2024-05-08, 21:15
Medlem
DayNites avatar
Hon säger hon har "inlandsproblem" 😄 i sin oerhört korkade TT live

Hur har pajasen plötsligt fått så mycket pengar att röra sig med?
2024-05-08, 21:18
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Haha ja! Sen fan, tandvärk från det jag vet kommer inte och går som det gör hos Bumbi. Utan det har man konstant. Minns att jag hade problem med en rotfylldtand. Det gjorde konstant ont till de fixade skiten.

Men ja, det är ju ingen slump att hon poppar piller igen. Hände ju samma sak sist hon fick förvaltare. Men då var det ryggen.

HAHAH bilden du la upp

Hahaha är så torr ibland så jag tror jag håller på att få psoriasis.
2024-05-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Hahaha är så torr ibland så jag tror jag håller på att få psoriasis.

Ironiskt nog har jag psoriasis! 😂😂

Undrar fall Sofie har övergett henne? Allt var ju så toppen igår. Men idag är allt bajs för stackars Bumban 🥺
2024-05-08, 21:29
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ironiskt nog har jag psoriasis! 😂😂

Undrar fall Sofie har övergett henne? Allt var ju så toppen igår. Men idag är allt bajs för stackars Bumban 🥺

Lägg av. Nu kan jag inte andas😂🌹❤️
Ja du idag är hon giftig låter det som folk bör akta sig!
2024-05-08, 21:59
Medlem
Hon är så otroligt slut i huvudet. Riktigt underhållande att höra henne prata om sparande, aktier, fonder etc

En i chatten föreslog att det viktiga är att man börjar spara, även om det bara är ett par hundralappar. Men det var inget för idiotien. Hon ska först ha en buffert på typ 60000 kr INNAN hon börjar spara. Bumbi, ditt jävla stolpskott. Var ska du få de 60k ifrån om du inte SPARAR ihop dem?

Nu ba. ”Man skulle ha köpt Volvo-aktier från början, när de startade”. Ja, din jäävla idiot. Vi alla önskar att vi köpte aktier i Apple och Facebook innan de blev stora. Det är hela grejen din jävla mupp! Att man inte vet innan vilka aktier man bör köpa.
2024-05-08, 22:04
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Eller svep en flaska kosken. Hon ljuger ju. En tand som är halv lagar man fan inte, den drar man ut. Så antar att hon inte kan hålla reda på saker i sin morfindimma. Ena stunden är citadon "jättestark" fem minuter senare så "den är inte så stark".

Citat:
Haha ja! Sen fan, tandvärk från det jag vet kommer inte och går som det gör hos Bumbi. Utan det har man konstant. Minns att jag hade problem med en rotfylldtand. Det gjorde konstant ont till de fixade skiten.

Men ja, det är ju ingen slump att hon poppar piller igen. Hände ju samma sak sist hon fick förvaltare. Men då var det ryggen.

HAHAH bilden du la upp
Är det en behövande tand så går det att få rotfyllning och krona så länge det finns något att bygga på (har 2 tänder som var knappt halva kvar som fixats.)
Sen är det faktiskt så att tandvärk kommer och går många ggr, att du hade konstant ont var nog för att det onda satt instängt i rotfyllningen, en trasig tand som är öppen är värken mer random.

Ang att svepa en flaska kosken, en gång för ett gäng år sen hade jag så himla ont i en tand men inte råd till tandläkare så jag halsade Vodka, sen blev det tången o vips hade jag inte ont mer

Nu har jag tandvård till sjukvårdens högkostnadsskydd i 5 år så tandvärk är "no more"

Bumbi sa väl häromdagen på insta att alla hennes tänder var fixade nu så hon kunde skratta igen! Tandvärk my ass, men hon vet väl vad som funkar bäst när det gäller tiggeri ^^
2024-05-08, 22:19
Medlem
Hon är så otroligt slut i huvudet. Riktigt underhållande att höra henne prata om sparande, aktier, fonder etc

En i chatten föreslog att det viktiga är att man börjar spara, även om det bara är ett par hundralappar. Men det var inget för idiotien. Hon ska först ha en buffert på typ 60000 kr INNAN hon börjar spara. Bumbi, ditt jävla stolpskott. Var ska du få de 60k ifrån om du inte SPARAR ihop dem?

Nu ba. ”Man skulle ha köpt Volvo-aktier från början, när de startade”. Ja, din jäävla idiot. Vi alla önskar att vi köpte aktier i Apple och Facebook innan de blev stora. Det är hela grejen din jävla mupp! Att man inte vet innan vilka aktier man bör köpa.
2024-05-08, 22:21
Medlem
Underbar live just nu! Hon är så jääävla pantad. Pratar och frågar om aktier. Hon vet verkligen ingenting. Och det är väl ok att man inte kan sånt. Men hon är ju så korkad så det finns inte en chans i hela helvetet att hon kommer lyckas göra några aktieaffärer.
2024-05-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hon säger hon har "inlandsproblem" 😄 i sin oerhört korkade TT live

Hur har pajasen plötsligt fått så mycket pengar att röra sig med?

Hon verkar ha hittat någon form av sidoinkomst. Hon tror att det är laglig sa hon. Hon har ju åkt skytteltrafik till Helsingborg.
2024-05-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Vem tror ni jag får min information ifrån? 🤣🤣🤣
Hur menar du? Känner du Sofie personligen?
2024-05-08, 22:39
Medlem
ganghatarens avatar
Citat:
Anmäl Bumbi på tiktok för "Droger och narkotikaklassade substanser"

Varför gör du det inte själv?
2024-05-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Varför gör du det inte själv?

Det har jag såklart gjort. Men om fler anmäler då kanske tiktoks lilla bannbot vaknar till liv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in