2023-12-13, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan man inte vara bäst på något så kan man ju alltid spela sämst- och det är exakt detta Bumbi gjort i många år. Och tjänat en jäkla massa pengar på att göra absolut inget mer än spela dåre.

Finns massor av influenser som försöker göra detsamma (minus att vara sämst) och de tjänar kanske en tiondel av Bumbis "lön" trots att de kämpar som as för att hitta sin nisch i influenserhelvetet.

All cred till Bumbi som lurat så många under så många år och ändå blivit ett fenomen i dagens nutid!

Hon spelar ju dock inte, det finns ju t.o.m i hennes journaler att hon har en utvecklingsstörning. Hon är som ett barn i huvudet.
2023-12-13, 06:59
Medlem
Von.pigpelts avatar
Drottningen av dagcenter är live nu på morgon helt jävla manisk och pillerpåtänd i vanlig ordning!
Pillerpundarn försöker nitiskt få tillbaka sitt Instagram konto med 23k följare på.
”Hon har ju kämpat i 10 år” med det kontot och märket😂👍
Vadå för märke kan jag undra? Du har visat halva Sverige att du är helt jävla efterbliven, INGET ANNAT.

Idag var ursäkten att det kliar i hela hennes ansikte hela tiden att hon har ju kort hår nu.
Bumbi efter alla år med lögner så borde du kunna bättre än så vid det här laget.

Förresten är det någon som informerat chrilles ”arbetsplats” han är förvarad på om vad han gillar att göra på både sin arbetstid och fritid?
Jag menar han erkänner ju själv i klippet jag delade på konfrontationen på TikTok att han skrev med ”14åringen” under arbetstid.
Mysig kille.
Och då det lär vara någon form av ”lönebidrag ” eftersom han är sjuk i huvudet så är det även skattepengar vi pratar om här, jag vill inte stå för en sån människas tillvaro.

Och det förekommer väl en hel del barnfamiljer i omlopp på hans arbetsplats skulle jag tippa på.
Det ska väl vara Erikshjälpen/Röda korset han jobbar på i Helsingborg, kan ha fel men antar folket på TikTok har mer koll än mig här.

Då även han är en svettig jonkare så borde väl även urinprov vara på sin plats då han både kör rattfull/drogpåverkad och arbetar påverkad.

Så länge aset försvarar och förnekar sitt val av minderåriga så bör han få all skit han bara kan få.
Försöker göra roliga sketcher ihop med drottningen av dagcenter och skratta bort det. 🤮

Chrille ju mer du är med pillerpundarn och gör era vidrigt löjliga videos så kommer inget bli glömt av vad du ägnar/ägnat dig åt. Men du är väl för pantad att inse detta.
2023-12-13, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hon spelar ju dock inte, det finns ju t.o.m i hennes journaler att hon har en utvecklingsstörning. Hon är som ett barn i huvudet.

Håller med dig. Hon spelar absolut inte, det är tydligt gång på gång att hon inte fungerar.
2023-12-13, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan man inte vara bäst på något så kan man ju alltid spela sämst- och det är exakt detta Bumbi gjort i många år. Och tjänat en jäkla massa pengar på att göra absolut inget mer än spela dåre.

Finns massor av influenser som försöker göra detsamma (minus att vara sämst) och de tjänar kanske en tiondel av Bumbis "lön" trots att de kämpar som as för att hitta sin nisch i influenserhelvetet.

All cred till Bumbi som lurat så många under så många år och ändå blivit ett fenomen i dagens nutid!

Hon tjänar inga pengar på sina lives, det är tiggeri om swish hon får in några kronor.
Om man tror att Bumbi spelar en galen karaktär på nätet, så visar det hur dum i huvudet hon är.
Är man så kåt på att få tittare, att man spelar rollen så övertygande, att grannar ringer störningsjouren så ofta att Bumbi hyreskontrakt snart ryker,
Gör man detta då är hon verkligen dum i huvudet, inte ens en 10 åring skulle riskera att hamna på gatan eller något härbärge.

Hur otroligt det än låter, så är åbäket verkligen så korkad, hon har inget konsekvenstänk eller möjligen har hon konsekvenstänk som en 2-3 åring.
Hon tjänar inga pengar på sina lives, det finns absolut INTE ett enda företag som vill förknippas med Bumbi.
2023-12-13, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Drottningen av dagcenter är live nu på morgon helt jävla manisk och pillerpåtänd i vanlig ordning!
Pillerpundarn försöker nitiskt få tillbaka sitt Instagram konto med 23k följare på.
Vadå för märke kan jag undra? Du har visat halva Sverige att du är helt jävla efterbliven, INGET ANNAT.

Idag var ursäkten att det kliar i hela hennes ansikte hela tiden att hon har ju kort hår nu.
Bumbi efter alla år med lögner så borde du kunna bättre än så vid det här laget.

Förresten är det någon som informerat chrilles ”arbetsplats” han är förvarad på om vad han gillar att göra på både sin arbetstid och fritid?
Jag menar han erkänner ju själv i klippet jag delade på konfrontationen på TikTok att han skrev med ”14åringen” under arbetstid.
Mysig kille.
Och då det lär vara någon form av ”lönebidrag ” eftersom han är sjuk i huvudet så är det även skattepengar vi pratar om här, jag vill inte stå för en sån människas tillvaro.

Och det förekommer väl en hel del barnfamiljer i omlopp på hans arbetsplats skulle jag tippa på.
Det ska väl vara Erikshjälpen/Röda korset han jobbar på i Helsingborg, kan ha fel men antar folket på TikTok har mer koll än mig här.

