2023-08-01, 12:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Jaha, så nu är jag en stalker också.
Det går fort det här.
Din personanalys om att jag ”hamnar i affekt” och har mindervärdeskomplex är roande.

Fortsätt gärna, så kan jag snart avboka den där tiden hos psykologen för du sköter ju detta galant genom att läsa mina inlägg
Det är bra att du går till psykolog och talar. Fortsätt med det.
Citera
2023-08-01, 12:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Vad svamlar du om?
Läs det jag skriver istället för att dra massa slutsatser om sådant du uppenbarligen inte har en aning om.

Diskussionen gäller hurvida det är fegt att inte svara på frågor från några nobodys från en sajt som nästan ingen känner till när de oanmälda knackar på din dörr.

Det vettiga är att nonchalera och om det behövs polisanmäla dräggen. Misstaget som Haveristerna gjort är att ge dom uppmärksamhet genom att ta upp deras aktiviteter i podden. Utan Haveristerna så hade ingen brytt sig om exakt24.

Detsamma gäller många andra av deras "fiender". Nobodys som enbart är kända för att Axel och Henko valt att uppmärksamma dom.

Jag är ingen nobody. Jag är en somebody. Precis som alla som utsatts för de här människorna.

Det finns inget mer att tillägga där, kommunist.
Citera
2023-08-01, 12:09
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jaha, den personen som stalkar sina ex. Skulle nog påstå att det är ganska ömsesidigt uppsökande där men nog kan man lämna en total nobody utanför podden - enig där. Eller ptja, vill inte personen podda med dem?

Den andra personen i ditt inlägg var väl jag? Pratar du fortfarande om mig? Det är svårt att läsa dina tankar. Jag ser att du fortfarande är maniskt insluten i din ”stalker”-tourettes, som verkar gälla alla andra än de tvättäkta stalkers och vilka som tråden handlar om. Intressant.

Haveristerna blir inte mindre stalkers bara för att du tvättar ut begreppet och kallar exakt alla andra för stalkers. Det fungerar inte så.
Senast redigerad av Rockfarmor 2023-08-01 kl. 12:13.
Citera
2023-08-01, 12:29
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conwen
Nej för i helv… !!
Är jag den enda som tycker att det är bra att Henko och Sanna är så principfasta med att de aldrig någonsin skulle skapa flashback-konton?

Då skulle tråden fullständigt förstöras av hobbypsykolog-inlägg om vem som är labil, vem som skäms för vem, vilka som gör saker i affekt, vilka som är stalkers och vilka som är nazister och buääh buäääh. Tråden hade förvandlats till ett olidligt skvallerbås, bespara oss detta Henko! (Om du mot förmodan läser här)

Till Henko: Jag tycker att det är synd att du blev av med ditt enda twitter-konto för det var så etablerat att du bedrev din personliga lilla skvallerhörna därifrån, kom inte med några idéer nu och ta ditt motbjudande kärringskvaller hit eller till annat ställen och smutsa ner

Jo men tänk bara på hur många det nu är som får abstinens när de inte längre kan läsa Haveristerna hundratals skärmdumpar och tolkningar av vad Malcom har skrivit och vilka diagnoser han har och hur hans ekonomi ser ut m.m. m.m., vore det inte lika bra att alla kan ta del av det fruktansvärt viktiga här istället? Det finns säkert hundratals vilsna individer som letar efter dumparna nu och vill läsa Henkos tolkning. Och så möts de av att kontot av avstängt?? Förstår du inte hur dåligt de måste må av att just nu inte kunna sitta och skrolla i Haveristernas trådar om Malcom?
Citera
2023-08-01, 12:33
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conwen
Nej för i helv… !!
Är jag den enda som tycker att det är bra att Henko och Sanna är så principfasta med att de aldrig någonsin skulle skapa flashback-konton?

Då skulle tråden fullständigt förstöras av hobbypsykolog-inlägg om vem som är labil, vem som skäms för vem, vilka som gör saker i affekt, vilka som är stalkers och vilka som är nazister och buääh buäääh. Tråden hade förvandlats till ett olidligt skvallerbås, bespara oss detta Henko! (Om du mot förmodan läser här)

Till Henko: Jag tycker att det är synd att du blev av med ditt enda twitter-konto för det var så etablerat att du bedrev din personliga lilla skvallerhörna därifrån, kom inte med några idéer nu och ta ditt motbjudande kärringskvaller hit eller till annat ställen och smutsa ner

Hahahaha, Henko har tidigare rattat en 4-5 konton i denna tråd min vän.
Citera
2023-08-01, 12:38
Medlem
firebellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kul.i.Knutsbo
Hahahaha, Henko har tidigare rattat en 4-5 konton i denna tråd min vän.

Bara? 50 konton brukar vara standard som Haveristerna beskyller andra för att ha så sanningen ligger nog nånstans nära det antalet.
Citera
2023-08-01, 13:02
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle.Rittenhouse
Jag är ingen nobody. Jag är en somebody. Precis som alla som utsatts för de här människorna.

