Citat:
Ursprungligen postat av
job230ge
Aktien verkar inte riktigt gilla att VDn sprider antisemitism på internet. Konstigt men inte förvånande efter alla rapporter om rasism inom tesla
Så judar förstör för alla som kritiserar dom, wow.
Då måste judar vara på samma nivå som hitler.
Trodde väst världen var en demokrati med yttrandefrihet.
Till tråden, klassiska fulspel.