2023-04-14, 23:38
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruntgelehallon
Länkarna fungerar för mig 🤷‍♀️

”Sidan existerar inte” är det enda jag får upp…
Citera
2023-04-15, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Men här har du det igen. Att hon ”antagligen” gjort abort. Det är ju ren spekulation! Jag menar egentligen just detta.
Sen ska det finnas bevis på att hon lagt upp att hon är gravid, men dom länkarna funkar inte.

Som sagt, jag håller med det mest ni diskuterar, det är just det här med att hon är en hemsk person som gjort abort pga kön på barnet som jag inte kan stå bakom 🤷🏼‍♀️

Men missfall känns ändå rätt osannolikt efter nipt är gjort. Du menar du tror hon kan vara gravid nu ändå? De syns dock inte, eller så är hon bra på att dölja det. Magen brukar ju komma fort när man redan varit gravid så många gånger.
Vet inte om någon kan fixa länkarna?
Citera
2023-04-15, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweebie
Nivån är hög hos dig och kreativiteten flödar. Så fort det är någon som inte håller med dig eller någon som inte ingår i din fanclub på tio personer så anklagar du alla att vara P, J eller Bankvinnan. Förväntar mig dock inget högre från dig heller.

Vart någonstans har J eller P gråtit över pengar eller tiggt en swish betalning? Det var inte dom som startade någon insamling utan det var deras vänner, dom fick bara ta emot baksidan av det hela. Om dom har haft dåligt med pengar och får möjlighet att unna barnen en bio hur kan det sticka så i dig? Missunnsamheten finns i varje inlägg du gör.

Hon skriver och delar med sig av väldigt mycket, men förväntar du dig att man ska dela allt? Eller att NÅGON influencer delar med sig av sin färg på sitt bajs för att vara helt ärlig? Förstår ni inte att ni får se några % av dessa influensers liv. Hon har väl alltid varit öppen med hur det gick för sin salong även långt innan detta hände? Vad är det hon dolt undrar jag, är det den exakta summan som hon har fått i skuld? Jag fattar inte, hon får ju skit för att hon delar för mycket men sen får hon skit för att hon inte delar allt och är då en lögnare. Du måste ju höra själv vad det är du säger! Folk som er ska hålla er borta från sociala medier för ni kan uppenbart inte hantera det.

Nej du sweedie, hoppas att du lyckas att tindra någon kille tills ikväll. Lura han att sätta på dig, förmodligen i ett mörkt rum med lampan släckt och bhn på. Tips är att du sätter en påse över skallen så att du är knull-bar och sen är förhoppningen för dig att DU lyckas lura ut en spermie så du äntligen får bli gravid så du slutar vara besatt i någon annan kvinnas barn & graviditeter! sluta att lägg så mycket energi och tid på någon annans liv och lägg fokuset i ditt egna liv. Tror att du skulle börja må bättre.

Tjing!

Det var P som startade insamling för en katt. Men detta visar ju att du faktiskt inte vet ett skit? 🤣🤣
Citera
2023-04-15, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Men missfall känns ändå rätt osannolikt efter nipt är gjort. Du menar du tror hon kan vara gravid nu ändå? De syns dock inte, eller så är hon bra på att dölja det. Magen brukar ju komma fort när man redan varit gravid så många gånger.
Vet inte om någon kan fixa länkarna?

Patetiskt/tragiskt att du är så besatt av vad P gör eller har gjort. Avfölj henne bara för att slippa sprida skit på nätet eller skriv till henne personligen och sluta göm dig bakom en liten skärm.

Synd att dina föräldrar inte kunde uppfostra dig till något vettigt, din pappa skulle lagt dig på lakanet.

Checka ut från nätet och gör något vettigt av ditt sorliga liv.
Citera
2023-04-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dani33l
Patetiskt/tragiskt att du är så besatt av vad P gör eller har gjort. Avfölj henne bara för att slippa sprida skit på nätet eller skriv till henne personligen och sluta göm dig bakom en liten skärm.

Synd att dina föräldrar inte kunde uppfostra dig till något vettigt, din pappa skulle lagt dig på lakanet.

Checka ut från nätet och gör något vettigt av ditt sorliga liv.

HAHAHHAHAHA!
Eller att din mamma svalde dig…
Att du inte förstår bättre att det är du som gör komedi här inne och att det är dig man skrattar åt.
Citera
2023-04-15, 15:16
Medlem
Känns som att nivån är ungefär lika låg från de som ska ”försvara” just nu. Kanske ni också borde blivit en fläck på lakanet?

