Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-02, 18:00
Medlem
Jag kan verkligen inte för mitt liv förstå varför hon tycker det är okej att utsätta sina barn för detta gång på gång samt kräva så enormt mycket vårdinsatser när hon VET att det kommer gå åt skogen och hon VET att det troligtvis blir många veckor på neo, utan de andra barnen.

Hon har för guds skull sex barn, räcker det inte?

Jag hade kanske gått igenom denna skit en gång men tre, fyra, dödsfall etc- alltså tighten your tubes..
Citera
2024-03-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Slemproppen har gått och hon har sammandragningar dom ger henne dropp för att stoppa.

Aha, tack!

Det var ju egentligen ingen överraskning att hon skulle föda tidigare... Får hoppas att det går bra för dem denna gången.
Citera
2024-03-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag kan verkligen inte för mitt liv förstå varför hon tycker det är okej att utsätta sina barn för detta gång på gång samt kräva så enormt mycket vårdinsatser när hon VET att det kommer gå åt skogen och hon VET att det troligtvis blir många veckor på neo, utan de andra barnen.

Jag hade kanske gått igenom denna skit en gång men tre, fyra, dödsfall etc- alltså tighten your tubes..
Det här! Blir så otroligt provocerad av att hon gör så här. Det är helt sjukt. Hon vet ju att hon med största sannolikhet kommer föda alldeles för tidigt. HUR kan man fortsätta att skaffa barn efter barn och utsätta de andra barnen för detta, och sig själv. Helt ofattbart!
Citera
2024-03-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC
Det här! Blir så otroligt provocerad av att hon gör så här. Det är helt sjukt. Hon vet ju att hon med största sannolikhet kommer föda alldeles för tidigt. HUR kan man fortsätta att skaffa barn efter barn och utsätta de andra barnen för detta, och sig själv. Helt ofattbart!
För J ville ha en dotter
Citera
2024-03-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC

Pengarna måste in ,på ett eller annat sätt, när man är en slätstruken iNfLuEnSeR...
Citera
2024-03-03, 01:52
Medlem
Citat:

Jag håller med. Igår la hon ut en bild där hon skriver
Citat:
Så trots att jag inte är allt för stor så lyckas jag ändå baka rätt stora bebisar! Bara till en fördel när dom behagat komma lite tidigare.
Jag höll på att trilla ur stolen! Hur kan man ens skriva så efter att ha haft prematura barn som legat intuberade på IVA? När ena barnet faktiskt dött! Och tidigare har hon skrivit att det är ingen annan som drabbas av hennes val men barnen då? De har väl också känslor? Blir väldigt illa berörd
Citera
2024-03-03, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.poplitea
Jag håller med. Igår la hon ut en bild där hon skriver

Jag höll på att trilla ur stolen! Hur kan man ens skriva så efter att ha haft prematura barn som legat intuberade på IVA? När ena barnet faktiskt dött! Och tidigare har hon skrivit att det är ingen annan som drabbas av hennes val men barnen då? De har väl också känslor? Blir väldigt illa berörd

Kände samma sak. Och familjens ekonomi är i botten med stora skulder. J har dessutom en unge han skiter i (får inte träffa för P). Och hon tycker sig kunna flyta fram på sin stickning och brutala vårdkostnader för oss skattebetalare.

Det finns barnmisshandel i olika former, och hur godtroget/efterblivet detta än må vara så är det, i mina ögon, lika illa som andra föräldrar som vet med sig att
gör vi så här så kommer våra/mina barn att få lida.
Och Patricia gör det ÄNDÅ, trots full insikt om vad det innebär för barnen.

Denna tråd passar snart in i True Crime eller Aktuella brott...
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-03 kl. 02:33. Anledning: Efter korrigering
Citera
2024-03-03, 03:40
Medlem
Blir så otroligt illa berörd av hennes beteende … hur många barn ska behöva sätta livet till, innan hon känner att hon inte ska utsätta sig själv, det ofödda barnet, eller resten av familjen för det här mer? Hennes kropp klarar inte av det. Hon har fått tydliga bevis gång efter gång.
Citera
2024-03-03, 05:26
Medlem
Har försökt gå tillbaks och läsa men hittar inte svar på några saker,
När gjordes aborten, var det mellan Ilse och nuvarande graviditet? Hur hann dom det? 😶😯
Vad var det med tänderna?
Vad är det för jobb hon tog/har/är sjukskriven från, utom influensajobbet?
J, varför har han inte alla sina barn? Förlorat vårdnaden? Varför?
Är det här nya barnet som är på g deras första gemensamma ((än så länge) levande) barn?
Citera
2024-03-03, 06:12
Medlem
Citat:
Kände samma sak. Och familjens ekonomi är i botten med stora skulder. J har dessutom en unge han skiter i (får inte träffa för P). Och hon tycker sig kunna flyta fram på sin stickning och brutala vårdkostnader för oss skattebetalare.

Det finns barnmisshandel i olika former, och hur godtroget/efterblivet detta än må vara så är det, i mina ögon, lika illa som andra föräldrar som vet med sig att
gör vi så här så kommer våra/mina barn att få lida.
Och Patricia gör det ÄNDÅ, trots full insikt om vad det innebär för barnen.

Denna tråd passar snart in i True Crime eller Aktuella brott...
Hur vet man hur ekonomin ser ut? Har de gått ut med det? Misstror dig inte, är bara nyfiken!
Citera
2024-03-03, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Hur vet man hur ekonomin ser ut? Har de gått ut med det? Misstror dig inte, är bara nyfiken!

Jocke har brutala spelskulder och patricia har skulder sen salongen konkade.
Citera
2024-03-03, 09:49
Medlem
Allt för content , hela tiden ...lever in sin låtsas värld.
Hon har enorma problem med att alltid behöva bekräftelse. Narcissism är inte så otroligt långt borta här.

Men denna fejkade fasad som många influencers håller på med....hon påstår att hon visar en ärlig bild tror de flesta redan förstår att den är långt ifrån verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in