Man surfar in på Changens blaskblogg för att se om Johannes lagt några roliga rubriker, de borde skaffa företagsswish så man kan ge dem en kopp kaffe och en sarkasm om att hade de varit snällare människor hade jag bjudit på en kanelbulle också, vad får man läsa? Jo att Anders verkligen är det monster som jag hela tiden trott.
https://nyheteridag.se/lindberg-rasar-nar-regeringen-ska-stoppa-s-lotterier-angrepp-pa-grundlaggande-demokratiska-principer /
Anders saknar egen moral. Jag låter mig fascineras av den typen av människor och ibland när jag lekt med elden har jag bränt mig duktigt, men Anders är en säregen psykologisk profil och jag låter mig sakta intresseras.
Han är gift med Åsa Westlund,
https://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%85sa_Westlund som tillhör det socialdemokratiska partiets hårda kärna.
Citat:
Westlund inledde sin politiska bana i den socialdemokratiska studentklubben Demos i Växjö, medan hon läste Internationella samhällsvetarprogrammet vid Växjö universitet. Hon flyttade senare till Göteborg, där hon fortsatte sina studier i statsvetenskap vid Göteborgs universitet, där hon blev fil. mag. Hon blev ordförande för studentklubben Göteborgs sociademokratiska studentförening (GSHF), innan hon valdes till förbundsordförande för Sveriges socialdemokratiska studentförbund (S-studenter). Hon arbetade sedan som politisk sekreterare innan hon invaldes i Europaparlamentet genom en kampanj organiserad av bland andra S-studenter och SSU. I denna kampanj hade hon bland annat stöd av Ingvar Carlsson och en rad andra ledande socialdemokrater.
Citat:
Westlund var ansvarig för kampanjen på socialdemokratiska partiets kongress 2001 för att homosexuella ska få rätt att adoptera barn. Hon vann med en rösts övervikt över partiledningen och lagen är nu genomförd i Sverige. På socialdemokratiska partiets kongress 2005 hade hon skrivit en motion om att äktenskapslagstiftningen ska göras könsneutral, som hon drev igenom mot partiledningens vilja.
Lindberg var aktiv i
https://sv.wikipedia.org/wiki/Unga_europeiska_socialdemokrater där även Åsa satt i styrelsen.
Citat:
YES är officiellt ungdomsförbund till Europeiska socialdemokratiska partiet, ESP, där även de svenska socialdemokraterna är medlemmar. YES är det största europeiska politiska ungdomsförbundet. I Europaparlamentet är man representerade av 19 ledamöter som är nominerade och valda genom kampanjer organiserade av YES:s medlemsorganisationer. Från Sverige sitter Åsa Westlund, från s-studenter, i Europaparlamentet. Åsa Westlund satt i YES:s styrelse från 2000-2003 och var Feminist coordinator.
Detta powercouple sägs bo i Haninge enligt Wikipedia men återfinns av naturliga skäl inte i offentliga register.
Vad vi har har är en människa som skriver i en tidning som kallar sig "oberoende". Ingenting skulle kunna vara en större lögn när man har en politisk chefredaktör som är gift och jag skulle tro, svårt peggad och cuckad, av en riksdagsledarmot.
Han är ett språkrör för socialdemokratin och en sockpuppet. På vilket sätt skulle hans hållning någonsin vara oberoende? Eller hans tänkande?
Aftonbladet är en skittidning, men varför jobbar det så många fullblodspsykopater där? De är gifta med makten. Det förekommer ingenting "oberoende" där.