Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-01, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pistolpiller
Jag bryr mig inte nämnvärt om vad hon gör egentligen. Det är mest komiskt att nån vill betala för skiten för hon är verkligen helt extremt ful. På alla sätt faktiskt.

Hur ser man själv ut? Inte som Tom Selleck i Magnum iallafall. Det finns fula men som är fina människor och då har jag överseende med bristerna i utseendet. Men så finns det fula djävlar som är ena idioter till patrask också, politikern Jan Jönsson tex, den hemska människan.

Vore jag Linda Skugge skulle jag ha taggat ned för länge sedan. Hon gör sig till en fitta och drar på sig hat, istället för att skriva lite mer lågmält. Klarar hon inte av sådant? Istället har hon numera bilder på sig själv med sperma i ansiktet. Vilken djävla tomte.
Citera
2023-12-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pistolpiller
Jag bryr mig inte nämnvärt om vad hon gör egentligen. Det är mest komiskt att nån vill betala för skiten för hon är verkligen helt extremt ful. På alla sätt faktiskt.

Hon satt ju i tv och garvade åt att hon slänger vanliga batterier i sopen. Kvinnan om intervjuade blev lite tagen "jaha så det tycker du är kul..."

Fattar att LS har alla möjliga problem (med sitt konstanta pschyo-flinande på) och ja vill egentligen inte skriva elaka saker, men hon verkar va en sån otroligt "ful" person invärtes.
Noll omtanke för någon annan människa eller sin omgivning.
Citera
2023-12-01, 21:14
Medlem
Kul tråd. Jag har lyckats knulla henne ifjol innan de här drog på, hon hängde på Tinder.
Citera
2023-12-02, 11:02
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Hur ser man själv ut? Inte som Tom Selleck i Magnum iallafall. Det finns fula men som är fina människor och då har jag överseende med bristerna i utseendet. Men så finns det fula djävlar som är ena idioter till patrask också, politikern Jan Jönsson tex, den hemska människan.

Vore jag Linda Skugge skulle jag ha taggat ned för länge sedan. Hon gör sig till en fitta och drar på sig hat, istället för att skriva lite mer lågmält. Klarar hon inte av sådant? Istället har hon numera bilder på sig själv med sperma i ansiktet. Vilken djävla tomte.

Men det funkar. All publicitet är bra publicitet. Hon behöver inte klaga på att vara cancelled nu längre. Vet inte om nån köper hennes böcker men hon får kanske pröjs när hon är med i TV. Och uppmärksamhet så det skvätter om det.
Dom flesta lägger ju ut bilder på sina barn, sin mat, utsikten från sommarstugan osv i sociala medier. Hon reggar sig på OnlyFans och lägger porriga bilder. Lite samma grej fast tvärtom. Hon gör sig fulare, råare. Bli nåt att snacka om på fikapausen på jobbet. En kvinnlig kollega till mig sa att det är feminism för att hon är medelålders och gör sånt som bara yngre brudar med sexuellt kapital får göra. Skugge ses som en jävla tomte, yngre tjejer som gör likadant ses antingen som offer eller som horor.
Hon kallade Skugge på OnlyFans antiporr. Hon sa också att äldre kvinnor som gör porr kommer bli värsta grejen i framtiden. Att det är nästa steg i den kvinnliga sexuella frigörelsen. Fan tro't.
Men det är ju så där nu, rent generellt. Det är jävligt lätt att få en jävla massa uppmärksamhet om man är ett PR-geni.
Senast redigerad av Snopphanen 2023-12-02 kl. 11:34.
Citera
2023-12-02, 12:51
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai

Lågmält är mossigt. Det ska vara edgy, popkulturellt eller politiskt och gärna både och. Skugge är inte politisk men helt klart en del av popkulturen. De lågmälda kvinnliga intellektuella som skrev om kultur när man växte upp, som Birgit Munkhammar t.ex, nyanserade, lärda och just lågmälda, såna finns nästan inte längre på kultursidorna längre. Birgitta Holm skrev om det i en artikel om Jan Myrdal. Lite "det var bättre förr" från en gammal professor men visst har hon lite rätt.

Citat:
Om litteraturen alls har någonting att komma med så är det att den manar oss att lyssna. Den lämnar inte ifrån sig entydiga svar eller motsägelsefria budskap. Den ropar upp oss till något som håller på att bli allt mer sällsynt i vår tillvaro. Avlyssnande, tålamod, uppmärksamhet, tolerans för motsägelser, sinne för nyanser. Ack så 1985 det plötsligt låter för mig.
https://www.expressen.se/kultur/ide/...ZJEqgv1nYhxf7E

Skugge funkade när hon var i tonåren och då var ju greppet nytt. Släpp in en ung tjej som bara tycker, tycker och tycker. Idag har såna krönikor blivit mainstream och det är skittrist.
Men smart att använda OnlyFans. Vad blir nästa drag?
Citera
2023-12-02, 14:04
Medlem
lockig.surdeg.spiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OLX81
Kul tråd. Jag har lyckats knulla henne ifjol innan de här drog på, hon hängde på Tinder.