Finns mkt att säga om P och i vissa aspekter är det bra att hennes beteende granskas och belys. Hon har under tio års tid lurat både följare och närstående på pengar och alltid har någon sopat banan åt henne när hon klantat sig socialt/ekonomisk. Backar man år tillbaka i arkivet finns det mkt man reagerat på genom åren. Det är fakta. Folk skulle aldrig reagera utan anledning.
Citera
2023-04-15, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Känns som att nivån är ungefär lika låg från de som ska ”försvara” just nu. Kanske ni också borde blivit en fläck på lakanet?

Finns mkt att säga om P och i vissa aspekter är det bra att hennes beteende granskas och belys. Hon har under tio års tid lurat både följare och närstående på pengar och alltid har någon sopat banan åt henne när hon klantat sig socialt/ekonomisk. Backar man år tillbaka i arkivet finns det mkt man reagerat på genom åren. Det är fakta. Folk skulle aldrig reagera utan anledning.

Nivån känns inte lika rolig när den är riktad mot er va!?
Citera
2023-04-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Nivån känns inte lika rolig när den är riktad mot er va!?

Kunde inte bry mig mindre 🤗😘
Citera
2023-04-15, 16:51
Medlem
tivolits avatar
Snark vad tråkigt det är när ni ska hålla på och lägga coola dissar på varandra.
Ingen kommer sluta skriva i tråden för att Team P kommer och säger ”Sluta upp, din pappa skulle kommit på lakanet. Du är säker ful. Du behöver ligga.”

Ni får fortsätta tjafsa i PM om vem som är ful och vem av er som behöver ligga för ingen annan bryr sig om det, det är inte därför vi är här.

Kan vi diskutera det vi är här för att diskutera; Patricia

Vet ni vad, jag hoppas faktiskt att hon börjar med sina veckohandlingar igen. Det är typ det enda hon gjort som har inspirerat mig, men det var väl också ett adhd-intresse som höll i sig 3 veckor.

Genuin fråga: har hon gjort en adhdutredning någon gång?
Citera
2023-04-15, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Snark vad tråkigt det är när ni ska hålla på och lägga coola dissar på varandra.
Ingen kommer sluta skriva i tråden för att Team P kommer och säger ”Sluta upp, din pappa skulle kommit på lakanet. Du är säker ful. Du behöver ligga.”

Ni får fortsätta tjafsa i PM om vem som är ful och vem av er som behöver ligga för ingen annan bryr sig om det, det är inte därför vi är här.

Kan vi diskutera det vi är här för att diskutera; Patricia

Vet ni vad, jag hoppas faktiskt att hon börjar med sina veckohandlingar igen. Det är typ det enda hon gjort som har inspirerat mig, men det var väl också ett adhd-intresse som höll i sig 3 veckor.

Genuin fråga: har hon gjort en adhdutredning någon gång?

Det team P håller på med kallas härskarteknik och det brukar vanligtvis användas när man inte har något bättre att komma med 😚 som tex nu.😏

För att svara på din fråga så tror jag att hon själv har sagt att hon har adhd men osäker på om det bara är ngt hon slänger till med eller om hon faktiskt gjort en utredning.
Hon har ju lätt att slänga diagnoser över lag, även på sin stackars bonusson som hon träffat knappt fem gånger…
Citera
2023-04-15, 17:09
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Det team P håller på med kallas härskarteknik och det brukar vanligtvis användas när man inte har något bättre att komma med 😚 som tex nu.😏

För att svara på din fråga så tror jag att hon själv har sagt att hon har adhd men osäker på om det bara är ngt hon slänger till med eller om hon faktiskt gjort en utredning.
Hon har ju lätt att slänga diagnoser över lag, även på sin stackars bonusson som hon träffat knappt fem gånger…

Alltså fine om dom vill diskutera P och ifrågasätta det som sägs här och komma med egen info eller åsikter om vad dom tycker om henne osv.

Men kan alla bara ignorerar dom när dom börjar med ”du är FUL”?

Aa okej. Hmm. Känns som hon borde nämnt det oftare om hon fått en diagnos på det. Men hon har säkert adhd, hon har ju klassiska symtom för det.
Citera
2023-04-15, 17:19
Medlem
Det borde vara förbjudet att skaffa barn när man inte tar hand om de barn som redan finns. Punkt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in