2023-09-01, 08:57
Medlem
Bra att hon infört begränsningar på kontot på DS, det borde hon ha gjort för länge sedan.
Citera
2023-09-01, 09:00
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De här gränserna ett tecken på att det nu barkarutför för skugga. Utomhusposerandet vid sjöar blir allt kyligare och det drar ned hennes humör. Det är lätt att vara kåt när det är varm sommar.

Tror dock jag varit med i en månad och ska knåp ihop en utförlig pres.

Jag har också varit med i en månad. Får se om jag ändå kanske fixar till en ordentlig presentation och ordnar en konstnärlig bild...
Citera
2023-09-01, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Svårt att tänka sig något liknande faktiskt. Hur skulle det låta? ”Filip och Fredrik”? ”Erik och Mackan”? ”Alex och Sigge”?

Nej, så behandlas bara kvinnor.

Linna hette ju f ö Linna Johansson och henne har man inte hört om på ett tag.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linna_Johansson
Står inget om Expressen i ovanstående.

https://www.expressen.se/nyheter/lin...-samtalsamnen/
Citera
2023-09-01, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pederhosen
P
Det är nog ingen slump att de med mer provokativt yttre antingen befinner sig på samhällets nedre skikt, alternativt den högre då båda fallen inte bryr sig/behöver lika mycket vad folk tycker.

Tänkte direkt på Anders Borg
Citera
2023-09-01, 15:16
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Linna hette ju f ö Linna Johansson och henne har man inte hört om på ett tag.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linna_Johansson
Står inget om Expressen i ovanstående.

https://www.expressen.se/nyheter/lin...-samtalsamnen/

Trevlig flicka. Ser arg och lite kåt ut. Lite rultig. Skulle kunna tänk mig att betala för att se henne, till skillnad från Skugge. Henne skulle jag kunna betala för att slippa se. Men Linna med lite smör på - jo jag tackar jag.
Citera
2023-09-01, 17:59
Medlem
Är det någon som kan redogöra för ungefär vad Skugge drar in? Vad kostar det på DS resp OF att kunna se allt hon lägger upp? Gör hon filmer med andra personer som också har konton eller är det bara ansiktslösa statister?

Lite OT men skulle tycka att det vore intressant att se träningens resultat med en annan diet. Jag trillar inte baklänges över hennes #fitover50 men det kanske är del av hela fetischmen.
Citera
2023-09-01, 18:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Är det någon som kan redogöra för ungefär vad Skugge drar in? Vad kostar det på DS resp OF att kunna se allt hon lägger upp? Gör hon filmer med andra personer som också har konton eller är det bara ansiktslösa statister?

Förmodligen några hundratusen under augusti då intresset för henne var som störst. Det hon drar in mest pengar på är att privatpersoner köper filmer och s.k. goodiebags med använda buttplugs, trosor m.m.

Skulle gissa på att intresset och antalet prenumeranter kommer sjunka rejält f.r.o.m. denna månaden.
Citera
2023-09-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Förmodligen några hundratusen under augusti då intresset för henne var som störst. Det hon drar in mest pengar på är att privatpersoner köper filmer och s.k. goodiebags med använda buttplugs, trosor m.m.

Skulle gissa på att intresset och antalet prenumeranter kommer sjunka rejält f.r.o.m. denna månaden.

Tack! Något från en halv årslön och uppåt alltså, förstår henne från den aspekten. Tjänar hon mer p g a att hon är hon d v s att man betalar mer för Skugges buttplug eller har hon typ en internationell marknad där folk går igång på hennes utseende?
Citera
2023-09-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex

Lite OT men skulle tycka att det vore intressant att se träningens resultat med en annan diet. Jag trillar inte baklänges över hennes #fitover50 men det kanske är del av hela fetischmen.

Det är gratis på DS.
Citera
2023-09-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Det är gratis på DS.

Aha! Man lär sig grejer här - tack, tack😊 Tänker (igen) att det ska bli intressant att se om det visar sig vara ngt slags konstprojekt om inte känns det som ett ljus som riskerar att brinna ner väldigt fort.

En fråga till: finns det ngt tekniskt skydd på plattformarna att det materialet man betalar för typ filmer/bilder inte kopieras och ngn annan säljer det vidare? Eller är det plugsen och underkläderna som drar in mest stålar?
Citera
2023-09-02, 00:34
Medlem
Pederhosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Aldrig hört talas om medelålderskris? Personer som varit mediokra men plötsligt runt 50-årsåldern börjar klä sig ungdomligt, blir besatta av att gymma, visar upp sin tatuerade "killerbody" genom att ha på sig så lite kläder som möjligt. Det är mycket typiska tecken för medelålderskris för både män och kvinnor. Särskilt för dem som inte levde ut sin ungdom när det begav sig, utan gifte sig och skaffade ungar istället. Sedan att gå så långt och stoppa upp grejer i sin kropp till hugade spekulanter är väl - minst sagt - att ta det för långt.

Det kan naturligtvis inte uteslutas, min erfarenhet är också som du säger att sådana personer i regel har levt ett rätt instängda liv i Svensson-tillvaro där jobb och familj upptagit all deras tid utan möjlighet att riktigt att uttrycka och tänka på sig själv.

Sedan är det i regel också så att ju mer instängt livet var, desto mer extrema blir uttrycken och som exempel tar ju Linda Skugge då verkligen extrema proportioner.

Men jag vet faktiskt inte om jag skulle säga att jag tycker att större delen av LS vuxenliv har varit någon inrutad tråkig Svensson-tillvaro, utan tvärtom har gjort karriär på att ta plats och sätta sitt eget perspektiv i centrum. Med dessutom en etablerad plattform i kulturvärlden och umgänge med diverse kända personer där, känns det inte riktigt som hon kvalar in på någon "Mitt liv som skulle bli annorlunda, blev det verkligen inte mer än så här?"-kris.
Citera
2023-09-02, 04:56
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Hon har börjat ångra sig nu. Hemskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in