Citat:
Ursprungligen postat av
Hackie
Eller svep en flaska kosken. Hon ljuger ju. En tand som är halv lagar man fan inte, den drar man ut. Så antar att hon inte kan hålla reda på saker i sin morfindimma. Ena stunden är citadon "jättestark" fem minuter senare så "den är inte så stark".
Citat:
Ursprungligen postat av
Hackie
Haha ja! Sen fan, tandvärk från det jag vet kommer inte och går som det gör hos Bumbi. Utan det har man konstant. Minns att jag hade problem med en rotfylldtand. Det gjorde konstant ont till de fixade skiten.
Men ja, det är ju ingen slump att hon poppar piller igen. Hände ju samma sak sist hon fick förvaltare. Men då var det ryggen.
HAHAH bilden du la upp
Är det en behövande tand så går det att få rotfyllning och krona så länge det finns något att bygga på (har 2 tänder som var knappt halva kvar som fixats.)
Sen är det faktiskt så att tandvärk kommer och går många ggr, att du hade konstant ont var nog för att det onda satt instängt i rotfyllningen, en trasig tand som är öppen är värken mer random.
Ang att svepa en flaska kosken, en gång för ett gäng år sen hade jag så himla ont i en tand men inte råd till tandläkare så jag halsade Vodka, sen blev det tången o vips hade jag inte ont mer
Nu har jag tandvård till sjukvårdens högkostnadsskydd i 5 år så tandvärk är "no more"
Bumbi sa väl häromdagen på insta att alla hennes tänder var fixade nu så hon kunde skratta igen! Tandvärk my ass, men hon vet väl vad som funkar bäst när det gäller tiggeri ^^