2023-11-17, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Göran Lindberg har väl inga relevanta likheter alls med Trump

Det skrev jag ju heller inte så varför trodde du detta?
Citera
2023-11-17, 17:31
Medlem
Andra kändisar som köper sex hängs ut! Varför är det här äcklet förskonad från det??
Wahlgrens ska skyddas till varje pris eller?
Citera
2023-11-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Andra kändisar som köper sex hängs ut! Varför är det här äcklet förskonad från det??
Wahlgrens ska skyddas till varje pris eller?

hahah jag tänkte precis skriva det också, Dom hänger ut Silvias brorson Patrick Sommerlath i "Efter Fem" men inte Niclas Wahlgren? Då säger man bara "en nöjesprofil"

Man kan ju undra hur mycket familjen Wahlgren har betalat tidningarna och kanalerna för att tysta det..
Citera
2023-11-17, 18:59
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
hahah jag tänkte precis skriva det också, Dom hänger ut Silvias brorson Patrick Sommerlath i "Efter Fem" men inte Niclas Wahlgren? Då säger man bara "en nöjesprofil"

Man kan ju undra hur mycket familjen Wahlgren har betalat tidningarna och kanalerna för att tysta det..

Ja man börjar på riktigt undra hur det står till med kvällstidningarna, om de på riktigt blivit köpta till tystnad. Betyder familjen Wahlgren mer för media Sverige än kungahuset?
Citera
2023-11-17, 19:15
Medlem
swimmingpools avatar
Har han dömts än, vad blev straffet?
Citera
2023-11-17, 19:15
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Ja man börjar på riktigt undra hur det står till med kvällstidningarna, om de på riktigt blivit köpta till tystnad. Betyder familjen Wahlgren mer för media Sverige än kungahuset?
Ingen av Pernillas bröder är väl egentligen någon kändis att hänga i julgranen? Intresset är väl inte större än så?
Å andra sidan jobbar ofta kvällstidningarna så att de har mer skit på lager. De väntar kanske på att han ska gå ut offentligt och förneka allt. Och då har de bilder från någon annan bordell?
Citera
2023-11-18, 12:46
Medlem
Kan någon snälla förklara för mig varför män (och framför allt kända män) behöver köpa sex, när Tinder kryllar av gratis sex?? Jag har verkligen aldrig förstått det.
Citera
2023-11-18, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk

NW skyddas förmodligen på den grunden att han erkänt och tagit sitt straff till skillnad från den patetiske slashasen PS. Jag gissar dock bara.
Citera
2023-11-18, 16:18
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamb2012
Kan någon snälla förklara för mig varför män (och framför allt kända män) behöver köpa sex, när Tinder kryllar av gratis sex?? Jag har verkligen aldrig förstått det.
Charlie Sheen förklarade det en gång som att ”Du betalar henne inte för att få sex, du betalar henne för att gå hem”.

Dvs helt kravlöst vid sidan av den korta stunden och inget efterspel - Vilket förstås är intressant när horkarlarna åker fast, mer efterspel än så blir det väl inte ens med den jobbigaste stalkern.
Citera
2023-11-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
NW skyddas förmodligen på den grunden att han erkänt och tagit sitt straff till skillnad från den patetiske slashasen PS. Jag gissar dock bara.
Så den dömde sexualbrottslingen skall skyddas från mobben medans den misstänkte skall hängas ut och bespottas? Logiken?

För övrigt är det faktiskt lite skrämmande hur Wahlgren klanen verkar ha så mycket inflytande över media. Inte ens kungen är ju på samma nivå.
Citera
2023-11-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Så den dömde sexualbrottslingen skall skyddas från mobben medans den misstänkte skall hängas ut och bespottas? Logiken?

För övrigt är det faktiskt lite skrämmande hur Wahlgren klanen verkar ha så mycket inflytande över media. Inte ens kungen är ju på samma nivå.
Wahlgrens har ingen makt över media, vad dillar ni om i tråden? Om NW hade betett sig på samma sätt som PS hade givetvis även NW hängts ut, med all rätt. Vad finns att rapportera? Att en tragisk medelålders man, på sin höjd en B-kändis, köpte en avrunkning på en bordell. Ligger det verkligen något allmänintresse i det? Jag anser inte det. Däremot ligger det ett tydligt samhällsintresse i att kritiskt granska PS och hur hans släktskap med statschefens hustru har eller inte har påverkat utfallet i saken.
Citera
2023-11-18, 17:54
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Ja man börjar på riktigt undra hur det står till med kvällstidningarna, om de på riktigt blivit köpta till tystnad.
En intressant och relevant fråga, men den gäller ju massor av nyhetsvärdering och nyhetsbevakning, som på något vis skulle missgynna ägarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in