2023-08-01, 08:43
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Alltså, vad dillar du om? Hoppas du kommer ur Ritalin-dimman så man förstår vad du pratar om. Du får konkretisera vilka Syre hängt ut felaktigt som nazister…

Läsprojekt? CP är ingen journalist, han är en gammal NMR-aktivist. Ok?

Det är svårt att lura sig själv, jag är väl medveten om att Haveristernas fans tror att inlägg i diskussioner som ditt här ovan bidrar till något. Jag förväntar mig inte annat än att trams och substansbefriat skit flödar här i tråden om Haveristerna, så tack så hjärtligt för att du klampar in i tråden och bekräftar min uppfattning om hur kognitivt begränsade ni är och hur ointresserade ni är av diskussion trots att ni ger sken av att vilja diskutera. Nu när Henkos twitterkonto är låst så blir även alla hans alt-konton, som han hyllar sitt mainkonto med, ganska irrelevanta. Snart dags för Henko att skaffa flashback så att han kan hylla sig själv här också. Det är faktiskt att rekommendera framför att han använder sin spare time till att kalla Mahdis barn för horbarn. Det är dessutom lite sorglustigt att beskåda.
Senast redigerad av Rockfarmor 2023-08-01 kl. 08:46.
Citera
2023-08-01, 08:49
Avslutad
Citat:
Alltså, vad dillar du om? Hoppas du kommer ur Ritalin-dimman så man förstår vad du pratar om. Du får konkretisera vilka Syre hängt ut felaktigt som nazister…

Läsprojekt? CP är ingen journalist, han är en gammal NMR-aktivist. Ok?

Le trolle.

Vi tar det i tingsrätten, kommunist.
Citera
2023-08-01, 08:54
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Du påminner om en stalker Haveristerna har

Haveristerna har inga stalkers. Alla vet redan att det är Haveristerna som är stalkers, såna som du lurar ingen annan. Haveristerna förföljer andra, Henko hade exempelvis under några års tid skrivit minst 150 trådar, inkl. massvis av skärmdumpar, om Malcom Kyeyune på Twitter (vilket allt hårt arbete nu är förlorat och Henko blir ledsen i ögat om han inte lyckas få tillbaka sitt konto) poddat om honom, sökt fram information om Malcom i diverse register m.m., medan Malcom inte har gjort något sånt mot Henko.

Malcom är ett undantag av alla som Haveristerna förföljer och trakasserar, så fort någon av alla Haveristerna förföljer gör minsta lilla tillbaka så skriker Haveristerna ”S T A L K E R ! !”. Det är något av det löjligaste som finns. Det är så barnsligt. Det inser du också om du tänker efter, men din avsikt kanske är att man ska tycka att du är barnslig?
Senast redigerad av Rockfarmor 2023-08-01 kl. 08:59.
Citera
2023-08-01, 08:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Haveristerna har inga stalkers. Alla vet redan att det är Haveristerna som är stalkers, såna som du lurar ingen annan. Haveristerna förföljer andra, Henko hade exempelvis under några års tid skrivit minst 150 trådar, inkl. massvis av skärmdumpar, om Malcom Kyeyune på Twitter (vilket allt hårt arbete nu är förlorat om inte Henko lyckas få tillvaka sitt konto) poddat om honom, sökt fram information om Malcom i diverse register m.m., medan Malcom inte har gjort något sånt mot Henko.

Malcom är ett undantag av alla som Haveristerna förföljer och trakasserar, så fort någon av alla Haveristerna förföljer gör minst lilla tillbaka så skriker Haveristerna ”S T A L K E R ! !”. Det är något av det löjligaste som finns. Det är så barnsligt. Det inser du också om du tänker efter, men din avsikt kanske är att man ska tycka att du är barnslig?
De har en osund hang up vid Cissi Wallin och att påvisa att Malkom inte kan sköta sin ekonomi och att han luktade kiss är två saker jag tycker är att gå över gränsen. Att spara ner allt som de gör och garanterat hårdmarkera denna tråd är väl kanske inte så sunt.

