2022-05-31, 19:00
Medlem
undrar om någon vet något om denna emelie bumbi? har gjorts ett par avsnitt ”dokumentär” av youtubern anjo angående hennes tiktoktiggande. förstår att hon mest vill bli känd med tanke på historik i uppenbart fejkad skäggfobi i outsiders för några år sen och hennes allmänna approach men om någon vet nåt mer privat?
2022-05-31, 19:09
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Länk till dokumentärerna
Avsnitt 1 https://youtu.be/f435PFiwDFU
Avsnitt 2 https://youtu.be/3P1eIAPt0lc
Avsnitt 3 https://youtu.be/rOAR-AF9yCo
2022-05-31, 19:13
Medlem
Läbbiga lebbor nr ett. Plötsligt blev jag
2022-05-31, 19:16
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hon är lesbisk, verkar vara mycket drama i hennes relationer, inte sällan konflikter med tidigare kvinnliga ex. Tror hon själv har erkänt vissa diagnoser och att det går i släkten. Typ ADHD/motsvarande. Verkar tycka om klä sig glättigt, lyssna på musik, dansa, mima och lägga ut. Runt 35 bast, med livsstil som en fattig och sorglös 19/20-åring, med den skillnaden att hon inte härjar ute på krogen. Typ så.

Lite uppfriskande ändå. De flesta blir ju som kopior när vuxenlivet slår till, kul med folk som bryter sig ur mallen litegrann, även om det kan bli lite "too much" ibland..

Fast ingen kändis väl? Vad jag sett så har hon inte mycket följare. Brukar vara 1-2 kommentarer på hennes youtube-content, tillsammans med ett handfull antal likes. Inte mycket till kändisskap om du frågar mig..
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-05-31 kl. 19:29.
2022-05-31, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hon är lesbisk, verkar vara mycket drama i hennes relationer, inte sällan konflikter med tidigare kvinnliga ex. Tror hon själv har erkänt vissa diagnoser och att det går i släkten. Typ ADHD/motsvarande. Verkar tycka om klä sig glättigt, lyssna på musik, dansa, mima och lägga ut. Runt 35 bast, med livsstil som en fattig men sorglös 19/20-åring, med den skillnaden att hon inte härjar ute på krogen. Typ så.

Lite uppfriskande ändå. De flesta blir ju som kopior när vuxenlivet slår till, kul med folk som bryter sig ur mallen litegrann, även om det kan bli lite "too much" ibland..

Fast ingen kändis väl? Vad jag sett så har hon inte mycket följare. Brukar vara 1-2 kommentarer på hennes youtube-content, tillsammans med ett handfull antal likes. Inte mycket till kändisskap om du frågar mig..

hon har typ 12-13k följare på tiktok/instagram så nä kanske inte helt kändis… eller jag vet inte vart gränsen går…
2022-05-31, 19:26
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hon är lesbisk, verkar vara mycket drama i hennes relationer, inte sällan konflikter med tidigare kvinnliga ex. Tror hon själv har erkänt vissa diagnoser och att det går i släkten. Typ ADHD/motsvarande. Verkar tycka om klä sig glättigt, lyssna på musik, dansa, mima och lägga ut. Runt 35 bast, med livsstil som en fattig men sorglös 19/20-åring, med den skillnaden att hon inte härjar ute på krogen. Typ så.

Hon säger ju också att hon har cancer, men att det inte går att bli sjukskriven "bara" för att man har cancer.

Hon är fruktansvärt dålig på att ljuga.
2022-05-31, 19:27
Medlem
Qusimotos avatar
Hon verkar vara helt blåst
35 år men beter sig som en fjortis
2022-05-31, 19:30
Bannlyst
Hahaha! Vilken jävla freak show. Det är nästan underhållande att se den här varasel och idioter som tro på henne.
2022-05-31, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Hon säger ju också att hon har cancer, men att det inte går att bli sjukskriven "bara" för att man har cancer.

hon skrev på sin blogg om att hon fick en diagnos när hon var 14 där hon får en spruta en gång i månaden för att inte bli sjuk igen och att hon är sjukskriven till 65, men har dålig koll på vad det skulle kunna vara för nåt… eller om det är hittepå då men känns möjligt med hennes livsstil ändå.
2022-05-31, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Fyfan vill inte kolla men sådant här förstör för många andra och ger en skev bild av verkligheten.

Vad är hennes username på Youtube? Såg tråden i nya ämnen så såg jag ditt inlägg och blev bara nyfiken på att veta mer om människorna som gör såhär.
2022-05-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Fyfan vill inte kolla men sådant här förstör för många andra och ger en skev bild av verkligheten.

Vad är hennes username på Youtube? Såg tråden i nya ämnen så såg jag ditt inlägg och blev bara nyfiken på att veta mer om människorna som gör såhär.

emelie bumbi, men hon är mer aktiv på tiktok och instagram
2022-05-31, 19:45
Bannlyst
Var bor hon någonstans? Hon tugga inte rikssvenska direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in