2023-11-12, 21:34
  #3301
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Anmäl till överförmyndarnämnden i kommunen istället.

Har du hittat kontaktuppgifter dit? Hittar bara till kommunens infodesk typ på hemsidan.
2023-11-12, 21:38
  #3302
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Har du hittat kontaktuppgifter dit? Hittar bara till kommunens infodesk typ på hemsidan.

Mejlar du kommunens officiella mejladress så kommer de se till att mejlet kommer rätt. Tänk på att alla mejl till kommunen diarieförs om du vill vara anonym. Det finns tjänster som samlar in all sådan information, vilket till exempel kan användas för att knyta dig till ett konto på Flashback, vilket skett tidigare.
2023-11-12, 21:57
  #3303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Har du swishnumret? Så kan jag mejla tingsrätten på en gång. Har skrivit flertalet orosanmälningar också till Ängelholm kommun.

0705812112 bumbis swishnummer i fredags gick hon och hämtade ut minst 1000 kr.

Klandervärd filmade hennes live.
2023-11-12, 22:04
  #3304
Medlem
godofasgaards avatar
Nu sitter åbäket i en live och klipper sig och skyller på följarna att hon klippt för kort hon gör allt för uppmärksamhet hon skulle gå över lik.
2023-11-12, 22:08
  #3305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu sitter åbäket i en live och klipper sig och skyller på följarna att hon klippt för kort hon gör allt för uppmärksamhet hon skulle gå över lik.

Känns som de snurrat totalt för henne. Känns som att hon kommer klippa av allt. Fick stänga av
2023-11-12, 22:27
  #3306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu sitter åbäket i en live och klipper sig och skyller på följarna att hon klippt för kort hon gör allt för uppmärksamhet hon skulle gå över lik.

I början när hon klippte såg det ut som att det hade blivit helt okej om hon jämnade till lite, men nu😭😭 Får panik. Kan inte hennes systrar eller någon bara dra med henne till frisören!? För hon kommer nog inte gå dit självmant.
2023-11-12, 22:42
  #3307
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiiilmaaa
I början när hon klippte såg det ut som att det hade blivit helt okej om hon jämnade till lite, men nu😭😭 Får panik. Kan inte hennes systrar eller någon bara dra med henne till frisören!? För hon kommer nog inte gå dit självmant.


Hon är så manisk nu hon bara fnittrar och klipper ännu mer
2023-11-12, 22:59
  #3308
Medlem
godofasgaards avatar
Liven bröts det va någon som ringde störningsjouren
2023-11-12, 23:09
  #3309
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Så live på tiktok i kväll, klippa och färga håret svart! Så blir fjortishåret kort typ “shixie”!

Det var bra gissat ändå! Inte långt ifrån.. 🙈
2023-11-12, 23:09
  #3310
Medlem
Och nu vågar hon inte färga håret heller!
2023-11-12, 23:09
  #3311
Medlem
Manisk, hög och snart hemlös
2023-11-13, 00:11
  #3312
Medlem
Luzzjes avatar
Nu är hon bra fin. Nu kommer nog onlyfans att sälja som smör….

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in