2023-09-06, 19:12
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Tror jag inte. Linda har knullat män på löpande band under många år. Det enda som är nytt är att offentligheten fått nys om det. Du får inte glömma att döttrarna mer eller mindre är uppväxta i den här miljön. De är förmodligen lika frisläppta. Mini-Linda blir säkert påsatt inne på sitt rum samtidigt som morsan kissar på en Darkside-snuskgubbe i köket.

Det är mer hundar, hästar och friidrott som gäller för de töserna. Men tack för att du delar med dig av dina fantasier. Du är nog en färgstark
kille.
Citera
2023-09-06, 19:29
Medlem
Citat:
Tror jag inte. Linda har knullat män på löpande band under många år. Det enda som är nytt är att offentligheten fått nys om det. Du får inte glömma att döttrarna mer eller mindre är uppväxta i den här miljön. De är förmodligen lika frisläppta. Mini-Linda blir säkert påsatt inne på sitt rum samtidigt som morsan kissar på en Darkside-snuskgubbe i köket.

Jag skulle nog mer gissa åt precis andra hållet. Det sk famlijelivet har de nog flytt, de som kan.
Citera
2023-09-06, 19:37
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Jag skulle nog mer gissa åt precis andra hållet. Det sk famlijelivet har de nog flytt, de som kan.
Avkomman blir nästan alltid en kopia av sina föräldrar. Hejar farsan på AIK kommer även barnet göra det. Gillar farsan bilar så kommer ungen bli epa-drägg. Är farsan en fitta så blir barnet en fitta. Tar morsan hem herrar sent på kvällen så kommer ungen också göra det.

Barn går i sina fäders fotspår.
Citera
2023-09-06, 19:40
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Det är mer hundar, hästar och friidrott som gäller för de töserna. Men tack för att du delar med dig av dina fantasier. Du är nog en färgstark
kille.
Stärker bara min tes. Hästfolk är det kåtaste folkslaget. Det är vedertaget.
Citera
2023-09-06, 20:11
Avslutad
Citat:
Avkomman blir nästan alltid en kopia av sina föräldrar. Hejar farsan på AIK kommer även barnet göra det. Gillar farsan bilar så kommer ungen bli epa-drägg. Är farsan en fitta så blir barnet en fitta. Tar morsan hem herrar sent på kvällen så kommer ungen också göra det.

Barn går i sina fäders fotspår.
Äsch, skitsnack.
Citera
2023-09-06, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Fast det är inte bara Skugge.

Alla brudar som sysslar med sexsäljande och som tycker det är OK är feminister.

Self empowerment, vaddå. Ska de ta en gun och blåsa skallen av någon som killarna? Kvinnor tjänar sin cash på det sätt de tjänar sin cash och cashen måste in.

Horor har agens. Att svensk feminism är cepe däremot det är något helt annat.
Den dagen jag skulle få för mig att knulla en hora så ska jag banne mig säga att jag gör det för att jag är feminist!
Citera
2023-09-06, 20:15
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Äsch, skitsnack.

Inte alls. Jobbar inom skola. Extremt tydligt. Barnen är nästan ALLTID en kopia av föräldrarna. Blir supertydligt på utvecklingssamtal. De tänker likadant, har likadana personligheter, pratar likadant, beter sig likadant. Är barnet ett drägg så är föräldrarna garanterat drägg. Är barnet städat, så har de duktiga föräldrar. Du kan inte argumentera emot detta. Ser det dagligen. Även ifall du själv inte märker det, så har du många likheter med dina föräldrar.
Citera
2023-09-06, 20:17
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Äsch, skitsnack.

Vadå skitsnack? Är du helt efterbliven eller?
Citera
2023-09-06, 20:23
Avslutad
Citat:
Inte alls. Jobbar inom skola. Extremt tydligt. Barnen är nästan ALLTID en kopia av föräldrarna. Blir supertydligt på utvecklingssamtal. De tänker likadant, har likadana personligheter, pratar likadant, beter sig likadant. Är barnet ett drägg så är föräldrarna garanterat drägg. Är barnet städat, så har de duktiga föräldrar. Du kan inte argumentera emot detta. Ser det dagligen. Även ifall du själv inte märker det, så har du många likheter med dina föräldrar.
Jag har inte många likheter med mina föräldrar. Jag tror inte jag är vidare unik när jag gjorde allt för att inte bli en kopia av mina föräldrar, det är nämligen vanligt att tänka så.
Citera
2023-09-06, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Vadå skitsnack? Är du helt efterbliven eller?
Det där sved ända in i mitt sönderpiskade anus, be om ursäkt nu!
Citera
2023-09-06, 20:29
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Jag har inte många likheter med mina föräldrar. Jag tror inte jag är vidare unik när jag gjorde allt för att inte bli en kopia av mina föräldrar, det är nämligen vanligt att tänka så.

Jamendåså, ditt underlag är... 1 person? Jag har haft över 500st utvecklingssamtal med föräldrar, där det finns otroliga likheter mellan nästan alla.
Citera
2023-09-06, 20:54
Avslutad
Citat:
Jamendåså, ditt underlag är... 1 person? Jag har haft över 500st utvecklingssamtal med föräldrar, där det finns otroliga likheter mellan nästan alla.
Uttrycket "Boomer" finns ju av en anledning idag, precis som vi lite äldre använde oss av gubbe och kärring om våra föräldrar när vi var unga. Det är ett avståndstagande man som ung har för att visa att man inte vill bli förknippad med dom. Att man ska vara född inom ett visst spann av år för att kallas för boomer är inget som unga bryr sig om. Jag är då inte född 1964 men får hela tiden höra att jag är en jävla boomer av lillgrabben och att han sticker från mig och mamma så fort han är 18.

Det beror inte på att vi är dåliga föräldrar, det beror på att unga idag ofta hatar föräldrarnas uråldriga sätt att vara. Om du nu arbetar på en skola så måste du väl ändå ha varit med om barn som inte vill att föräldrarna ska följa dom med in på skolgården, komma på kvartsamtal och annat. Det handlar inte om att du är klädd som en lodis eller ser ut som en häxa. Alla skäms vi över våra föräldrar som unga.

De få i min vänskapskrets som blev som sina föräldrar kommer från missbrukarhem och där kan jag förstå att det finns större risk att gå samma väg som sina föräldrar, för en sådan otrygg uppväxt smittar oftast av sig. Jag har också vänner från missbrukarhem som blev framgångsrika, de vägrade att bli som sina föräldrar.

En normalt fungerande tjej som har en morsa som beter sig som Skugge gör, inser nog hur sjukt det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in