2023-09-08, 07:47
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Blir beklämd av att läsa hur hatisk hon är mot dem som nobbade henne när hon var ung. Sorgligt.
"alltid fotar ute i hålorna ätande någon jävla bulle som bryter sig in hos dem som inte ville ha mig och börjar suga på deras morgonstånd och sedan sätter sig på deras ansikte och de kvävs i ögonblicket när de kommer och hinner inte skrika om nåd vilket de ändå inte skulle få"
Ur dagboken idag.

Det där är inte friskt någonstans. Men det är väl det folk tycker är så spännande och gränsöverskridande.

Andelen män som inte vill ha Skugge.. Det kommer att bli ett oändligt sittande och sugande innan hon är klar.
Senast redigerad av flesh-flute 2023-09-08 kl. 07:51.
Citera
2023-09-08, 08:36
Medlem
Undrar hur mycket av Lindas horinkomster som går in i hennes bolag Linda Skugge Kommunikation AB. Hon gjorde en förlust på 318k för 2022. Ska bli intressant att se hur resultatet blir nästa år. Vet inte hur betalningarna funkar på Only Fans men gissningsvis kommer hon att fuska så mycket det går.
Citera
2023-09-08, 08:43
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Undrar hur mycket av Lindas horinkomster som går in i hennes bolag Linda Skugge Kommunikation AB. Hon gjorde en förlust på 318k för 2022. Ska bli intressant att se hur resultatet blir nästa år. Vet inte hur betalningarna funkar på Only Fans men gissningsvis kommer hon att fuska så mycket det går.

Är du på skattmasens sida mot en hora vad är du för sorts människa dude?
Citera
2023-09-08, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Det där är inte friskt någonstans. Men det är väl det folk tycker är så spännande och gränsöverskridande.

Andelen män som inte vill ha Skugge.. Det kommer att bli ett oändligt sittande och sugande innan hon är klar.

Ja.Fast hon skriver i samma inlägg att nu minsann ser hon ut som en fotomodell, det där var förr. Bitter för det som varit.

Jag skrev tidigare att det var tur att hon inspirerades av Cathy Acker och inte Valerie Solanas, men nu syns ju vissa likheter. Fast Solanas hatade männen som förgripit sig på henne när hon var ung ...

Länkar in hennes berömda SCUM-manifest. (Society for Cutting Up Men)
https://editions-ismael.com/wp-conte...-Manifesto.pdf
Citera
2023-09-08, 08:46
Citat:

Hon kanaliserar och talar i tungor helt besatt av sin fitta. Det blir så med feministkärringar med åldern.

En del gnäller över att de är oknullade på löpet liksom. Skugge går f-n all in. Helt i lustarnas våld.

Glöm inte det där med samtycke bara.

Inte kväva folk med fittan liksom.

Frostensons gubbe försökte något liknande hörde jag talas om.

edit: det går rykten om att Virtanen gjort något liknande med. Sitter Skugge verkligen och skriver sånt här? Jag är djupt chockad och tar mig för pärlhalsbandet.
Senast redigerad av Gotterfunken 2023-09-08 kl. 08:59.
Citera
2023-09-08, 09:55
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Ja.Fast hon skriver i samma inlägg att nu minsann ser hon ut som en fotomodell, det där var förr. Bitter för det som varit.

Jag skrev tidigare att det var tur att hon inspirerades av Cathy Acker och inte Valerie Solanas, men nu syns ju vissa likheter. Fast Solanas hatade männen som förgripit sig på henne när hon var ung ...

Länkar in hennes berömda SCUM-manifest. (Society for Cutting Up Men)
https://editions-ismael.com/wp-conte...-Manifesto.pdf

Det kanske blir ett LPT till slut. Eller inte. Hon kanske bara är väldigt bisarr som person, och det är tillåtet att vara det om man befinner sig inom lagens gränser.

Men vad är det amerikanare säger. ”If it walks like a duck and talks like a duck, it’s probably a duck.” Jag sätter en peng på att Skugge inte mår helt bra i pallet.

