Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Du har upprepade gånger sagt att de som jobbar i "välfärden" ägnar sig åt lagbrott bara genom att gå till jobbet. De är alltså kriminella. Enligt dig.
En mycket störd halmgubbe. Jag har aldrig uttryckt något som ens illvilligt kan tolkas som något ens i närheten av det. Har du inga begränsningar i vilka dumheter du häver ur dig och sprider? Det är inte normalt att bete sig som du gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Ett påhittat "kaos" som både ska möjliggöra mångkulturens utbredning och den brottslighet vi kallar "välfärden". Den här soppan har inte ens en spik som ingrediens.
Kaoset är det dysfunktionella samhälle där mångkulturen (och mycket annat) inte fungerar på ett funktionellt, rättssäkert och demokratiskt sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Jag har tidigare sagt att du aldrig under någon omständighet själv kommer att försöka driva någon process kring den kriminalitet du påstår dig finna. Du har inte svarat på det vilket bara kan tolkas som en bekräftelse.
Det är en fråga som är helt OT. (Jag kan dock försäkra dig om att jag drivit processer under flera år med varierande framgångar. Som tidigare påtalats förstår du inte vad du skriver om. Alla som är minsta insatta förstår dock problemen. Du bara spammar tråden med okunniga nonsensinlägg.)