Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-11, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Känns som den underbara hotellvistelsen är sponsrad. Ska man då inte som influenser skriva att det är reklam?

Jo de ska man. Att inte göra det är olagligt tror jag
Den där människan kan inte göra många rätt
Citera
2023-11-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
I verkligheten heter hon faktiskt Patricia Karlsson och har gjort i många år, men Vide Lindh låter väl finare och mer speciellt än ett -sonnamn

Mycket möjligt. Men efter skilsmässan var jag nästan säker på att hon bytte tillbaka till Vide Lindh. (På facebook och instagram gäller iaf vide lindh.)
Citera
2023-11-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Stabil familj. Skulder upp över öronen. Skaffar bil men kan inte stå som ägare. Skaffar barn men har en kropp som inte kan ta hand om ett foster. Tänk lite

+1
Citera
2023-11-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Mycket möjligt. Men efter skilsmässan var jag nästan säker på att hon bytte tillbaka till Vide Lindh. (På facebook och instagram gäller iaf vide lindh.)

Namnregistrering
Personnamn: Patricia Vide Karlsson
Förnamn: Patricia Vide
Tilltalsnamn: Patricia
Efternamn: Karlsson
Citera
2023-11-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Namnregistrering
Personnamn: Patricia Vide Karlsson
Förnamn: Patricia Vide
Tilltalsnamn: Patricia
Efternamn: Karlsson

Varför Vide?
Varför skriver hon alltid Carlsson när alla heter Karlsson?? 😆
Citera
2023-11-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Men hur fungerar det, väntar kronofogden tills alla barn är över 18 år? Vi säger om dom nu inte har en stabil inkomst tills dess.

Om du sköter din avbetalning varje månad till kronofogden så låter dom dig vara. Då har ni avtalat en avbetalningsplan som du ska följa till punkt o pricka! Börjar du däremot avvika från avbetalningsplanen så börjar dom jaga dig

Har en släkting som både äger bil och har mobilabonnemang. Skött sin avbetalning klanderfritt i flera år och därför gör dom inget
Citera
2023-11-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersagor
Varför Vide?
Varför skriver hon alltid Carlsson när alla heter Karlsson?? 😆

När de fick Ps son T, så bytte de alla till Vide i mellannamn så att de och alla barnen hade ett gemensamt namn, trots olika efternamn. Exmaken la också till Vide i namnet. Konstigt nog så har de nya barnen med J ej fått Vide i namnen... 😄
Citera
2023-11-12, 16:04
Medlem
När P fick frågan om hon inte är rädd att förstöra sin kropp med en ny graviditet tolkade iaf jag det som att kroppen tar stryk, men hon tolkade det skönhetsmässigt, bristningar och hängande bröst. Trodde att hon skulle prata om riskerna. Man tolkar saker olika.
Senast redigerad av granskottet80 2023-11-12 kl. 16:13.
Citera
2023-11-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
När P fick frågan om hon inte är rädd att förstöra sin kropp med en ny graviditet tolkade iaf jag det som att kroppen tar stryk, men hon tolkade det skönhetsmässigt, bristningar och hängande bröst. Trodde att hon skulle prata om riskerna. Man tolkar saker olika.

Uppfattade frågan samma som du och var förvånad att hon lät publicera den över huvud taget. Men jag tror att hon tolkade den lite som hon ville.
Citera
2023-11-13, 12:43
Medlem
Fattar inte hur man kan känna sånt jäkla behov av att behöva klämma ut 1 unge varje år....
Citera
2023-11-13, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Uppfattade frågan samma som du och var förvånad att hon lät publicera den över huvud taget. Men jag tror att hon tolkade den lite som hon ville.

Hon fattar ju inte att det är hennes kropp som inte klarar av att bära barn.. dom har ju bara haft otur 2 gånger
Citera
2023-11-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Hon fattar ju inte att det är hennes kropp som inte klarar av att bära barn.. dom har ju bara haft otur 2 gånger

Otur 2 gånger? Både T och M är ju födda för tidigt eller det tänjer hon inte på? Redan där har ju hennes kropp visat att den inte klarar av att bära barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in