2023-12-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Hennes mellannamn är Konsumera Mera

Ja. Hon skriver hon köper så mycket begagnat men nä det tror jag inte på alls
Citera
2023-12-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ja. Hon skriver hon köper så mycket begagnat men nä det tror jag inte på alls

Köper begagnat gör hon nog. Men tror att 90% av klapparna under granen är spons då från typ black friday
Citera
2023-12-16, 12:20
Medlem
Hittade hennes konto som nämndes i en annan tråd och blev nyfiken på henne. Hennes samarbeten är välgjorda enligt mitt tycke och alla rykten om henne känns oviktigt helt ärligt talat, alla har väll gjort misstag och fel i sitt förflutna. Men det stora frågetecknet är hur omaka par hon och hennes man är. Hon känns som en stark och driven tjej och han känns som en kille utan egen identitet, driv eller ansvar. Undrar mest vad hon ser o honom. Vanligtvis efter trauma så brukar man få andra värderingar och tar tillvara på livet. Tycker det är jätte märkligt hur kan pappan i familjen kan vara så ego och bara strunta i ett levande barn han har satt till jorden. Ush! Hatar såna människor (bestående barndomstrauma) 😂

Vad vet ni om hans tidigare liv? Hur behandlade han mamman till hans första barn? Har han varit närvarande under pojkens uppväxt? Har mamman gått psykobitch på pappan eller har hon något emot han som gör att han inte får ha kontakt med sonen?
Citera
2023-12-16, 15:18
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaimama
Hittade hennes konto som nämndes i en annan tråd och blev nyfiken på henne. Hennes samarbeten är välgjorda enligt mitt tycke och alla rykten om henne känns oviktigt helt ärligt talat, alla har väll gjort misstag och fel i sitt förflutna. Men det stora frågetecknet är hur omaka par hon och hennes man är. Hon känns som en stark och driven tjej och han känns som en kille utan egen identitet, driv eller ansvar. Undrar mest vad hon ser o honom. Vanligtvis efter trauma så brukar man få andra värderingar och tar tillvara på livet. Tycker det är jätte märkligt hur kan pappan i familjen kan vara så ego och bara strunta i ett levande barn han har satt till jorden. Ush! Hatar såna människor (bestående barndomstrauma) 😂

Vad vet ni om hans tidigare liv? Hur behandlade han mamman till hans första barn? Har han varit närvarande under pojkens uppväxt? Har mamman gått psykobitch på pappan eller har hon något emot han som gör att han inte får ha kontakt med sonen?

Dom levde väl ett vanligt varannan vecka-liv tills P kom in i bilden, då stack han.

Du har så rätt i det du skriver, jätteudda par och han känns så omogen. Hon skulle haft en annan man men tror det var bråttom att bli gravid lol.
Citera
2023-12-16, 19:55
Medlem
Citat:

P är med J för att han inte är emot att skaffa fler barn.
Citera
2023-12-17, 23:09
Medlem
Citat:

Jag kan väll tycka hon gjort en del naiva och dumma grejer hon med. Skaffat djur efter djur, sålt dom skaffat en till, skaffar barn trots de har dåligt ekonomiskt. Väldigt slösa och tänker bara på morgondagen inte längre fram. Avlar fram barn efter barn trots att hennes kropp inte orkat fler.
Citera
2023-12-18, 12:32
Medlem
Citat:
Hittade hennes konto som nämndes i en annan tråd och blev nyfiken på henne. Hennes samarbeten är välgjorda enligt mitt tycke

Det är ju bara ett litet problem; att hon är sjukskriven heltid men ändå jobbar med sina samarbeten. Vilket inte är tillåtet om man har sjukpenning, som jag gissar att hon har
Citera
2023-12-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livne89
Det är ju bara ett litet problem; att hon är sjukskriven heltid men ändå jobbar med sina samarbeten. Vilket inte är tillåtet om man har sjukpenning, som jag gissar att hon har

Oj...
Citera
2023-12-18, 19:08
Medlem
Hon har väl alltid gått med kön så fort hon fått veta. Detta talar ju bara för att det är en tjej såklart och aborten gjordes pga det var en pojke. Tror hon de ska glömmas bort? Har hon dåligt samvete? Eller vad är det?
Citera
2023-12-20, 08:58
Medlem
Citat:

Hmm fishy. Men kanske hon är sjukskriven mån-fredag från sitt jobb men kör helg jobb med spons ?
Citera
2023-12-20, 12:24
Medlem
Citat:
Hmm fishy. Men kanske hon är sjukskriven mån-fredag från sitt jobb men kör helg jobb med spons ?

Kan inte tänka mig att det är okej att vara sjukskriven
med sjukpenning på 100% från sitt jobb samtidigt som man jobbar extra med något annat, då har man ju en arbetsförmåga
Citera
2023-12-20, 12:26
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Kan inte tänka mig att det är okej att vara sjukskriven
med sjukpenning på 100% från sitt jobb samtidigt som man jobbar extra med något annat, då har man ju en arbetsförmåga

Också funderat på det.

Kan Camilla Gervide ta upp det?

En jättestor gråzon faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in