PS Hon ser inte ut som en fotomodell.
Hon ser ut som Anna-Maria Corazza Bildts lik, fast med piskrapp över röven.
Senast redigerad av flesh-flute 2023-09-08 kl. 10:02.
Citera
2023-09-08, 10:33
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Sugge på OF, skriver:
Spelar in dagens sexprogram som handlar om när jag åkte till en främlings jobb för att vara hans använda knulldocka. Bland det hetaste jag gjort. Vid kommer som meddelade strax.

Att beställa hem en använd knulldocka (säkert inte gratis) är väl ren prostitution. Eller har jag bara missuppfattat allt? Kanske det bara är konst, feminism eller båda delarna?

Hon låter mer och mer som Herrko Siponen. (Denne gigant).
Citera
2023-09-08, 10:41
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Hon låter mer och mer som Herrko Siponen. (Denne gigant).

Gör hon requests? Cool!

Jag vill beställa våldsporr där Cissi och Virtanen knullar och Skugge är Cissi och någon flashbackare är Virre.

Det allra mest förbjudna!
Citera
2023-09-08, 13:36
Medlem
Pederhosens avatar
Citat:

Jag är ju rätt ambivalent, då jag hade en kortare mail-diskussion med henne för dryga tjugo år sedan där hon framstod som rätt vettig och sympatisk innerst inne. Därför blir jag kanske mer beklämd ifall det handlar om psykisk ohälsa som bryter ut på bästa sändningstid, med alla svårigheter det innebär att hämta sig ifrån i framtiden.

Med det sagt har jag även haft vänner som på dryga 20 år klart personlighetsförändrats till det sämre, där jag helt enkelt fått acceptera att det inte finns så mycket kvar av deras gamla jag.
Vad som gäller i LS fall är svårt att säga, även om jag inte utesluter båda.
Citera
2023-09-08, 14:05
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Är det realistiskt att vi kan föra samman Linda Skugge, Herrko Siponen och Pia "Gräddrumpan" Nyberg i en trekant?

Vad skulle det kunna tänkas kosta?

Ska vi göra en insamling?

Nu snackar vi konst, big time. En sådan scen skulle bli legendarisk, en tidlös porrklassiker.

Edward Blom vore fräck att ha med på ett hörn, men han verkar förhållandevis normal.
Senast redigerad av Dubbel.ankeborgare 2023-09-08 kl. 14:08.
Citera
2023-09-08, 14:16
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbel.ankeborgare
Är det realistiskt att vi kan föra samman Linda Skugge, Herrko Siponen och Pia "Gräddrumpan" Nyberg i en trekant?

Vad skulle det kunna tänkas kosta?

Ska vi göra en insamling?

Nu snackar vi konst, big time. En sådan scen skulle bli legendarisk, en tidlös porrklassiker.

Edward Blom vore fräck att ha med på ett hörn, men han verkar förhållandevis normal.

Herrko och Linda är ett powercouple värdigt den feministiska stormakten. Alltså han är Lindas givna gimp. Det är Sveriges sanna ansikte, inte Greta.
Citera
2023-09-08, 15:37
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Sugge på OF, skriver:
Spelar in dagens sexprogram som handlar om när jag åkte till en främlings jobb för att vara hans använda knulldocka. Bland det hetaste jag gjort. Vid kommer som meddelade strax.

Att beställa hem en använd knulldocka (säkert inte gratis) är väl ren prostitution. Eller har jag bara missuppfattat allt? Kanske det bara är konst, feminism eller båda delarna?

Men herregud.

Fick höra talas om att denna (Linda Skugge) militanta feminist-tant, ordbajsare numera säljer sin avskyvärda kropp via OnlyFans per abonnemang samt lösnummer.

Förstår att sexscenen fick produceras om, från sexdocka till begagnad knulldocka då hon inte höll måttet till något annat.

Barnen måste vara så himla stolta då mamma Linda får extra inkomst av allt kissande som utförs mot betalning.
Äntligen finns möjligheten att (mot betalning) få pissa på det vänstervridna feminist spektaklet.
Kom och köp! Hipp hipp, ho** ho** ho**
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in