Kan du bemöta det jag skrev utan invektiv nu?
Citera
2023-08-01, 09:08
Avslutad
Citat:
De har en osund hang up vid Cissi Wallin och att påvisa att Malkom inte kan sköta sin ekonomi och att han luktade kiss är två saker jag tycker är att gå över gränsen. Att spara ner allt som de gör och garanterat hårdmarkera denna tråd är väl kanske inte så sunt.

Kan du bemöta det jag skrev utan invektiv nu?

Börja inte gråt nu för det är enbart lagen som skyddar de här kommunisterna från att råka riktigt illa ut pga sin otrevliga ton mot folk från all walks of life, kommunist.

Domstolen är det bästa som kan hända dem.
Citera
2023-08-01, 09:15
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
De har en osund hang up

Haveristerna har en osund hangup på extremt många, och så fort de får gehör så börjar de kalla personerna de trakasserar, förföljer, textar och ringer mitt i natten, poddar om, skvallrar i sin discord om, skriver trådar på Twitter om för stalkers. Det är återigen det där med hönan eller ägget, orsak och verkan, i vilken ordning saker och ting sker. Jag vet inte vad Haveristerna tror att de åstadkommer när de kallar folk för saker som alla vet att de inte är. Det är säkert samma tankemönster bakom när personer som inte är nazister blir kallade för nazister. Det handlar helt enkelt inte om något som har grund i verkligheten utan används bara för att de inbillar sig att de sårar personerna de kallar olika saker, men eftersom alla redan vet om att personerna som Haveristerna kallar stalkers inte är stalkers, så blir personerna (förhoppningsvis) inte sårade av det? Så det är ett meningslöst skrikande och skränande från Haveristernas håll.

Haveristerna är däremot obehagliga stalkers och det saknar inte grund i verkligheten att de är det. Det påståendet har substans. De samarbetar med Acta-Martin och Afa-Våg i sina förföljelser av individer. Det är vidrigt och det är faktiskt anmärkningsvärt att ingen ännu har fått nog och planterat några gram bly i tinningen på dem. Så hanterades dem förr, kanske inte med bly men de dränktes eller grävdes ner i skogen och sedan glömde man dem.

Tvättäkta stalkers förtjänar dessutom att bli trakasserade, så det är inte bara deras offer som är undantagna från att uppfattas som stalkers för att de ger svar, utan även helt utomstående som granskar stalkers som Haveristerna uppfattas inte heller som stalkers bara för att de råkar granska stalkers. Det är som sagt jätteenkelt och logiskt. Man är inte någon vidare bra allmän personkännare om man inbillar sig att allmänheten tycker att någon av alla som Haveristerna ger sig på är stalkers. Allmänheten bildar sig inte en uppfattning om en person helt uteslutande baserat på vad såna som Haveristerna påstår.
Senast redigerad av Rockfarmor 2023-08-01 kl. 09:54.
Citera
2023-08-01, 11:20
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Du påminner om en stalker Haveristerna har, den 50+ gamla mannen vars barn skäms för honom. Dina mindervärdeskomplex, likt dennes, gör att du hamnar i affekt direkt och måste ta till personangrepp direkt. Det främjar ingen debatt.

Så: Vad i det jag om CP skrev var felaktigt?

Du upprepar den förolämpning Haveristerna systematiskt arbetat in mot den personen, funderar lite på varför? Tycker du inte att ett par års trakasserier mot en privatperson inför tusentals lyssnare räcker?
Citera
2023-08-01, 11:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kul.i.Knutsbo
Du upprepar den förolämpning Haveristerna systematiskt arbetat in mot den personen, funderar lite på varför? Tycker du inte att ett par års trakasserier mot en privatperson inför tusentals lyssnare räcker?
Arbetat in? Han har ju suttit i NMR:s podd o h pratat om sitt engagemang inom den nationella rörelsen. Man måste vara jävligt labil och avsky Haveristerna väldigt mycket för att devalvera CP:s insats. Han är inte en random privatperson.
Citera
2023-08-01, 11:30
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Arbetat in? Han har ju suttit i NMR:s podd o h pratat om sitt engagemang inom den nationella rörelsen. Man måste vara jävligt labil och avsky Haveristerna väldigt mycket för att devalvera CP:s insats. Han är inte en random privatperson.