Sådär kan man ju inte bara säga utan att lämna någon form av recension.
Citera
2023-12-02, 21:40
Medlem
sonofnatures avatar
Onlyfans måste försvinna

Sluta betala för den skiten
Citera
2023-12-02, 21:44
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Men det funkar. All publicitet är bra publicitet. Hon behöver inte klaga på att vara cancelled nu längre. Vet inte om nån köper hennes böcker men hon får kanske pröjs när hon är med i TV. Och uppmärksamhet så det skvätter om det.
Dom flesta lägger ju ut bilder på sina barn, sin mat, utsikten från sommarstugan osv i sociala medier. Hon reggar sig på OnlyFans och lägger porriga bilder. Lite samma grej fast tvärtom. Hon gör sig fulare, råare. Bli nåt att snacka om på fikapausen på jobbet. En kvinnlig kollega till mig sa att det är feminism för att hon är medelålders och gör sånt som bara yngre brudar med sexuellt kapital får göra. Skugge ses som en jävla tomte, yngre tjejer som gör likadant ses antingen som offer eller som horor.
Hon kallade Skugge på OnlyFans antiporr. Hon sa också att äldre kvinnor som gör porr kommer bli värsta grejen i framtiden. Att det är nästa steg i den kvinnliga sexuella frigörelsen. Fan tro't.
Men det är ju så där nu, rent generellt. Det är jävligt lätt att få en jävla massa uppmärksamhet om man är ett PR-geni.

Värsta grejen i framtiden? Har ni helt missat att äldre kvinnor som gör porr varit den snabbast växande genren de senaste 10-15 åren?

För 20 år sedan fanns den genren knappt ...

Det finns säkert tusentals och åter tusentals äldre kvinnor som gör porr.

Skugge sparkade in en redan vidöppen dörr, med sin "revolution".

Förr protesterade feminismen mot att kvinnor hanterades som köttstycken och objekt.

Nu är det uppenbarligen en frigörelse. Cirkeln är sluten.

Patriarkatet gör en stående ovation.
Citera
2023-12-02, 22:39
Medlem
zeligs avatar
Det är möjligt att det redan nämnts.
För er som har tillgång till podme så finns det en podd i 3 delar där Linda delar med sig om varför hon valt att vara med på OF.
Citera
2023-12-02, 23:15
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Värsta grejen i framtiden? Har ni helt missat att äldre kvinnor som gör porr varit den snabbast växande genren de senaste 10-15 åren?

För 20 år sedan fanns den genren knappt ...

Det finns säkert tusentals och åter tusentals äldre kvinnor som gör porr.

Skugge sparkade in en redan vidöppen dörr, med sin "revolution".

Förr protesterade feminismen mot att kvinnor hanterades som köttstycken och objekt.

Nu är det uppenbarligen en frigörelse. Cirkeln är sluten.

Patriarkatet gör en stående ovation.

En del feminister har väl protesterat iofs. Skillnaden med Skugge mot andra äldre kvinnor som gör porr är att hon är kulturkvinna. Det är väl därför en del tycker det är grymt. Jag tycker inte det, fattar inte varför det skulle vara frigörelse. Fick en liten lektion i fikarummet bara som jag ville bjuda på.
Citera
2023-12-03, 00:01
Medlem
Giant Squids avatar
Var det så som jag läste någonstans att när hon säljer saker hon haft uppstoppade i sin anal, vid försäljning placerar ut på olika platser för att bli upplockade av köparen.
Jag tänker bara så här, hon har ju stoppat upp slickepinnar, godisklubbor i alla hål. Vad händer om ett barn hittar en sådan i parken under ett träd ?
Själva förfarandet är ju vidrigt.
Citera
2023-12-03, 00:05
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
En del feminister har väl protesterat iofs. Skillnaden med Skugge mot andra äldre kvinnor som gör porr är att hon är kulturkvinna. Det är väl därför en del tycker det är grymt. Jag tycker inte det, fattar inte varför det skulle vara frigörelse. Fick en liten lektion i fikarummet bara som jag ville bjuda på.

Föreläsaren i fikarummet har inte sett bilderna, antar jag ...

Det finns som bekant en oerhörd mängd kvinnliga kändisar som spelat in porr eller tagit bilder privat. Det verkar snarare vara regel än undantag. En del har till och med sadlat om helt.

Men barnboksförfattare och recensent ... Ja, där har Skugge möjligen hittat en nisch.

Fast den svenska marknaden är sannolikt inte fullt lika lukrativ.

Skugge skrattar hela vägen till pantburkscentralen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in