Då även han är en svettig jonkare så borde väl även urinprov vara på sin plats då han både kör rattfull/drogpåverkad och arbetar påverkad.

Så länge aset försvarar och förnekar sitt val av minderåriga så bör han få all skit han bara kan få.
Försöker göra roliga sketcher ihop med drottningen av dagcenter och skratta bort det. 🤮

Chrille ju mer du är med pillerpundarn och gör era vidrigt löjliga videos så kommer inget bli glömt av vad du ägnar/ägnat dig åt. Men du är väl för pantad att inse detta.

Jag ser verkligen inte detta pillerpundandet du pratar om.
Hade hon haft ett tablettmissbruk hade hon vart lika öppen med detta som hon är med spelmissbruket.
Att hon är manisk ibland är ju en del utav sjukdomsbilden.
Jag kan även garantera att ett pillermissbruk i samband med depåspruta hon får på öppenvården aldrig hade fungerat ihop.
Det är även depåsprutan som gör att hon har svårt att vakna när hon väl somnat. Hjärnan varvar mellan mani och crash kan man säga.
2023-12-13, 10:02
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Hade hon haft ett tablettmissbruk hade hon vart lika öppen med detta som hon är med spelmissbruket.
Jag kan även garantera att ett pillermissbruk i samband med depåspruta hon får på öppenvården aldrig hade fungerat ihop.
Det är även depåsprutan som gör att hon har svårt att vakna när hon väl somnat. Hjärnan varvar mellan mani och crash kan man säga.

Absolut att mani är en del av sjukdomsbilden. Men hon har visat upp sitt lager förut på live, hon har försökt köpa tabletter av folk på en live och hon har åkt runt till olika sjukhus/vårdcentraler och försökt lura till sig smärtstillande i en live.
Senast redigerad av Luzzje 2023-12-13 kl. 10:04.
2023-12-13, 10:41
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81

Jasså det säger du? 😂👍
Bra att hon visat sina piller (oxy/citodon.) ett flertal gånger samt sagt vad det är hon är ute efter ibland läkarna👍 (men dom hjälper inte henne.)
jag har även delat bevis på detta i tråden, ska se om jag kan få tag på det igen då länken lär vara död vid detta laget.
Hennes vänner har även ”outat” henne om att hon lämnade kvar sina piller där när hon lämnat deras hem.

Att hon nonstop ”moffe-kliar” sig spelar säkert heller ingen roll? Att hon har varit så väck att hon noddat på sina lives har absolut inget med hennes pillerpundande att göra. Att dom hon har umgåtts med eller fortsätter umgås med är själva missbrukare och även dömda för mängder med narkotikarelaterade brott har heller inte sina förklaringar👍

Och du märker väl att det inte fungerar ihop med hennes spruta hon får? Hon blir ju bara skevare och skevare, det går åt helt fel håll. Eller du tycker det flyter på bra för drottningen av dagcenter?

Hoppas inte någon i din närhet har dig att förlita sig på om dom hamnar i någon form av missbruk.
2023-12-13, 10:56
Medlem
Citat:

Mysig kille.

Hmm...jag har haft kort hår i hela mitt vuxna liv, så runt 25 år, inte fan visste jag att kort hår orsakar klåda i ansiktet! :-o

Och Erikshjälpen finns även i Ängelholm, så C kan lika bra vara där tänker jag, men ja, många familjer rör sig där ju
2023-12-13, 11:56
Medlem
ElDivinos avatar
Var är hon online? Inte sett henne på några dagar

Citat:

Mysig kille.

2023-12-13, 12:07
Medlem
Haalands avatar
Vad ska hon ens ha tillbaks sitt gamla konto för? Hon har ungefär lika många tittare på sina nya som på sitt gamla "stora" med andra ord det är ingen som bryr sig om henne.

Samma med Youtube/TikTok det är bara att kolla ration. Extremt få av hennes följare som tummar upp eller ger henne likes.

De som följer Emelie gör det för att att inte missa ögonblicket då hon bryter ihop totalt vilket kommer komma förr eller senare.

Det är skillnad på följare och fans men det är hon för lågbegåvad för att förstå.
2023-12-13, 12:13
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Level100s
Hmm...jag har haft kort hår i hela mitt vuxna liv, så runt 25 år, inte fan visste jag att kort hår orsakar klåda i ansiktet! :-o

Och Erikshjälpen finns även i Ängelholm, så C kan lika bra vara där tänker jag, men ja, många familjer rör sig där ju

Tror det är på ett ställe en bit bort då han får gå upp tidigt och köra dit.
Men är som sagt ej säker på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Var är hon online? Inte sett henne på några dagar

Bumbiana på youtube. Ibland på TikTok samma namn där.
2023-12-13, 12:24
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Stämmer det att Emelie och chrille har varit på China Restaurange ikväll vid 19 tiden och att Emelie bjudit ut chrille på mat för över 500 spän? Så fall jävligt snällt. Han fick tydligen handla mat på ica för 1000 kr och välja vad han ville hon betalade så klart som vanligt. Chrilles pappa skulle bara veta vad emelie gör för chrille. Istället för att hata på henne.

Och nej securitas är aldrig hos Emelie. Emelie är säker.

Snälla kan inte du komma tillbaka till tråden och upplysa oss med din information?
Såg en väldigt rolig video på TikTok idag när Emelie visar sin mail i sin live på youtube och råkar visa ett Mail där. Kan inte du fråga henne hur hon tänkte där? 😂👍🤡

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in