Citat:
Ursprungligen postat av
Tjoenlai
Hur ser man själv ut? Inte som Tom Selleck i Magnum iallafall. Det finns fula men som är fina människor och då har jag överseende med bristerna i utseendet. Men så finns det fula djävlar som är ena idioter till patrask också, politikern Jan Jönsson tex, den hemska människan.
Vore jag Linda Skugge skulle jag ha taggat ned för länge sedan. Hon gör sig till en fitta och drar på sig hat, istället för att skriva lite mer lågmält. Klarar hon inte av sådant? Istället har hon numera bilder på sig själv med sperma i ansiktet. Vilken djävla tomte.
Men det funkar. All publicitet är bra publicitet. Hon behöver inte klaga på att vara cancelled nu längre. Vet inte om nån köper hennes böcker men hon får kanske pröjs när hon är med i TV. Och uppmärksamhet så det skvätter om det.
Dom flesta lägger ju ut bilder på sina barn, sin mat, utsikten från sommarstugan osv i sociala medier. Hon reggar sig på OnlyFans och lägger porriga bilder. Lite samma grej fast tvärtom. Hon gör sig fulare, råare. Bli nåt att snacka om på fikapausen på jobbet. En kvinnlig kollega till mig sa att det är feminism för att hon är medelålders och gör sånt som bara yngre brudar med sexuellt kapital får göra. Skugge ses som en jävla tomte, yngre tjejer som gör likadant ses antingen som offer eller som horor.
Hon kallade Skugge på OnlyFans antiporr. Hon sa också att äldre kvinnor som gör porr kommer bli värsta grejen i framtiden. Att det är nästa steg i den kvinnliga sexuella frigörelsen. Fan tro't.
Men det är ju så där nu, rent generellt. Det är jävligt lätt att få en jävla massa uppmärksamhet om man är ett PR-geni.