Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Desperationen når nya nivåer bland er vatniks. Att ryssarna nu tvingas ta till 60-70år gammal teknologi då deras precisionsmissiler är slut är definitivt inte ett "styrkebesked". Resten av världen ser nog nått helt annat
Ska du inte putsa ihop en historia om hur T-55orna som nu plockats fram kommer att vara tungan på vågen som avgör kriget till Rysslands fördel också

Kan så vara men ingen av oss vet orsaken.
Däremot så ska man använda rätt verktyg vilket oftast betyder det billigaste som gör jobbet.
Som jag nämnt, jag kan inget om strid men om man inte har säkrat tex luftrummet då är nog missiler det enda vettiga sedan i takt med att man får kontroller över det då gissar jag att man går över på enklare vapen som gör ett lika bra eller kanske tom bättre jobb.
Hr Rayban hade ju mycket intressanta tankar igår om att använda fängelsekunder som soldater så iallafall jag får en känsla av att han har bättre koll än mig och tydligen många fler här kanske alla tom
Oftast är det så att den som verkligen kan något håller käft och den som inte kan något alls pratar hela tiden som om han vet