Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-27, 16:28
  #1981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anaglyf
Exakt vad tror du dom anspelar på med sitt namn?

Du måste fråga dom som startade föreningen Cui Bono. Det var långt innan radio Cui Bono som är en del av föreningen.
Det här hade du ju känt till OM du faktiskt hade lyssnat
__________________
Senast redigerad av Spacetravelisfake 2023-10-27 kl. 16:32.
Citera
2023-10-27, 16:31
  #1982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knowledgehunger
Du beter dig som en fjant och lägger dig i. Varför skulle vi få referenser och detaljerade förklaringar i ett poddavsnitt när vi inte fått det här?

RCB har HELA bevisbördan om de vill falsifiera dagens rådande förklaring av raketdrift. Vill decinte försöka spelar det egentligen ingen roll. Rymdfarten pågår för fullt och utvecklas hela tiden. Satelliter och existerar bevisligen och alla möjligheter det ger. Det är ju bara löjligt att påstå annat. RCB, du och alla andra nyttjar den teknik som RCB förnekar och så kommer det förbli vad som än påstås i podden 🥱

Fel… bevisbördan ligger på de som påstår att spacetravel is real. Likaså skaparna av satelliter.
Och i dagsläget så håller inte deras bevis
Citera
2023-10-27, 18:54
  #1983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetravelisfake
Du måste fråga dom som startade föreningen Cui Bono. Det var långt innan radio Cui Bono som är en del av föreningen.
Det här hade du ju känt till OM du faktiskt hade lyssnat
Nu var min fråga ganska retorisk.
Det framgår rätt tydligt vad dom menar.
Om inte du förstått det så anser CB-grabbarna, i samförstånd med oraklet Simon, att i princip är de rika judarnas fel.
Citera
2023-10-27, 19:00
  #1984
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrixx
Jag vill bara upprepa att erbjudandet att vara med i RCB och bemöta vår "rappakalja" är öppet för alla. Skicka bara ett PM så ordnar vi det.
Det skulle vara väldigt givande både för våra lyssnare och oss att debattera dessa saker. Och i en riktig debbat är det svårare att hålla på med den typ av sandlåde ad hominem ni hänger er åt här.
Så kom igen. Ge mig fel i att ingen av er vågar ställa upp.
Fabian Fjälling ringde. Han undrar om ni har läst på om jetmotorer, som ni lovade i avsnittet han deltog i.
Citera
2023-10-27, 19:01
  #1985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetravelisfake
Fel… bevisbördan ligger på de som påstår att spacetravel is real. Likaså skaparna av satelliter.
Och i dagsläget så håller inte deras bevis

Du har fel! Rymdfart och satelliter är ju självklarheter. Vad ska bevisas? Ska man försöka bevisa att det som ör en realitet inte är det? Det är den minoritet som inre accepterar detta som antingen får försöka bevisa att det är fel eller skita i det. Det förändrar inget i sak 🥱
Citera
2023-10-27, 19:02
  #1986
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetravelisfake
Du vågar verkligen inte vara med i radion alltså….
Längsta, dåliga bortförklaring jag sett hittills
Vågar du söka upp Ebbas far och säga till honom att Ebba aldrig har funnits? Testa det, så skall jag vara med i Cui Bono imorgon!
Citera
2023-10-27, 19:05
  #1987
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaglyf
Glöm inte den politiska dimensionen. Dom är mörkbruna.
Tja, jag är mot invandringen, så jag har klassats som "mörkbrun" sedan Ny demokratis tid. Och jag är total sionist.
Citera
2023-10-27, 19:16
  #1988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Tja, jag är mot invandringen, så jag har klassats som "mörkbrun" sedan Ny demokratis tid. Och jag är total sionist.

Det var ju det jag skrev, du är zionist, det förklarar ju hemsidan och ditt beteende här i tråden.
Citera
2023-10-27, 19:19
  #1989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anaglyf
Nu var min fråga ganska retorisk.
Det framgår rätt tydligt vad dom menar.
Om inte du förstått det så anser CB-grabbarna, i samförstånd med oraklet Simon, att i princip är de rika judarnas fel.

Men herregud.. JA! Och det är ju sant. Men Radio Cui Bono går ju ut på att förmedla sanningen.
Citera
2023-10-27, 19:29
  #1990
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knowledgehunger
Du har fel! Rymdfart och satelliter är ju självklarheter. Vad ska bevisas? Ska man försöka bevisa att det som ör en realitet inte är det? Det är den minoritet som inre accepterar detta som antingen får försöka bevisa att det är fel eller skita i det. Det förändrar inget i sak 🥱

Det var ju precis detta synsättet jag syftade på med mitt inlägg igår kväll med det statliga indoktrineringssystemet (skolan)
Citera
2023-10-27, 19:46
  #1991
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetravelisfake
Det var ju det jag skrev, du är zionist, det förklarar ju hemsidan och ditt beteende här i tråden.
Jag pratade med Anaglyf, inte dig. När skrev du det förresten? Varför stavar du sionist fel? Hemsidan? Bäst du läser här: http://www.pilum.nu/wp-content/uploa...6rord-7-11.pdf
Citera
2023-10-27, 20:05
  #1992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Jag pratade med Anaglyf, inte dig. När skrev du det förresten? Varför stavar du sionist fel? Hemsidan? Bäst du läser här: http://www.pilum.nu/wp-content/uploa...6rord-7-11.pdf

Det var i ett tidigt skede när jag började skriva här.
Så uppenbart….
Men ändå lite väl att avslöja att man har en sådan hemsk människosyn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback