kan det vara även om det är litet) eller express, som du skriver. Det kan också vara att du har missat vilken dag som är din utdelningsdag. Det har nyligen varit en röd dag (18 maj) och då förskjuts utdelningsdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in