Det finns inget mer att tillägga där, kommunist.

Javisst, alla är vi väl somebody. Jag syftade mer på att ingen av figurerna runt Haveristerna har något intresse för allmänheten. Knappast några som satt några avtryck i vår historia om man säger så . Det handlar om rätt tragiska figurer, missbrukare, kåkfarare och rättshaverister. Psykisk ohälsa verkar vara ett genomgående tema
Citera
2023-08-01, 13:19
Medlem
Citat:
Det handlar om rätt tragiska figurer, missbrukare, kåkfarare och rättshaverister. Psykisk ohälsa verkar vara ett genomgående tema

Märkligt, min uppfattning är att de flesta verkar vara väldigt normala och trevliga och några man gärna skulle vilja ha med att göra, umgås med och gärna ta en bira och snacka med. Haveristerna däremot skulle jag inte närma mig för allt i världen, såna ”människor” håller man avstånd ifrån. Inget gott kommer från att ha med såna idioter att göra.
Citera
2023-08-01, 13:29
Avslutad
Citat:
Javisst, alla är vi väl somebody. Jag syftade mer på att ingen av figurerna runt Haveristerna har något intresse för allmänheten. Knappast några som satt några avtryck i vår historia om man säger så . Det handlar om rätt tragiska figurer, missbrukare, kåkfarare och rättshaverister. Psykisk ohälsa verkar vara ett genomgående tema

Precis. Folk som inte sitter med miljonlån på radhuset i Hägersten och som man kanske ska inte ska reta för mycket, nytorgsprinsessa.
Citera
2023-08-01, 13:40
Avslutad
Citat:
Håller med dig vad gäller Haveristerna. Hur jag ser på dom är ingen hemlighet.

Men att kalla de här figurerna som ligger i konflikt med Haveristerna för trevliga och normala känns lite märkligt. Sen kan det kanske vara intressant för en del att få sitta ner och prata med en våldtäktsman ( en grov våldtäkt) , en missbrukare , en mördare, en prostituerad, några nazister o.s.v.

Men igen. Utan Haveristerna så hade de här tragiska vrakspillrorna varit helt okända.

Utan dig menar du. Ditt klassförakt hjälper inte din argumentation för att någonting exakt24 gör är fel.
Citera
2023-08-01, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle.Rittenhouse
Precis. Folk som inte sitter med miljonlån på radhuset i Hägersten och som man kanske ska inte ska reta för mycket, nytorgsprinsessa.

Nja, alltså det känns inte som att de är på ljusår nära samma hämndbegär om man jämför med Haveristerna. Om någon riktar lite kritik mot Haveristerna så gaddar de ihop sig ett 20-30 tal och hämnas under flera år framöver. De flesta som haveristerna ”retar” bryr sig inte och några få som orkar och har tid att svara kallar Haveristerna för stalkers. Det är gör mycket ”Wow! Ni har alltså hackat på den här personen i två år och ÄNTLIGEN lyckats framkalla en reaktion, i form av en tweet eller två, så nu är ni alltså REACT-LORDS som lyckas reta upp någon!” över det hela. Alltså de enda i sammanhanget som står ut i att vara extremt fragila och hämndlystna är Haveristerna. Det mesta de säger om andra är ju bevisligen påhitt och rena fantasier som Henko sitter och kokar ihop på sin kammare för att han tycker att han är smart. Haveristerna är bevisligen mycket dåliga på att reta upp folk, när de måste måla upp varje ynka liten reaktion - efter flera års tiggande efter det - som om hela havet stormar.
Citera
2023-08-01, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdvokatEmma
Nja, alltså det känns inte som att de är på ljusår nära samma hämndbegär om man jämför med Haveristerna. Om någon riktar lite kritik mot Haveristerna så gaddar de ihop sig ett 20-30 tal och hämnas under flera år framöver. De flesta som haveristerna ”retar” bryr sig inte och några få som orkar och har tid att svara kallar Haveristerna för stalkers. Det är gör mycket ”Wow! Ni har alltså hackat på den här personen i två år och ÄNTLIGEN lyckats framkalla en reaktion, i form av en tweet eller två, så nu är ni alltså REACT-LORDS som lyckas reta upp någon!” över det hela. Alltså de enda i sammanhanget som står ut i att vara extremt fragila och hämndlystna är Haveristerna. Det mesta de säger om andra är ju bevisligen påhitt och rena fantasier som Henko sitter och kokar ihop på sin kammare för att han tycker att han är smart. Haveristerna är bevisligen mycket dåliga på att reta upp folk, när de måste måla upp varje ynka liten reaktion - efter flera års tiggande efter det - som om hela havet stormar.

Nej det mest tragiska är nog när folk som prinsessan här fortsätter försöka få reacts från läktaren och tror hon är bättre än andra trots att hon sitter här och geggar med alla hon föraktar.

Självhatet är rätt stort då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in