2023-03-11, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av K.K.K
Var bor fascisten Lindberg?
Det mesta som är urgamla svenska traditioner är varken urgamla eller svenska. Detta skriver Anders Lindberg igår kl 16.14. Det är grovt antisvenskt och det grövsta fall av missaktning som skrivits om Sverige och svenskheten. Utvisa denna Anders Lindberg inom en månad från Sveriges land och inför landsförvisning i Sveriges lag igen. Detta avskaffades 1864 men det är hög tid att utvisa folk som uttalar antisvenska åsikter. Sänd dessa till Grönland
Citera
2023-03-15, 06:02
Avslutad
https://twitter.com/ChangFrick/status/1635715261163511808
Citat:

Vi vet alla hur mycket ni på bladet ledare alltid tar KD-kvinnorna i försvar! Ni skulle väl aldrig dreva minsta lilla mot någon av kvinnorna i det partiet, Anders?

där säger Chang sanningen. Anders är en hyena. Han är inte ens en hund.

Jag har inget gott att säga om en man som använder ett påstått sexuellt övergrepp för att sitta på läktaren och leka duktig feminist.
Tvärtom är den här mannen i total avsaknad av moral och ändå sitter han och leker moralist.

Anders borde spendera lite tid inne på isoleringen och meditera lite över vem han är.

För just nu visar han att han är den sortens man som ingen annan man följer.

Ha principer och stå rakt. Hur f-n kan vänstern ha så omanliga män?

edit: vi kan ta diskussionen om våra fäders flaggor och sedan länge bortglömda slag en annan dag. Ni har säkert många roliga anekdoter där, neutrala supermakten. How about att skaffa sig lite nya idéer och krönikörer AB det ser ut som Zimbabwe under Mugabe i era spalter bland gubbarna nämligen. ( och just zim var inte ett av era mer lyckade projekt, sossar.)
Senast redigerad av Nowness 2023-03-15 kl. 06:11.
Citera
2023-03-16, 17:19
Medlem
Denna debatt kan bli underhållande. https://www.youtube.com/watch?v=BnKFPppSmKg
Citera
2023-03-16, 21:46
Medlem
smoerreboms avatar
De som debatterar med honom i teve o radio verkar ha väldigt bra läge att göra bort honom nu. Han ger ett mer argsint och självrättfärdigt intryck än nånsin. Han vet att han kommer undan med vad som helst nu när sossarna är i opposition journalisthororna bara hjälper fram honom. Det är då man ska håna dem rakt upp i ansiktet.

Hörde precis hur nån av cuckarna på svenskan bara lät honom hållas i en bisarr debatt anordnad av public service där två ledarskribenter skulle debattera matpriser på ica. Helt undermålig journalistik att ta dit dem för detta. AL var iaf helt tokig och gapade om att man måste lösa upp bolagen och att killen på svenskan inte kunde svara på vad icas marginaler var och vägrade svara på detta. Här måste man bita ifrån och reta upp honom, det är helt oacceptabelt att han kan stå i public service och svamla på det sättet. Att horan från SR inte gjorde något var förstås inte oväntat.

Jag litar även på Johan Westerholm som berättade vad AL sagt till honom i Aula Magna i Stockholm för några år sedan (framgår av senaste redaktionspodden från ledarsidan) AL är en köpt propagandist som förtjänar att hängas i närmaste träd.
Citera
2023-03-17, 07:12
Avslutad
Han är permakränkt.

Det är en sak att läsa hans texter och en annan att se hur han interagerar med andra.

Han har det kroppsspråk som någon som gått chefskurs, han kanske inte ska använda händerna som en präst eller någon som har sockpuppets på händerna.

Han psykologiserar och hänvisar till att vi egentligen vill vara "den humanitära stormakten" dvs "folkhemmet" för han har verkligen fortfarande den verklighetsbilden.

Dvs hans historieskrivning är en vit sosse som inte ens talar samma språk som människorna på gatan. Mustafa Panshiri är en doer, f-n vilken kille ändå som orkar reppa orten.

