2024-01-06, 14:31
  #4501
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Snälla bumbi var inte här inne och läs om du inte kan hantera det! Det är inte synd om dig, spelar bort 26k på 20 minuter och sitter nu och grinar om att du inte har pengar, du har gjort dina val så då får du leva med dom också… Patetiskt som du håller på och spelar på folks känslor! Det är svaga människor som går på ditt skitsnack tyvärr och det är fruktansvärt för du vet om precis vad du gör, TVI!!!
2024-01-06, 14:36
  #4502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Snälla bumbi var inte här inne och läs om du inte kan hantera det! Det är inte synd om dig, spelar bort 26k på 20 minuter och sitter nu och grinar om att du inte har pengar, du har gjort dina val så då får du leva med dom också… Patetiskt som du håller på och spelar på folks känslor! Det är svaga människor som går på ditt skitsnack tyvärr och det är fruktansvärt för du vet om precis vad du gör, TVI!!!

Så rätt! 26k igår. Massor med k de senaste veckorna, sen sitta å böla över att hon ”bara har 50 kr”.

Ser lite mindre ut som en Drag Queen i kort hår. Alltid nåt.
2024-01-06, 14:36
  #4503
Medlem
Hon har riktiga abstinenssymptom så substanserna är slut. Hon får inga gåvor på tt eller pengar på swish.
2024-01-06, 14:37
  #4504
Medlem
Har hon förlorat 100 prenumeranter på Onlyfans???
2024-01-06, 14:41
  #4505
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fubbikan
Så rätt! 26k igår. Massor med k de senaste veckorna, sen sitta å böla över att hon ”bara har 50 kr”.

Ser lite mindre ut som en Drag Queen i kort hår. Alltid nåt.

Så är det verkligen! Detta är pengar som någon dessutom skickade till henne igår som skulle gå till internet och mat så hon ska bara knipa käft och vara tacksam att någon liten mindre vetande skickade över dom pengarna som hon förövrigt skällde på i liven för personen skrev att den var besviken på henne att hon inte gjorde det hon sagt för pengarna, VIDRIG! Alltid är det någon som ska rädda henne och hon får aldrig ta några konsekvenser!
2024-01-06, 15:07
  #4506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Tiktok!

"Bumbiana"

Det är ett sånt skönt haveri igen
2024-01-06, 15:21
  #4507
Medlem
godofasgaards avatar
Nu har åbäket tagit på sin en jävla massa offerkoftor det är så synd om henna nu hon sitter och har ångest och inga pengar och inga vänner buhu du har satt dig själv i sliten så skyll dig själv.
2024-01-06, 15:38
  #4508
Medlem
jesussugers avatar
Vad är det för IQ befriade människor som ens ger henne pengar? Måste ju människor som saknar IQ
2024-01-06, 15:52
  #4509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu hänger hon ut sina systrar lgen. Oj, vilken överraskning. Det var tacken för att Emelie fick komma vid jul!
Vad gällde det denna gången?
2024-01-06, 16:03
  #4510
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Snälla bumbi var inte här inne och läs om du inte kan hantera det! Det är inte synd om dig, spelar bort 26k på 20 minuter och sitter nu och grinar om att du inte har pengar, du har gjort dina val så då får du leva med dom också… Patetiskt som du håller på och spelar på folks känslor! Det är svaga människor som går på ditt skitsnack tyvärr och det är fruktansvärt för du vet om precis vad du gör, TVI!!!

Helt rätt! Idioten ska inte vara här inne och läsa eftersom hon inte kan höra någon slags kritik om henne. Allt är falskt och allt är hat.

Problemet är ju dock att allt är sant. Hat? Nja, jag personligen hatar inte Dumbo. Hon gör mig arg med sina jävla lögner, offerkoftor osv osv. Det som mest gör mig arg är att hon har lurat staten på pengar.
2024-01-06, 16:10
  #4511
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Hon har riktiga abstinenssymptom så substanserna är slut. Hon får inga gåvor på tt eller pengar på swish.

Ja det verkar så, snart kommer hostan och rinnande näsan, även humöret kommer gå ordentligt utför.

Drottningen i huset gnällde återigen på sin sexuellt aktiva granne J och var sur på att hennes grannar väsnades och störde genom att gå ut genom ytterdörrar.
__________________
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-01-06 kl. 16:18.
2024-01-06, 16:48
  #4512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Vad gällde det denna gången?

Att hennes systrar inte ställer upp. Troligen inte swishar.
Hon sa att Julia var mer syster än hennes riktiga systrar. Eller ja, det är ju inte hennes riktiga systrar heller egentligen. Finns ju inget blodsband.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in