2023-10-27, 05:17
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån som vet när han åkte fast? Själva köpet va ju i jan-22 men åkte han dit då eller blev spårad i efterhand? Oavsett så har ju familjen haft lååång tid på sig att bearbeta detta o pratat om hur det ska hanteras… eller rättare sagt ignoreras…
Men som någon nämnde i tråden tidigare så kan det ju inte vara en slump att Pernillas nya show heter Happy ending!! Så jävla osmakligt!!

* FUPen är gjord 10/10-23
* Stämningsansökan inlämnad 25/10-23.
* tillslaget mot bordellen , oklart datum
* förhör med NW, oklart datum

Så han och familjen har INTE haft sen jan,-22 på sig att bearbeta detta
Citera
2023-10-27, 05:32
Bannlyst
Just nu går filmen G på tv4 fotboll kanalen, han är osäker på sin sexuella läggning i filmen.
Jag skrev till Nicke idag och han svarade och tackade för stödet, fin kille ❤️✌️
Citera
2023-10-27, 06:27
Medlem
Varför skriver inte vänsternedia om detta? Namn och bild på NW måste ut i media!
Citera
2023-10-27, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Som lön?

Ja på kontoutdraget står det ”Lön” och det har kommit samma summa både den 25 december och 25 januari
Citera
2023-10-27, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det är en högoddsare att "Nicke" har betalat för en avrunkning.

https://www.youtube.com/watch?v=6X25...AiENB0&index=8

Lågoddsare.. Inte högoddsare..
Citera
2023-10-27, 07:18
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark2
Lågoddsare.. Inte högoddsare..
Nicke har haft otroligt med otur som har hamnat i den här soppan, måste vara någon som lurat honom in i detta.

Tror jag vet vem som lurat honom!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-10-27 kl. 07:32.
Citera
2023-10-27, 07:46
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Ja jag har för mig att det beror på att brottet inte anses som tillräckligt allvarligt och det inte handlar om en politiker t.ex.

Skulle kunna vara så, men den f,d fotbollsmålvakten och den fd brottaren blev om jag inte minns fel uthängda, de gick inte ut offentligt som boxaren gjorde.
Citera
2023-10-27, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Skulle kunna vara så, men den f,d fotbollsmålvakten och den fd brottaren blev om jag inte minns fel uthängda, de gick inte ut offentligt som boxaren gjorde.

Än sen då, om det finns dokument upprättade av en myndighet där hans fullständiga personnummer finns.

Vad är det för bullshit att man måste gå ut och berätta det själv.
Citera
2023-10-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Varför skriver inte vänsternedia om detta? Namn och bild på NW måste ut i media!
* krig i Ukraina
*krig i Gaza
* Gäng skjutningar
* Sprängningar
Osv.....

Äntligen gör media någonting rätt. Skit i en avrunkning för en Ö-kändis.
Citera
2023-10-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Men detta är ju Flashback. Har etablissemanget inflytande här menar du?

Nej etablissemanget - stat, kapital och media - har absolut inte infiltrerat Flashback. Har fått höra det från admin himself att ingen från typ SÄPO skulle tänka tanken på att ta en ledande roll på ett forum där det typ dagligen postas stats- och försvarshemligheter...

Fast det är naturligtvis orealistiskt.

Etablissemanget har inflytande här. Men att dess långa armar skulle bry sig ett skit om en trådrubrik angående Niclas Wahlgren... tvek. Mods vill väl ha lite mer kött på benen innan man döper om tråden.
Citera
2023-10-27, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Än sen då, om det finns dokument upprättade av en myndighet där hans fullständiga personnummer finns.

Vad är det för bullshit att man måste gå ut och berätta det själv.

För att det vore förtal att hänga ut honom i dagsläget. Förtal är inte bara när man anklagar någon som de facto är skyldig utan det räcker med att framställa personen som klandervärd.
Att sprida förundersökningar är också förtal.
Oavsett vad du och jag och folk överlag tycker är det så.

Att Paolo är så puckad att han bokar in en intervju med
Jenny Strömstedt morgonen efter och själv går ut med allt var ju hans eget val. Innan han gjorde det benämndes han som ”tv-profilen” eller liknande i media.
Citera
2023-10-27, 08:50
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
* krig i Ukraina
*krig i Gaza
* Gäng skjutningar
* Sprängningar
Osv.....

Äntligen gör media någonting rätt. Skit i en avrunkning för en Ö-kändis.

Den här ickehändelsen är så intressant för media att man gör uppföljande reportage om nöjesprofilen. Man hade med glädje skrivit spaltmil om händelsen om kändisen själv går ut med det. Det handlar bara om att man måste uppfylla minikraven för pressetik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in