Det handlar om den andra personen du nämner i ditt inlägg.
Citera
2023-08-01, 11:36
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Du påminner om en stalker Haveristerna har, den 50+ gamla mannen vars barn skäms för honom. Dina mindervärdeskomplex, likt dennes, gör att du hamnar i affekt direkt och måste ta till personangrepp direkt. Det främjar ingen debatt.

Jaha, så nu är jag en stalker också.
Det går fort det här.
Din personanalys om att jag ”hamnar i affekt” och har mindervärdeskomplex är roande.

Fortsätt gärna, så kan jag snart avboka den där tiden hos psykologen för du sköter ju detta galant genom att läsa mina inlägg
Citera
2023-08-01, 11:41
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle.Rittenhouse
Nej, haveristerna satt väl och hoppades på ett självmord med en del uthägningar de gjort.

Det hade gett bra Patreon pengar.

Ni rödingar kanske ska ta och rensa ut era egna led, jag har till exempel hört att Syre och människor runt den sfären inte har några problem att peka ut människor som just nazister bara för att de har andra åsikter.

Men även personer som påstår sig vara journalister höll käft och lät dem hållas för ni kunde aldrig föreställa er att vi skulle radera eran vidriga kommunistlögnapparat så snabbt efter ert valnederlag.

Ni satt och käkade era popcorn och njöt av er makt.

Försök inte ta dig i ton om vad som är legitim media hycklare.

Nu sitter dojjan på andra foten och det är en glädje att sponsra exakt24, jag hoppas de tar itu med alla gamla anarkister från Stockholms Fria Tidning och ETC.

Vad svamlar du om?
Läs det jag skriver istället för att dra massa slutsatser om sådant du uppenbarligen inte har en aning om.

Diskussionen gäller hurvida det är fegt att inte svara på frågor från några nobodys från en sajt som nästan ingen känner till när de oanmälda knackar på din dörr.

Det vettiga är att nonchalera och om det behövs polisanmäla dräggen. Misstaget som Haveristerna gjort är att ge dom uppmärksamhet genom att ta upp deras aktiviteter i podden. Utan Haveristerna så hade ingen brytt sig om exakt24.

Detsamma gäller många andra av deras "fiender". Nobodys som enbart är kända för att Axel och Henko valt att uppmärksamma dom.
Citera
2023-08-01, 12:06
Medlem
Conwens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Du kan ha rätt och du kan ha fel - jag kan inte avgöra det och jag är egentligen inte intresserad av att ”förstå” Haveristerna på djupet om du trodde det. Min poäng var aldrig att jag trodde att han tar ut sin ilska och låter det gå ut över närstående, jag försökte bara skämta till det lite att nu kanske även Henko i Haveristerna i sin twitter-frånvaro äntligen har tid att skaffa flashback-konton. Det skulle vara roligt om han blir aktiv i denna tråd så att man skulle få höra om hans förträfflighet inom journalistiken, skryt om hans MMA-erfarenheter och annat även här. Och förstås oändliga upprepningar om hur alla som kritiserar Haveristerna är stalkers och nazister och har 100 konton var osv. Det hade varit lite roligt.

Nej för i helv… !!
Är jag den enda som tycker att det är bra att Henko och Sanna är så principfasta med att de aldrig någonsin skulle skapa flashback-konton?

Då skulle tråden fullständigt förstöras av hobbypsykolog-inlägg om vem som är labil, vem som skäms för vem, vilka som gör saker i affekt, vilka som är stalkers och vilka som är nazister och buääh buäääh. Tråden hade förvandlats till ett olidligt skvallerbås, bespara oss detta Henko! (Om du mot förmodan läser här)

Till Henko: Jag tycker att det är synd att du blev av med ditt enda twitter-konto för det var så etablerat att du bedrev din personliga lilla skvallerhörna därifrån, kom inte med några idéer nu och ta ditt motbjudande kärringskvaller hit eller till annat ställen och smutsa ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in