Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Så ditt ’erbjudande’ att hämta kassetten själv inkluderar att ’ta fram det ur alla lådor’ i en källare? Du vet inte riktigt var du lade bandet efter att ha fnissat där 2018?
Är det inte lite övermaga att skicka ner en främling i föräldrarnas källare i ett lägenhetshus och rota runt i alla lådorna.
Det är precis därför som jag krävde att få prata med personen först för att få höra att det var en helt normal och vanlig människa bara. Sen hade jag givetvis låtit morsan eller farsan knalla och titta efter dom också först. Det är möjligt att dom ligger väldigt lättillgängligt. Faktum är att jag tror jag ska be morsan gå ner och titta.
Jag vet att banden finns där, och när jag kollade på dem så hade farsan också märkt etikett och penna vilka matcher det handlade om osv. Morsan är inte alls lika gaggig som far min (hon är några år yngre också) utan hon är pigg i knoppen om än trött i kroppen. Om hon skulle hitta banden utan att stöka runt där och bryta ryggen ska jag faktiskt be henne posta bandet till mig.