"Folkfront" Anders. Vi "högerpopulister" är folkfronten. Du är del av den korrupta regimen som var.

Otäckt att se en människa med så mycket kognitiva förvrängningar sitta och ursäkta sig.

edit: Staffan Westerberg-pedagogiken med dockteaterhänderna alltså. Det kommer förfölja mig hela dagen. You can't unsee it.
Senast redigerad av Nowness 2023-03-17 kl. 07:31.
Citera
2023-03-28, 14:01
Avslutad
Han är ju fullkomligt besatt av sitt hat mot Sverigedemokraterna, Sverigedemokrater och sin dyrkan för massinvandring. Vad är det för fel i huvudet på honom eller vem är han betald av? Manisk och besatt som bara en dårfink som han kan vara.
Citera
2023-03-28, 14:03
Avslutad
Han ser så jävla patetisk ut med sitt tunna fula hår och sin pipiga röst.

En jävla hyena och ett patrask som inte lever i verkligheten överhuvudtaget likt alla sina kollegor till "krönikörer" på den skittidningen.
Citera
2023-04-02, 08:28
Medlem
Jag stör mig enormt på honom. Senaste krönikan:

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/3Ex3Pd/richard-jomshofs-muslimnoja-kommer-bara-bli-varre

Har Anders ensamrätt på att definiera ordet "svensk"? Vilket ord ska man istället använda för att åsyfta etnisk svensk? Om jag skulle lära mig kinesiska, är jag då kines?
Citera
2023-04-02, 09:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mudspike
Jag stör mig enormt på honom. Senaste krönikan:

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/3Ex3Pd/richard-jomshofs-muslimnoja-kommer-bara-bli-varre

Har Anders ensamrätt på att definiera ordet "svensk"? Vilket ord ska man istället använda för att åsyfta etnisk svensk? Om jag skulle lära mig kinesiska, är jag då kines?

Försök inte leka sanning och konka med Anders. Han vet inte om USA är Den Stora Satan (så fort en republikan har makten) eller om de är den där kontinenten med störst ekonomi och militära kapacitet i världen som alla normala länder har normala förbindelser med.

Anders gillar att sia. Precis som mamma Mellin. Frågan är om de ens dricker kokkaffe, de verkar mer Starbucks.
Citera
2023-04-02, 10:08
Medlem
MillivaBillis avatar
Det är egentligen ingen skillnad på Lindbergs och Putins världsbild. Båda bekämpar inbillade nazister från sitt glastorn. Lindberg med pennan som vapen. Skillnaden är att Lindberg inte förstått att han förlorat än.
Citera
2023-04-02, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MillivaBilli
Det är egentligen ingen skillnad på Lindbergs och Putins världsbild. Båda bekämpar inbillade nazister från sitt glastorn. Lindberg med pennan som vapen. Skillnaden är att Lindberg inte förstått att han förlorat än.

Kan någon deepfejka in AL i Undergången-memen så skulle det typ vara korrekt ja.

Gardell borde gå in och hjälpa sin klasskamrat att kanske inte bli så hysterisk för minsta lilla att han måste tycka illa om något hela tiden sånt kan sluta riktigt illa, det är fjompigt alla har en åsikt liksom alla har ett rövhål av skiftande diameter.

Ärligt. Det är skitlöjligt när man tar två steg bakåt att kalla det han gör journalistik.
Citera
2023-04-02, 11:10
Medlem
CyberIngmars avatar
Ni som är arg på Anders Lindberg är väl samma personer som gjorde efterblivna ljud i skolan nära utvecklingsstörda elever. Att någon tar honom på allvar är mer underhållande än något han skriver.

Självklart är S bruna historia problematisk för Anders. Det kallas projektion det Anders håller på med.

Förvånar mig inte om det är samma diagnos nya Jesus Gretus har. Han som skriker om klimathets och uppmanar svenskar till att välja bort flyget för att själv tas naken på Arlanda när han är på väg på en utlandsresa med familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in