Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Och det inlägget har jag besvarat och gjort generellt med formler. Det visar precis det jag skriver. Jag visar de faktiska förutsättningarna baserade på faktisk data. Det är UPPENBART att du inte förstår de matematiska sambanden så sluta med ditt svammel om ”du försöker få det att”. Dina ständiga påhopp på mig är helt OT - du behöver bemöta det jag faktiskt har skrivit och i sitt sammanhang.
Du kom ju fram till precis samma som jag.
A1=+0.3 och A2=-0.3. Det blir 0 över P1
och P2.
Sedan frågar du om det är rimligt (trots att du skriver att du utgår från verkliga forcings (dock utan referenser)). Vilket sedan framgår av mina svar på inlägget du länkat. Att det är rimligt.
Så, jag förstår fortfarande inte var du ser något problem. Och du vill ju inte förklara. Och då är det inte så mycket mer någon kan göra.
Citat:
Det är syftet med inlägget från början som behöver förtydligas.
Det har jag redan svarat på. Det är tydligt att detta helt sopar banan med allt du skrivit på Flashback. Och då inte bara i klimattrådarna. (smaka på egen medicin).
Citat:
Det är din autistiska tolkning där du inte klarar att se sammanhanget.
Ja, det var verkligen en autistisk tolkning. Att respekt för kunskap är samma som religiösa fundamentalisters respekt för den religion de tillhör betyder säkert att respekt för kunskap inte alls är samma sak som regigiösa fundamentalisters respekt för sina religiösa auktoriteter. Jag borde väl ha lärt mig att förstå när du talar tvärtomspråket och inte.